Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Очікувана вартість
322 895,00 UAH
UA-2019-11-19-000320-c d8075de304ae49278881d02ba5b913d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лабуш Володимир Іванович

097-88-47-304 vlabush@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Балтський районний центр із обслуговування закладів освіти" Балтської районної ради Одеської області
Код ЄДРПОУ: 42085102
Місцезнаходження: 66101, Україна , Одеська обл., БАЛТА, вул. Пролетарська, буд.9
Контактна особа: Лабуш Володимир Іванович
097-88-47-304
vlabush@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 10:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 15:23
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 15:23
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:15
Очікувана вартість: 322 895,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 614,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9680 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
64 т.
Тверде паливо (вугілля кам'яне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66101, Україна, Одеська область, БАЛТА, вул. Пролетарська, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:49
Таблиця змін ТД 3.doc
27 листопада 2019 15:49
ТД вугілля зі змінами 3.doc
19 листопада 2019 10:30
ТД вугілля 3.doc
28 листопада 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 10:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 15:49
Таблиця змін ТД 3.doc
27 листопада 2019 15:49
ТД вугілля зі змінами 3.doc
19 листопада 2019 10:30
ТД вугілля 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 20 листопада 2019 12:54
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:42
Шановний замовнику! В розділі забезпечення тендерної пропозиції Ви пишите, що вид надання забезпечення тендерної пропозиції - гарантія фінансової компанії. Але ніде в тендерній документації не вказано про наявність грошового покриття, якщо Ви це мали на увазі.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. Уважно читайте оголошення в системі публічних закупівель "PROZORRO" за адресою https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-19-000320-c/ та розміщену на даному сайті тендерну документацію. В самому оголошені зазначено, що Замовник вимагає від всіх учасників надання забезпечення пропозиції в сумі 13 500,00 грн. В пункті 2 Розділу 3 тендерної документації зазначено, що вид надання забезпечення тендерної пропозиції – гарантія фінансової компанії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції - 13500,00 (тринадцять тисяч п'ятсот гривень 00 копійок). Також в даному пункті наведені всі вимоги щодо надання забезпечення, а також всі необхідні дані для оформлення гарантії фінансової компанії. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
ТУ виробника
Дата подання: 20 листопада 2019 13:01
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:46
Шановний Замовнику! В Додатку 3 тендарної документації Ви вимагаєте від Учасників надання копій ТУ виробника, які повинні бути завіреними власником та оригінал письмового дозволу від власника на використання даних ТУ, але Ви розумієте, що не всі учасники є виробниками, тому ця вимога є дискримінаційною, просимо її усунути.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. Що стосується надання копій ТУ виробника, які повинні бути завіреними власником та оригінал письмового дозволу від власника на використання даних ТУ, то на нашу думку дана вимога не є дискримінаційною, оскільки стосується всіх учасників. Якщо учасник торгів не є безпосередньо виробником вугілля, то він може звернутися до виробника у якого він закуповує (планує закуповувати) вугілля для надання даних документів. Якщо учасник торгів закуповує вугілля у інших суб’єктів господарювання, то вони також можуть звернутися до виробників з проханням надати документи, що вимагаються в тендерній документації. Оскільки кожен виробник зацікавлений в реалізації своєї продукції, то, на нашу думку, він надасть копії даних документів для участі у торгах. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 21 листопада 2019 11:42
Дата відповіді: 26 листопада 2019 08:17
Дорого дня! У Додатку 3ТД Вами вимагається сертифікат якості та сертифікат відповідності на вугілля марки ДГО 25-50. Наступним хочемо зазначити , що : Сертифікат генетичних технологічних та якісних характеристик (копія якого має бути надана у складі тендерної пропозиції)- це гарантії виробника щодо відповідності якості вугілля вимогам ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:96. Предмет закупівлі вугілля кам"яного не підлягає обов"язковій сертифікації відповідного до норм чинного законодавства України, а з 01.01.2018 взагалі скасована обов"язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 №46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (втаратив чинність сам декрет). Таким чином, документ, який вимагається Замовником, не грунтується на чинному законодавстві України, є неправомочним, нікчемним, таким, що не передбачений законом та фактично дублює надання ТОТОЖНОГО документу - сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик. Так як станом на день подання нами ТП Декрет КМУ №46-93 втратив чинність - документи, які передбачались видавати на його виконання (сертифікати якості, сертифікати відповідності) є такими, що не передбачені чинним законодавством України як НЕОБХІДНІ ДОКУМЕНТИ для участі у державних закупівлях вугілля кам"яного. Деякі Замовники вимагають дані сертифікати ВИКЛЮЧНО для підтвердження якості запропонованого Учасником вугілля іноземного походження у даному випадку , можливо, ці додаткові документи і мають бути надані, але для вугілля українського походження вони є зайвими , тотожними, тягнуть додаткові витрати на їх придбання , додатковий час для їх отримання. Таким чином, сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик є основним і єдиним документом, визнаним законодовцем, для підтвердження якісних технічних характеристик. Таким чином, вбачається дискримінація учасників торгівта не забезпечується максимальна економія і ефективність здійснення закупівель. Окрім цього, Замовник шляхом включення спеціальних вимог до Учасників торгів - штучно звужує коло учасників, які можуть брати участь у торгах. Просимо внести зміни у тендерну документацію шляхом видалення дискримінаційних вимог, інакше ми будемо змушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав. Заздедлегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. Дійсно предмет закупівлі вугілля кам'яне не підлягає обов'язковій сертифікації відповідного до норм чинного законодавства України. Але в тендерній документації ніде не вимагається надання сертифікату відповідності на предмет закупівлі. Уважно читайте тендерну документацію. Що стосується надання сертифікату якості на вугілля кам'яне, то згідно частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для того, щоб додатково переконатися, що якісні показники вугілля будуть відповідати вимогам Замовника торгів, тендерним комітетом було прийнято рішення про надання усіма учасниками сертифіката якості на кожну марку вугілля. Наша установа вже не перший рік закуповує вугілля на майданчику "Прозорро" і дана вимога завжди є у нашій тендерній документації і завжди учасники надавали в складі своїх тендерних пропозицій сертифікати якості. Дана вимога не є дискримінаційною, а тому зміни в тендерну документацію вноситися не будуть. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
Про довіреність на посадову особу
Дата подання: 21 листопада 2019 15:36
Дата відповіді: 26 листопада 2019 08:19
Шановний замовнику! У розділі 5 (оцінка тендерної документації) є вимога, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у частині 1 статті 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації. Така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, отже Ви безпосередньо порушуєте права Учасника, унеможливлюючи подання пропозиції, оформленої у чіткій відповідності до вимог Замовника і відповідно унеможливлюєте участь у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни у тендерну документацію шляхом видалення дискримінаційних вимог, інакше ми будемо змушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. З Вашого питання не зрозуміло в чому порушуються безпосередньо Ваші права і чому Ви не можете подати свою тендерну пропозицію. Згідно частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Так в тендерній документації є вимога щодо надання довіреності, але нам не зрозуміло що Вам заважає надати даний документ в складі своєї тендерної пропозиції? Дана вимога не є дискримінаційною, а тому зміни в тендерну документацію вноситися не будуть. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
Про довідки, які видає банківська установа
Дата подання: 22 листопада 2019 14:31
Дата відповіді: 26 листопада 2019 08:22
Шановний замовнику! У складі ТД у Додатку 2 п.5,7 Ви вимагаєте скан-копію довідки, видану банківською установою (надається з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки), яка містить інформацію про наявність поточного рахунку в гривні, його номер та стан, а також містить інформацію про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, гарантіями та поруками (вся інформація надається однією довідкою). В наших обслуговуючих банківських установах цю інформацію видають двома довідками, чи це не буде підставою до відхилення нашої тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. В п. 5.7 Додатку 2 до тендерної документації чітко зазначено, що вимагається скан-копія довідки, видана банківською установою (надається з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки), яка містить інформацію про наявність поточного рахунку в гривні, його номер та стан, а також містить інформацію про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, гарантіями та поруками (вся інформація надається однією довідкою). Таким чином вся ця інформація повинна бути надана саме однією довідкою з усіх банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки. З огляду на досвід минулих наших торгів, дана вимога Замовника ніколи не викликала труднощів у учасників під час підготовки своїх тендерних пропозицій. Нам не зрозуміло, чому Ваші обслуговуючі банківські установи не можуть виконати дану вимогу. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
Забезпечення тендерної пропозиції
Дата подання: 25 листопада 2019 10:11
Дата відповіді: 26 листопада 2019 18:59
Шановний замовнику! Питання таке: забезпечення тендерної пропозиції без застави?
Відповідь: Шановний замовнику! Питання таке: забезпечення тендерної пропозиції без застави?


Шановний учаснику, дякуємо за питання, але нам не зовсім зрозуміло Ваше питання, що Ви маєте на увазі. В тендерній документації для забезпечення тендерної пропозиції ніде не вимагається застава. В п. 2 Розділу 3 тендерної документації чітко зазначено: Учасник торгів під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Вид надання забезпечення тендерної пропозиції – гарантія фінансової компанії.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 листопада 2019 08:36
Дата відповіді: 26 листопада 2019 19:20
У ТД Замовник встановив вимогу щодо надання Учасником "сертифікату якості ". Таких документів як "сертифікат якості" та "сертифікату відповідності" для вугілля чинном законодавством України не передбачені. Видача даних сертифікатів наразі не є обов'язковою, про що існують компетентні висновки Мінпромполітики та Вуглеінновації. Документ, який підтверджує вимоги щодо якості вугілля та видається виробником на кожну виготовлену та відвантажену партію є посвідчення про якість. Відповідно до п. 7.10 ДСТУ 7146:2010" Вугілля кам"яне та антрацит для побутових потреб, передбачений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації . Враховуючи вищезазначене, просимо усунуту цю вимогу із ТД і привести ТД у відповідності до вимог чинного законодавства
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. Дійсно предмет закупівлі вугілля кам'яне не підлягає обов'язковій сертифікації відповідного до норм чинного законодавства України. Але в тендерній документації ніде не вимагається надання сертифікату відповідності на предмет закупівлі. Уважно читайте тендерну документацію. Що стосується надання сертифікату якості на вугілля кам'яне, то згідно частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Для того, щоб додатково переконатися, що якісні показники вугілля будуть відповідати вимогам Замовника торгів, тендерним комітетом було прийнято рішення про надання усіма учасниками сертифіката якості на кожну марку вугілля. Наша установа вже не перший рік закуповує вугілля на майданчику "Прозорро" і дана вимога завжди є у нашій тендерній документації і завжди учасники надавали в складі своїх тендерних пропозицій сертифікати якості. Дана вимога не є дискримінаційною, а тому зміни в тендерну документацію вноситися не будуть. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
Довідки з банківських установ
Дата подання: 26 листопада 2019 09:07
Дата відповіді: 26 листопада 2019 19:22
Шановний замовнику! У складі ТД у Додатку 2 п.5,7 Ви вимагаєте скан-копію довідки, видану банківською установою (надається з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки), яка містить інформацію про наявність поточного рахунку в гривні, його номер та стан, а також містить інформацію про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, гарантіями та поруками (вся інформація надається однією довідкою). АТ КБ "ПРИВАТБАНК" цю інформацію видає двома довідками, отже Замовник не може змінити типову форму довідок, які затверджені банком та нацбанком України, тому врахуйте надану інформацію та не вимагайне те, що неприродньо. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. В п. 5.7 Додатку 2 до тендерної документації чітко зазначено, що вимагається скан-копія довідки, видана банківською установою (надається з усіх обслуговуючих банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки), яка містить інформацію про наявність поточного рахунку в гривні, його номер та стан, а також містить інформацію про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, гарантіями та поруками (вся інформація надається однією довідкою). Таким чином вся ця інформація повинна бути надана саме однією довідкою з усіх банківських установ, в яких учасник має відкриті поточні рахунки. З огляду на досвід минулих наших торгів, дана вимога Замовника ніколи не викликала труднощів у учасників під час підготовки своїх тендерних пропозицій. Нам не зрозуміло, чому Ваші обслуговуючі банківські установи не можуть виконати дану вимогу. Також повідомляємо, що Національний банк України не затверджує форми даних довідок. Типових форм даних довідок взагалі не існує. Учасник повинен звернутися до банківської установи, в якої має відкриті поточні рахунки, з проханням надати відповідну інформацію, а банківська установа повинна надати дану інформацію. Сподіваємося, що ми повністю відповіли на Ваше питання. Бажаємо Вам успішних торгів.
довіреність на посадову особу Замовника
Дата подання: 26 листопада 2019 14:25
Дата відповіді: 26 листопада 2019 19:18
тендерною документацією передбачається надання довіреності на посадову особу замовника видану учасником. Встановлюючи вказану вимогу Ви безпосередньо порушуєте права Учасника, унеможливлюючи подання пропозиції. Просимо внести зміни у тендерну документацію шляхом видалення вимог які прямо порушують права потенційних учасників.
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання, але нам не зрозуміло в чому порушуються Ваші права и чому Ви не можете подати свою тендерну пропозицію, а тому зміни до тендерної документації вноситися не будуть.
п.6 розділу 6
Дата подання: 26 листопада 2019 14:48
Дата відповіді: 26 листопада 2019 19:17
п.6 розділу 6 передбачається надання лист щодо зобов'язання на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією, та за умови якщо замовник вимагатиме надання забезпечення виконання договору про закупівлю, а так само проект документу договірного характеру (заповненого учасником, в тому числі з реквізитами сторін)..... Що мається на увазі під проектом документу договірного характеру та чи треба його надавати в складі тендерної пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за питання. Пропонуємо Вам уважно читати тендерну документацію, оскільки в документації все чітко зазначено, що треба надавати учасникам в складі своїх тендерних пропозицій.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-26-000049 ● 5702868be81344a69679daadc777b946
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 листопада 2019 16:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2019 Одеса № 414

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Олексія ЯКОВЛЄВА від 26.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 26.11.2019

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 26.11.2019 № 414
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
5. UA-2019-11-19-000320-c 19.11.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення усунені.

2019-12-02 15:56:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-12-05 14:50:42

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС" 320 000,00
UAH
320 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС-ІНКОМ" 322 880,00
UAH
322 880,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 17:00
Електронний підпис
13 грудня 2019 16:58
Довідки переможця.pdf
09 грудня 2019 15:11
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:10
Пропозиція остаточна.pdf
04 грудня 2019 08:12
Електронний підпис
04 грудня 2019 08:11
Гарантія.rar
04 грудня 2019 08:11
Пропозиція.pdf

Публічні документи

05 грудня 2019 12:30
Електронний підпис
05 грудня 2019 12:29
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІЗНЕС-ІНКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
Переможець 320 000,00
UAH
12 грудня 2019 15:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТ АЛЬЯНС"
#42737308
320 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 08:45
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 08:37
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 08:36
дод угода на закупівлю вугілля.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 08:35
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 08:27
Договір на закупівлю вугілля.pdf укладений
23 грудня 2019 08:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 144/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML