Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Станки для гоління
Очікувана вартість
9 000,00 UAH
UA-2019-11-19-000298-a f0d89203df3248b788e70cc08184df6c
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Кріва Любов Миколаївна

080444019372
380954320699
Pv_pni@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пуща-Водицький психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188795
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Міська 2
Контактна особа: Кріва Любов Миколаївна
080444019372,380954320699,
Pv_pni@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 13:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 13:23
Очікувана вартість: 9 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33720000-3: Бритви та манікюрні чи педикюрні набори


Станки для гоління згідно оголошення . Адресна доставкам 2019р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штуки
Станки для гоління згідно оголошення . Адресна доставкам 2019р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, місто Київ, Київ, вул.Міська,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 33720000-3 — Бритви та манікюрні чи педикюрні набори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бюджет тендеру та кількість
Дата подання: 19 листопада 2019 15:46
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:54
1. В п.2 Оголошення вказано 9000 "без/з ПДВ". Прошу уточнити сума бюджету вказана З чи БЕЗ ПДВ ? 2. В п.4 вказаний товар станок "Bic" Metal (№10 або №5) та кількість 1500 уп. Чи вірно визначена кількість в 1500 упаковок ? Бо в упаковці № 10 в рази більше станків ніж в упаковці №5. Чи тендер на 1500 станків, а не упаковок ?
Відповідь: Замовник не являється платником ПДВ. Є учасники які платят ПДВ тоді указують з ПДВ, і які не платят ПДВ вказують без ПДВ. Станків має бути 1500шт.
ПДВ ?
Дата подання: 19 листопада 2019 17:13
Дата відповіді: 20 листопада 2019 08:36
Просимо пояснити. Аукцион буде проводитися за ціною без ПДВ, а за наслідками аукціону, якщо переможець буде платником ПДВ, на фінішну суму аукціону буде донарахований ПДВ ?
Відповідь: Аукціон буде проходити за ціною з ПДВ.
Що це за умова?
Дата подання: 20 листопада 2019 10:14
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:40
(Протягом 2-х діб після завершення аукціону Учасник повинен надати Замовнику зразок товарів, що будуть постачатися, для погодження. В разі ненадання або невідповідності зразків вимогам – Учасника буде відхилено як такий що не відповідає вимогам, зазначеним в оголошенні.) Давайте уявимо я виграв тендер, для чого мені вам відправляти 1 станок якщо можна ці станки відразу відправити?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Можна відправити всі одразу, але у нас були випадки щодо закупівлі лез, які були тупими (підробкою) і не голили, хоча по зовнішньому вигляді нічим не відрізнити, і ми завертали цілу партію. Учасники в розпачі ми під вас замовили і що нам робити з такою кількістю. Тому краще було б для учасника така вимога. Якщо учасник впевнений у якості свого товару, будь-ласка, чекаємо усю партію.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-19-000298-a.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 20 листопада 2019 09:01
Дискримінаційні умови
Шановний Замовнику! У примітках тендерної документації вказана дискримінаційна умова «*Протягом 2-х діб після завершення аукціону Учасник повинен надати Замовнику зразок товарів, що будуть постачатися, для погодження. В разі ненадання або невідповідності зразків вимогам – Учасника буде відхилено як такий що не відповідає вимогам, зазначеним в оголошенні.» Дана умова є дискрмінаційною та підлягає виключенню з тендерної документації керуючись наступним:
1) В рішеннях Постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. та № 7381-р/пк-пз від 19.10.2017р. визначено, по-перше - зразки не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тому вони не можуть вимагатися замовником, по-друге не відповідність зразків умовам тендерної документації чи їх не надання не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника відповідно до вимог ст.30 Закону.
2) Тендером чітко визначений товар «Станок для гоління з одним лезом "Bic" Metal (№10 або №5)» без жодних аналогів. Тому незрозуміло навіщо вимагати зразок товару «для погодження» ? Що ще потрібно погоджувати ?! Закон не дозволяє замовнику встановлювати додаткові умови умови кваліфікації переможця. Невідповідність товару по кількості або якості може встановлюватися під час його поставки вже за договором.
3) Відповідно до ст. 16 Закону замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
4) Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції. У вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ.
На підставі викладеного, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу про надання зразків товару як дискримінаційну. а отже і протизаконну.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2019-11-19-000298-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 22 листопада 2019 15:35
Невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Відповідно до п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЯ.
Тендерна пропозиція ТОВ «АПЕКСМЕД»» (далі – АПЕКСМЕД) не відповідає наступним умовам тендерної документації: Всупереч п.4 Оголошення (тендерної документації) АПЕКСМЕД запропонувало не товар визначений ТД (Станок для гоління з одним лезом "Bic" Metal №10 або №5) а інший товар – станки з ДВОМА лезами Apexmed International B.V.
На підставі викладеного, керуючись п.4) ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо відхилити тендерну пропозицію АПЕКСМЕД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 листопада 2019 17:10
Шановний учасник, Ви передчасно скаржетесь на замовника. Згідно Наказу №10 від 19.03.2019 року та Наказу №11 від 20.03.2019 року ДП "Прозорро" ви можете оскаржити рішення замовника. На час подання Вимоги ніякого рішення не було прийнято.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

26 листопада 2019 17:06
відповідь ст.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 13:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АПЕКСМЕД 7 380,00
UAH з ПДВ
7 218,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА" 8 217,00
UAH з ПДВ
7 236,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ 7 995,00
UAH з ПДВ
7 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 13:34
ПроектДоговору-Амексмед.doc
20 листопада 2019 13:34
ДовіреністьТроян-289-21.05.18.pdf
20 листопада 2019 13:34
Св-во.ПДВ-Апексмед.pdf
20 листопада 2019 13:34
Довид.СтатУпр-КВЕД.jpg
20 листопада 2019 13:34
Виписка.ЕДРЮО-37905854.jpg
20 листопада 2019 13:34
Каталог.лист.СтанокБритья.pdf
20 листопада 2019 13:34
Steril-140k.pdf
20 листопада 2019 13:34
ГарантіяДоставки-19.11.19.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 14:02
Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2019 14:02
Проект договору.pdf
20 листопада 2019 14:02
Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2019 14:02
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 листопада 2019 14:02
Виписка з ЄДРЮОФОП.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 19:40
Сертификация товара.pdf
20 листопада 2019 19:40
Ерохин-пропозиц.pdf
20 листопада 2019 19:40
Ерохин-лист аналог договор.pdf
20 листопада 2019 19:40
Ерохин сертификация.pdf
20 листопада 2019 19:40
Ерохин лицензия.pdf
20 листопада 2019 19:40
Ерохин гарант лист.pdf
20 листопада 2019 19:40
ДОГОВІР Купівлі .pdf
20 листопада 2019 19:40
аналогичн договор02.PDF
20 листопада 2019 19:40
аналогичн договор01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АПЕКСМЕД

ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА"

ФОП ЄРОХІН ОЛЕКСАНДР ПЕТРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АПЕКСМЕД
#37905854
Відхилено 7 218,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 15:11
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА"
#41692188
Переможець 7 236,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 13:41

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 13:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА"
#41692188
7 236,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
листопад бритви.pdf укладений
29 листопада 2019 14:14