Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фабрика друку для Білоусівського ЗЗСО
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-11-19-000255-a 3c4aafe3fb3d4414b583d1b390e858f8
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Камінський Віктор Володимирович

+380433522246 OAgibalowa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді і спорту Тульчинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141472
Місцезнаходження: 23600, Україна , Вінницька обл., місто Тульчин, вул. Миколи Леонтовича,1
Контактна особа: Камінський Віктор Володимирович
+380433522246
OAgibalowa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 11:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 11:28
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Epson L3100 (C11CG88401) + USB cable з оригінальним СБПЧ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
1 комплекти
Комплект чорнил Місткість чорнила 4 х 100 мл Колір Чорний Блакитний Пурпурний Жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23600, Україна, Вінницька область, м. Тульчин, вул. Миколи Леонтовича, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 11:24
Додаток 3.docx
19 листопада 2019 11:24
Додаток 2.docx
19 листопада 2019 11:24
Додаток 1.docx
19 листопада 2019 11:24
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 19 листопада 2019 14:28
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 4 675,00
UAH з ПДВ
4 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 23:07
Цінова пропозиція.pdf
20 листопада 2019 23:07
Установчі документи.pdf
20 листопада 2019 23:07
СЕС Принтери.pdf
20 листопада 2019 23:07
Лист-гарантія щодо санкцій.pdf
20 листопада 2019 23:07
Досвід МФУ.pdf
20 листопада 2019 23:07
Довідка щодо ліцензування.pdf
20 листопада 2019 23:07
Довідка щодо досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Переможець 4 675,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:08

Документи

22 листопада 2019 16:08
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
4 675,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 16:08
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
26 листопада 2019 16:20