Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання
Очікувана вартість
282 761,00 UAH
UA-2019-11-19-000208-a 6bff280070bb46349365a0b37bedc2bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Худик Світлана Федорівна

+380445150124 shkola321@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Школа І-ІІІ ступенів №321 Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 22886338
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., місто Київ, вул. Драйзера, 40Б
Контактна особа: Худик Світлана Федорівна
+380445150124
shkola321@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 11:01
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 12:43
Очікувана вартість: 282 761,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 827,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 шт
Комп"ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02034, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Драйзера 40б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 25 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 11:01
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ оновлена 321 1.doc
19 листопада 2019 11:01
Додаток 4.docx
19 листопада 2019 11:01
Додаток 3 до Тендерної документації на закупівлю за ДК 021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows
Дата подання: 19 листопада 2019 16:22
Дата відповіді: 20 листопада 2019 09:18
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: "Кожний примірник программного забезпечення Windows має бути попередньо встановлений без його активації. Учасник повинен підтвердити це шляхом надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора виробника в Україні"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником прийнято рішення не вимагати надання офіційного листа від виробника або офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:17
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам замовника. 2. В технічних умовах вказано, що «Учасник торгів повинен надати інформацію про необхідні якісні, кількісні та технічні характеристики предмета закупівлі» в пункті 6 розділу ІІІ тендерної документації 3. В участі в торгах допускаються всі бажаючі учасники не залежно від їхнього статусу. Оцінюватися буде «Ціна», пропозиція ФО-П розглядатиметься, як остаточна без додавання ПДВ. Дякуємо
Документація
Дата подання: 20 листопада 2019 11:22
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:50
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи за рахунок постачальника, монтаж та пуско-налагоджувальні роботи силами постачальника.
Документація
Дата подання: 20 листопада 2019 11:27
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:45
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може запропонувати еквівалент Товару, вказавши його технічні характеристики з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. При цьому, технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі.Системні блоки на базі процесора AMD та пакет програмного забезпечення LibreOffice розглядатися не будуть
Документація
Дата подання: 20 листопада 2019 11:34
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:53
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник може запропонувати еквівалент Товару, вказавши його технічні характеристики з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. При цьому, технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленому товарі.Системні блоки на базі процесора AMD та пакет програмного забезпечення LibreOffice розглядатися не будуть
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 276 450,00
UAH з ПДВ
276 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 280 250,00
UAH з ПДВ
280 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 09:49
Електронний підпис
05 грудня 2019 09:49
довідка щодо 4-ОПП .pdf
05 грудня 2019 09:49
public_doc (43).pdf
05 грудня 2019 09:43
Гарантійний лист.pdf
05 грудня 2019 09:43
СанГиг peripherals_new.pdf
05 грудня 2019 09:30
СЕС BENQ.pdf
05 грудня 2019 09:30
Авторизація Benq.pdf
05 грудня 2019 09:30
ДВ Philips монітори.pdf
05 грудня 2019 09:30
AEPCertificate.pdf
05 грудня 2019 09:30
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ФОП "ПОЛІЩУК АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 276 450,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 14:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 14:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
276 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 09:27
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 13:58
договір укладений
19 грудня 2019 13:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 276 450,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 075,00 UAH)