Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41431802 |
Місцезнаходження: | 56523, Україна , Миколаївська обл., село Прибужани, вул.Одеська, 18 |
Контактна особа: |
Цикалюк Світлана Сергіївна +380664054292 osvita41431802@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 10:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 10:50 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 10:50 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 14:35 |
Очікувана вартість: | 278 880,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 788,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 11:03 |
Масло вершкове.docx |
19 листопада 2019 11:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
19 листопада 2019 11:03 |
Масло вершкове.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-01-17-000012 ● c4a9edbde1ef47d6b5b012785c65c3d2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 січня 2020 12:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.01.2020 № 17
Миколаїв
Про початок моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-11-19-000177-a, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 листопада 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-01-17 14:51:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям вимагав від учасників надати завірену копію листа управління Держпродспоживслужби України щодо відповідності транспортного засобу, який планується залучати для перевезення предмету закупівлі, санітарним нормам, з датою видачі не більше двомісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій.
Учасник ПП «МЕНАДА» у складі тендерної пропозиції (файл «Тендерна документація МАСЛО Вершкове.pdf») надав документ, виданий Головним управлінням Держпродспоживслужби в Миколаївській області щодо відповідності транспортних засобів для перевезення харчових продуктів санітарним нормам, без зазначення номеру та дати видачі документа.
Враховуючи зазначене, просимо пояснити, яку оцінку тендерним комітетом Відділу освіти, молоді та спорту Прибужанівської сільської ради надано вищезазначеному факту та як він врахований при визначенні переможцем торгів ПП «МЕНАДА»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-01-20 10:43:54
Відповідь щодо моніторингу
У зв’язку із моніторингом ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ, на закупівлю ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло (масло вершкове ) дійсно була проведена з допущеною помилкою, у зв’язку з великим напливом проведення тендерних закупівель на потреби закладів загальної середньої та дошкільної освіти Прибужанівської сільської ради дійсно було допущено помилку через неуважність , а саме відсутність дати та номеру листа виданого Вознесенським Міжрайонним Управлінням Головного Управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерний комітет відділу освіти,молоді та спорту Прибужанівської сільської ради прийняли рішення розірвати договір з ПП "Менада" на закупівлю ДК 021:2015: 15530000-2 - Вершкове масло (масло вершкове) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, шляхом укладання додаткової угоди на розірвання ддоговору.
2020-01-22 09:04:48
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 січня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 лютого 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
-
2020-01-22 15:12:38
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП " МЕНАДА" #23043331 |
Переможець |
276 888,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 09:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2020 13:36
|
Додадкова угода про розірвання договору | укладений |
22 січня 2020 13:34
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 09:52
|
договір масло.pdf | укладений |
03 січня 2020 09:51
|