Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ілюмінаційне обладнання та прикраси
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-11-19-000069-a ● 61ab12158ef2466d91b25a10722a17fc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКСВІТЛО" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03341598 |
Місцезнаходження: | 49107, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, ВУЛИЦЯ ШИННА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Бабенко Ірина +380567921776 gorsvet.dnipro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 листопада 2019 09:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 шт
Світлодіодна гірлянда- ланцюжок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49107, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Шинна,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | до 31.12.2019р. | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 10:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 10:04 |
Перелік змін-гірлянда 25.11.doc | |
25 листопада 2019 10:04 |
ДОДАТОК 2 - ГИРЛЯНДИ зм.docx | |
21 листопада 2019 14:14 |
Перелік змін-гірлянда 21.11.doc | |
21 листопада 2019 14:14 |
ДОДАТОК 3-ГИРЛЯНДИ -20.11-ю.doc | |
21 листопада 2019 14:14 |
ТД -ГИРЛЯНДИ-21.11-ю.docx | |
19 листопада 2019 09:30 |
ДОДАТОК 6-ГIРЛЯНДИ-ю.docx | |
19 листопада 2019 09:30 |
ДОДАТОК 4 - ГIРЛЯНДИ-ю.docx | |
19 листопада 2019 09:30 |
ДОДАТОК 5-ГIРЛЯНДИ-ю.docx | |
19 листопада 2019 09:30 |
ДОДАТОК 1- ГИРЛЯНДИ-ю.docx |
25 листопада 2019 10:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 листопада 2019 10:04 |
Перелік змін-гірлянда 25.11.doc
|
||||||
25 листопада 2019 10:04 |
ДОДАТОК 2 - ГИРЛЯНДИ зм.docx
|
||||||
21 листопада 2019 14:14 |
Перелік змін-гірлянда 21.11.doc
|
||||||
21 листопада 2019 14:14 |
ДОДАТОК 3-ГИРЛЯНДИ -20.11-ю.doc
|
||||||
21 листопада 2019 14:14 |
ТД -ГИРЛЯНДИ-21.11-ю.docx
|
||||||
19 листопада 2019 09:30 |
ДОДАТОК 6-ГIРЛЯНДИ-ю.docx
|
||||||
19 листопада 2019 09:30 |
ДОДАТОК 4 - ГIРЛЯНДИ-ю.docx
|
||||||
19 листопада 2019 09:30 |
ДОДАТОК 5-ГIРЛЯНДИ-ю.docx
|
||||||
19 листопада 2019 09:30 |
ДОДАТОК 1- ГИРЛЯНДИ-ю.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення тз
Дата подання: 19 листопада 2019 15:08
Дата відповіді: 21 листопада 2019 14:15
Доброго дня. Будь-ласка надайте роз'яснення по наступним питанням: 1. В технічному заданні не вказано, скільки необхідно вилок для підключення гірлянд в мережу. (Одна вилка передбачає підключення максимум 16 гірлянд в один ланцюг, без втрати яскравості світіння сегментів.) 2. Також, в т.з. не вказано, якого кольору має бути світіння гірлянди.
Відповідь: "Дякуємо за уважність та небайдужість. До документації внесено зміни."
Аналогічний договір
Дата подання: 21 листопада 2019 12:01
Дата відповіді: 25 листопада 2019 09:52
Доброго дня! Чи буде вважатися Вами, "таким, що відповідає умовам закупівлі" аналогічний договір, термін дії якого ще не закінчився, але всі зобов язання за ним виконані сторонами, і у системі Прозоро, закупівля відповідно до цього договору має статус завершеної?
А також прохання зазначити чи достатньо вказати назву еквівалентного товару у договорі, щоб вважати його аналогічним і "таким, що відповідає умовам закупівлі"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пропонуємо запитувачу уважно ознайомитись з тендерною документацією в повному обсязі, відповіді на поставлені питання містяться в примітках до п.1.1. додатку 1 тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-19-000069-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Ялинка України", Код ЄДРПОУ:35578530
Дата подання: 21 листопада 2019 11:45
Усунення розбіжностей у тендерній документації, що стосуються "Інформації про відсутність підстав визначених ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
У тендерній документації -розділ 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", а саме п. 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги установлені стсттею 17 Закону" зазначено : " Спосіб та умови документального підтвердження відсутності підстав, передбачених п. 2,3,5,6 і 8 частини першої та другої статті 17 Закону, визначається замовником лише для переможця процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним".
Проте у Додатку 2 до тендерної документації "Перелік документів для підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції учаснка відповідно до статті 17 Закону" у стовбці таблиці, що стосується Учасника, Замовник вимагає надання Учасником у складі своєї пропозиції документального підтвердження відсутності підстав передбачених п. 2,3, 6,8 ст. 17 Закону.
Відповідно до зазначеного просимо усунути розбіжності та привести умови Додатку 2 до тендерної документації у відповідність до розділу 3 Тендерної документації та п.3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Проте у Додатку 2 до тендерної документації "Перелік документів для підтвердження відсутності підстав для відхилення пропозиції учаснка відповідно до статті 17 Закону" у стовбці таблиці, що стосується Учасника, Замовник вимагає надання Учасником у складі своєї пропозиції документального підтвердження відсутності підстав передбачених п. 2,3, 6,8 ст. 17 Закону.
Відповідно до зазначеного просимо усунути розбіжності та привести умови Додатку 2 до тендерної документації у відповідність до розділу 3 Тендерної документації та п.3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 листопада 2019 09:54
Дякуємо за уважність. До додатку 2 тендерної документації внесено зміни
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР 1000 ПОСЛУГ- БУД " |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
144 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БІЛЕЦЬКА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА" |
286 000,00
UAH з ПДВ
|
286 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИРОШНИК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
290 000,00
UAH з ПДВ
|
290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЦЕНТР 1000 ПОСЛУГ- БУД
" #32960622 |
Відхилено |
144 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 16:03
|
ФОП "БІЛЕЦЬКА ЮЛІЯ ВІКТОРІВНА" #3194020940 |
Переможець |
286 000,00
UAH з ПДВ
|
09 грудня 2019 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2020 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 12:29
|
гирл..pdf | укладений |
20 грудня 2019 12:28
|