Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерна техніка для ЦБ ДЮСШ
Очікувана вартість
13 026,00 UAH
UA-2019-11-19-000049-c a0d2a8074726426d9adab8f6b2674bd2
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марянов Іван Дмитрович

380950800297 i.maryanov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Централізована бухгалтерія дитячо-юнацьких спортивних шкіл
Код ЄДРПОУ: 26476487
Місцезнаходження: 02098, Україна , Київська обл., Київ, проспект П.Тичини,18
Контактна особа: Марянов Іван Дмитрович
380950800297
i.maryanov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 08:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 10:00
Очікувана вартість: 13 026,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп'ютерна техніка для ЦБ ДЮСШ
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Персональний комп'ютер
Системний блок:
Центральний процесор: Кількість ядер, не менше: 4, Кількість потоків, не менше: 4, Базова тактова частота, не менше: 3,5 ГГц, Виробнича технологія, не більше: 14 нм, Інтегрована в процесор графіка
Материнська плата: Интегрований мережевий та звуковий адаптер.
Кількість зовнішніх портів на передній панелі (не менше): 2 x USB 2.0 Gen 1 (Type-A)
Роз’ем M2
Кількість зовнішніх портів на задній панелі (не менше): 2 x USB 3.0,
1 x RJ-45(8P8C), 1 x D-sub , 1 x HDMI
Оперативна пам'ять:Об'єм оперативної пам'яті, не менше: 8 ГБ, Тип оперативної пам'яті, не гірше: DDR4 2400 МГц
Накопичувач:
SSD 240 - 256 GB з роз’емом M2
Об'єм накопичувача HDD, не менше: 1 ТБ
Блок живлення: ККД, не менше: 80%, функція APFC (Active PFC)
Кабель для підключення електроживлення
Монітор: Діагональ, не менше: 23,5", Роздільна здатність, не менше: 1920x1080, Співвідношення сторін: 16:9, Яскравість дисплея, не менше: 250 кд/м², Контрастність статична, не менше: 1000:1, Порти підключення, не менше : 1 x D-sub, 1 x HDMI
Кабель для підключення електроживлення до монітору, кабель HDMI для під’єднання монітору до системного блоку
Клавіатура: дротова, англ./укр., Кількість клавіш, не менше: 104, Iнтерфейс підключення: USB, довжина шнуру підключення не менше 1,4 м.
Маніпулятор типу «миша»:дротова, Iнтерфейс підключення: USB, Тип датчика: оптичний, Роздільна здатність, не менше: 1000 dpi, Довжина шнуру підключення не менш 1,4 м., довжина корпусу не менше 104 мм.
Операційна система: Без програмного забезпечення

Блок безперебійного живлення: Powercom BNT-600AP USB


Гарантія: не менше 36 місяців
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, місто Київ, Київ, Оболонська, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 листопада 2019 11:27
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 13 000,00
UAH з ПДВ
13 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 18:02
Авторизаційний лист.pdf
21 листопада 2019 18:02
Досвід 2000.rar
21 листопада 2019 18:02
Документы Компаком 2000_1.rar
21 листопада 2019 18:02
Сервіс_центри.pdf
21 листопада 2019 18:02
!Пропозиція 13000.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 13 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 08:34

Документи

02 грудня 2019 08:33
Протокол 150.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 08:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
13 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 грудня 2019 08:33
Протокол 150.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 03 грудня 2019 08:49
Коментар щодо відміни: Зміна до технічного завдання
Документи:
03 грудня 2019 08:47
Протокол 155.PDF