Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних вагонів
Очікувана вартість
3 444 885,00 UAH
UA-2019-11-19-000019-c c00f44f3d28f4672ba1b39ee97db2eb0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мироненко Тетяна

+380574578364 mironenko@usv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081305
Місцезнаходження: 64660, Україна , Харківська обл., смт Панютине, вул. Заводська, 5
Контактна особа: Мироненко Тетяна
+380574578364
mironenko@usv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 листопада 2019 08:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 12:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 13:24
Очікувана вартість: 3 444 885,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 224,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34448.85 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 шт
Запасні частини до вантажних вагонів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64660, Україна, Харківська обл., смт Панютине, Заводська будинок 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ПОКУПЕЦЬ оплачує ПОСТАЧАЛЬНИКУ кожну прийняту партію ТОВАРУ протягом 30 банківських днів з дати поставки ТОВАРУ ПОКУПЦЮ, але не раніше реєстрації податкової накладної, при умові своєчасного надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ належним чином оформлених рахунку-фактури, видаткової накладної, податкової накладної, Акту прийому-передачі, товарно-транспортної накладної, документів якості на поставлений ТОВАР. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, Акті прийому-передачі, товарно-транспортної накладній, податковій накладній повинен бути код товару згідно УКТ ЗЕД Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 10:21
Зміни WORD.docx
28 листопада 2019 10:21
тендерна документація -зміни.docx
28 листопада 2019 10:21
Додаток 5 (Технічна специфікація) - зміни.docx
19 листопада 2019 08:24
Додаток 7(документи для переможця).docx
19 листопада 2019 08:24
Додаток 6 (Проект договору).doc
19 листопада 2019 08:24
Додаток 4 (Інформація по 17 ст.).docx
19 листопада 2019 08:24
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx
19 листопада 2019 08:24
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця).docx
19 листопада 2019 08:24
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx
28 листопада 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 08:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 10:21
Зміни WORD.docx
28 листопада 2019 10:21
тендерна документація -зміни.docx
19 листопада 2019 08:24
тендерна документація.docx
28 листопада 2019 10:21
Додаток 5 (Технічна специфікація) - зміни.docx
19 листопада 2019 08:24
Додаток 5 (Технічна специфікація).docx
19 листопада 2019 08:24
Додаток 7(документи для переможця).docx
19 листопада 2019 08:24
Додаток 6 (Проект договору).doc
19 листопада 2019 08:24
Додаток 4 (Інформація по 17 ст.).docx
19 листопада 2019 08:24
Додаток 3 (кваліфікаційні критерії).docx
19 листопада 2019 08:24
Додаток 2 (Тендерна пропозиція для переможця).docx
19 листопада 2019 08:24
Додаток 1 (Тендерна пропозиція).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-01-000054 ● ab0bc49618964df3a524034106134885
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 грудня 2020 20:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.12.2020 № 260
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 01.12.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 01.12.2020 № 260

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
32. UA-2019-11-19-000019-c 19.11.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-09 16:49:22

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару (ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2019-11-19-000019-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовником в результаті проведення вищезазначеної процедури закупівлі, укладено договір від 28.12.2019 №ПВРЗ (ВМТП-19.268)ю, строк дії якого до 30.06.2020 року, а в частині розрахунків – до повного їх виконання.
Прошу надати пояснення щодо причин не оприлюднення звіту про виконання договору (договір від 28.12.2019 №ПВРЗ (ВМТП-19.268)ю в порядку, визначеному абзацом десятим частини першої статті 10 Закону.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-11 14:32:04

ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

На ваш запит про надання пояснень філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» повідомляє, що по договору № ПВРЗ(ВМТП-19.268)ю від 28.12.2019р. сума фактичної оплати становить 0,00 грн., в зв’язку з чим система не дає змоги оприлюднити звіт про виконання договору.
Додаткову угоду на розірвання вищевикладеного договору також не було укладено з причини довготривалої відсутності кворуму тендерного комітету, який приймає безпосередньо участь в прийнятті рішення щодо укладання додаткових угод, у зв’язку зі звільненням членів тендерного комітету.
Філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» завжди діє в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» та вважаємо, що ці недоліки відбулися через виникнення вищевикладених обставин та неможливого впливу на їх усунення.
В подальшому Філія «ПВРЗ» АТ «Укрзалізниця» буде приймати всі заходи, щодо недопущення таких недоліків в роботі.

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-12-30 10:13:05

Запасні частини до вантажних вагонів

Відповідно до Вашого Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2019-11-19-000019-c, повідомляємо Вас, про причини неможливості виконати Ваше зобов’язання щодо припинення зобов’язань за договором, так як термін дії якого вже закінчився та сума виконаних оплат становить 0,00 грн. за договором № ПВРЗ(ВМТП-19.268)ю від 28.12.2019р. Також неможливо розірвати договір навіть і в судовому порядку, що підтверджується висновком Верховного суду у постанові від 07.08.2018 по справі №910/7981/17, а саме що «договір може бути розірвано лише його стороною та на момент розірвання договір має бути чинний».

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 14 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКП "ТЕХЕНЕРГОПРОМ" 2 956 200,00
UAH з ПДВ
2 956 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП" 3 444 540,00
UAH з ПДВ
3 444 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЗОВМАШЕКСПОРТ" 3 444 885,00
UAH з ПДВ
3 444 885,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 11:16
Технічна специфікація.pdf
05 грудня 2019 11:16
сертифікати.pdf
05 грудня 2019 11:16
статья 17.pdf
05 грудня 2019 11:16
рік випуску.pdf
05 грудня 2019 11:15
проект договора.pdf
05 грудня 2019 11:15
наявність працівників.pdf
05 грудня 2019 11:15
наявність обладнення.pdf
05 грудня 2019 11:15
захист довкіля.pdf
05 грудня 2019 11:15
гарантіЇ якості.pdf
05 грудня 2019 11:15
Банківська гарантія.zip
05 грудня 2019 11:15
аналогичні договори.pdf
05 грудня 2019 11:15
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 11:43
Статут.PDF.p7s
17 грудня 2019 11:43
Статут.PDF
17 грудня 2019 11:43
Протокол.PDF.p7s
17 грудня 2019 11:43
Протокол.PDF
17 грудня 2019 11:43
Наказ.PDF.p7s
17 грудня 2019 11:43
Наказ.PDF
17 грудня 2019 11:43
Довідка МВС.PDF.p7s
17 грудня 2019 11:43
Довідка МВС.PDF
17 грудня 2019 11:43
Довідка ДПС.PDF.p7s
17 грудня 2019 11:43
Довідка ДПС.PDF
17 грудня 2019 11:43
Держ.реєстр.PDF.p7s
17 грудня 2019 11:43
Держ.реєстр.PDF
17 грудня 2019 11:42
Витяг.PDF.p7s
17 грудня 2019 11:42
Витяг.PDF
04 грудня 2019 11:47
Лист дозвіл ГСКБВ НКЗ .pdf
03 грудня 2019 17:07
Технічна специфікація.PDF
03 грудня 2019 17:07
Тендерна пропозиція.PDF.p7s
03 грудня 2019 17:07
Тендерна пропозиція.PDF
03 грудня 2019 17:07
Статут СПГ.pdf.p7s
03 грудня 2019 17:06
Статут СПГ.pdf
03 грудня 2019 17:06
ст.50.PDF.p7s
03 грудня 2019 17:06
ст.50.PDF
03 грудня 2019 17:06
Сертифікати автозчеп.pdf
03 грудня 2019 17:06
Рік випуску продукції.PDF
03 грудня 2019 17:06
Податки та збори.PDF.p7s
03 грудня 2019 17:06
Податки та збори.PDF
03 грудня 2019 17:06
Персонал.PDF.p7s
03 грудня 2019 17:06
Персонал.PDF
03 грудня 2019 17:06
Несудимість директора.PDF
03 грудня 2019 17:06
Наявність мтб.PDF.p7s
03 грудня 2019 17:06
Наявність мтб.PDF
03 грудня 2019 17:06
Наказ про призначення.PDF
03 грудня 2019 17:06
навколишне середовище.PDF
03 грудня 2019 17:06
Лист дозвіл ГСКБВ НЛЗ.pdf
03 грудня 2019 17:05
Держ.реєстр.PDF.p7s
03 грудня 2019 17:05
Держ.реєстр.PDF
03 грудня 2019 17:05
Гарантія якості.PDF.p7s
03 грудня 2019 17:05
Гарантія якості.PDF
03 грудня 2019 17:05
гарантия 15125.PDF.p7s
03 грудня 2019 17:05
гарантия 15125.PDF (1).p7s
03 грудня 2019 17:05
гарантия 15125.PDF

Публічні документи

04 грудня 2019 17:06
21. Довідка МТБ.pdf
04 грудня 2019 17:06
13. ДСТУ ГОСТ 32885-2016.PDF
04 грудня 2019 17:06
12. ДСТУ ГОСТ 22703-2018.PDF
04 грудня 2019 17:06
11. ТУ Автозчеп СА-3.pdf
04 грудня 2019 17:06
9. Клеймо Упоры пятник.pdf
04 грудня 2019 17:06
7. Креслення пятник.pdf
04 грудня 2019 17:06
5. Креслення СА-3.PDF
04 грудня 2019 17:06
Garantiya_UA-2019-11-19-000019-c.zip
04 грудня 2019 17:06
0019-с_Справки.pdf
04 грудня 2019 17:06
0019-с_Справка опыт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКП "ТЕХЕНЕРГОПРОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ АЗОВМАШЕКСПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКП "ТЕХЕНЕРГОПРОМ"
#42729653
Відхилено 2 956 200,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 10:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП"
#40988349
Переможець 3 444 540,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 11:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2019 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАР ПАК ГРУП"
#40988349
3 444 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:38
19.268.pdf укладений
28 грудня 2019 11:38