код ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі (комплекти меблів для кабінетів початкової ланки «Нова українська школа»)
Очікувана вартість
332 320,00 UAH
UA-2019-11-18-003021-b 1736c2bd7a4e411eb3715e3c38bfa9f9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Відділ освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146142
Місцезнаходження замовника: 62002, Україна, Харківська обл., Краснокутський район, смт. Краснокутськ, ВУЛИЦЯ ОХТИРСЬКА, будинок 2
Контактна особа замовника: Ірина Іванівна Гапон
+380575632961,+380575631102
buh@osvita-krk.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 13:36
Очікувана вартість: 332 320,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 332,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
комплекти меблів для кабінетів початкової ланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62002, Україна, Харківська область, смт.Краснокутськ, загальноосвітні навчальні заклади відділу освіти Краснокутської районної державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - бюджетні кошти Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 листопада 2019 23:07
Електронний цифровий підпис
18 листопада 2019 23:06
ТД Меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо накладання КЕП
Дата подання: 21 листопада 2019 13:46
Дата відповіді: 21 листопада 2019 23:38
Система дає можливість накласти ЕЦП або КЕП на всі документи пропозиції разом, а не окремо на кожний. Поясніть, будь ласка, свою вимогу "oбoв’язкoвим нaклaдaнням електpoннoгo пiдпису (дaлi КЕП) пoсaдoвoї oсoби, щo мaє тaкi пoвнoвaження, нa кoжний зaвaнтaжений дoкумент, oкpiм дoкументiв щo пiдтвеpджують нaдaння зaбезпечення пpoпoзицiї"
Відповідь: Тендерній комітет розглянув ваше звернення та повідомляє про можливість учасника накласти ЕЦП/КЕП на кожний файл з застосуванням відповідних сайтів, зокрема czo.gov.ua, ca.informjust.ua через вкладку "Створити підпис"

Інформація про відміну

Дата скасування
02 грудня 2019 17:41
Причина скасування
на підставі ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" - відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи
02 грудня 2019 17:41 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку