Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Персональний комп'ютер для кабінету інформатики)
Очікувана вартість
2 180 000,00 UAH
UA-2019-11-18-002924-b 09441a66db0c4d24abe01583a9946343
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веретільник Наталія Володимирівна

+380532222907 buxosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Полтавської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145642
Вебсайт: http://osvitapoltava.ucoz.ua
Місцезнаходження: 38751, Україна , Полтавська обл., Щербані Полтавський район, вул. Центральна, буд. 1
Контактна особа: Веретільник Наталія Володимирівна
+380532222907
buxosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 19:24
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:02
Очікувана вартість: 2 180 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
103 шт
ДК 021:2015- 30230000-0 Комп'ютерне обладнання (Персональний комп'ютер для кабінету інформатики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтавський район, навчальні заклади, підпорядковані Відділу освіти Полтавської РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар проводиться протягом 20-календарних днів з моменту одержання товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 12:32
зміни до тендерної документації _2.pdf
26 листопада 2019 12:32
Проект договору (нова редакція).docx
26 листопада 2019 12:32
Тендерна документація (нова редакція) (1).doc
21 листопада 2019 14:40
зміни до тендерної документації.pdf
26 листопада 2019 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 19:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 12:32
зміни до тендерної документації _2.pdf
26 листопада 2019 12:32
Проект договору (нова редакція).docx
21 листопада 2019 14:40
Проект договору (нова редакція).docx
18 листопада 2019 19:24
Проект договору.docx
26 листопада 2019 12:32
Тендерна документація (нова редакція) (1).doc
21 листопада 2019 14:40
Тендерна документація (нова редакція).doc
18 листопада 2019 19:24
Тендерна документація .doc
21 листопада 2019 14:40
зміни до тендерної документації.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 листопада 2019 11:07
Дата відповіді: 19 листопада 2019 11:58
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Згідно Загальних вимог Додатку № 3 тендерної документації, "транспортні послуги та інші витрати (пакування, монтаж , встановлення, підключення, введення в експлуатацію) повинні здійснюватися за рахунок Постачальника."
Документація
Дата подання: 19 листопада 2019 11:18
Дата відповіді: 20 листопада 2019 09:11
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Якщо у нас виникнуть сумніви з постачання неліцензійного програмного забезпечення, ми звернемося за допомогою до компанії Microsoft або до їх офіційного представника Корпорації в Україні. Дякуємо Вам за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-002924-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 20 листопада 2019 11:09
вимога
Шановний замовнику! В додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу до учасників: «2. Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему екологічного управління стосовно виробництва системних блоків ISO 14001:2015 (14001:2015).». Зазначена вимога є дискримінаційною та порушує наше право прийняти участь в цій закупівлі. Міжнародний сертифікат на систему екологічного управління стосовно виробництва системних блоків ISO 14001:2015 (14001:2015) не є обов’язковим згідно чинного законодавства України, це добровільна сертифікація. Вимога Замовником від учасників такого документу, дискримінує учасників та призводить до штучного звуження конкуренції, оскільки не всі виробники мають цей сертифікат. Отже, прийняти участь в закупівлі зможе лише вузьке коло учасників. Вузьке коло учасників, призведе до завищення ціни закупівлі, що в свою чергу призводить до не економного використання публічних коштів. Зазначений документ, ні яким чином не підтверджує якість товару. Зазначені положення тендерної документації Замовника, порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо, виключити дискримінаційну, та таку, яка штучно звужує конкуренцію, порушує права учасників, у тому числі наше право на участь в цій закупівлі, вимогу замовника про надання копії чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему екологічного управління стосовно виробництва системних блоків ISO 14001:2015 (14001:2015).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2019 14:35
Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-002924-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 21 листопада 2019 02:38
Помилки ТД та дискримінаційні вимоги
Шанавний замовнику! Просимо внести зміни до ТД, а саме до технічних вимог (ТЗ) згідно вимог до сертифікації системних блоків надалі за текстом: Для підтвердження відповідності Товару технічним вимогам Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції ПУНКТ 1. Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему управління якістю на учасника торгів ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015). В даному пункті вказано що даний сертифікат на УЧАСНИКА, а в пункті 6. Якщо учасник не є виробником то надається авторизаційний лист від виробника системних блоків або його уповноваженого представника на території України із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. Перший пункт протирічіть пункту № 6 (Тому що якщо учасник не є виробником системних блоків то він не зможе надати сертифікат ISO9001:2015 НА УЧАСНИКА (Тобто самого на себе), що свую чергу призвиде до його дискваліфікації...) Тому дана вимога Є дискримінаційною та призвиде до порушення Закону України про публічні закупівлі. Внесіть корективу адже учасник може бути не виробником, а дистрибутором, або постачальником готових рішень. Просимо внести корективи до ТУ (Технічних умов)
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 листопада 2019 14:38
Доброго дня! В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-002924-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗЕД-МОБАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41367067
Дата подання: 22 листопада 2019 10:26
Помилки
Доброго дня! Шановний замовнику згідно Технічних Умов ТД, а саме вимог до корпусу персонального компьютера ви вимагаєте щоб в корпусі був датчик ПИЛУ наскільки нам відомо татчиків пилу в корпусах для ПК які існують на ринку просто не існує. Існуе Фільтр пилу ЦЕ СІТКА яка зменшує потрапляння пилу до системного блоку. Будьласка виправте помилку, адже датчик пилу це єлектронний пристрій (який ні скілкі не є запобіжним засобом для потрапляння пилу до системного блоку), а даною вимогою ви вводете в оману постачальників. Що презведе до дискваліфікації 99,99% учасників. Спасибі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 15:27
Шановний учасник, стосовно датчиків пилу, то вони досить широко представлені на ринку України, як окремо, так і вбудовані в корпус. Ці датчики нам важливі, так як в нашій установі і навчальних закладах не має технічних спеціалістів і ці датчики зможуть запобігти передчасного виходу з ладу комп'ютерної техніки завдяки передчасної сигналізації при наявності пилу.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-002924-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 23 листопада 2019 09:16
Вимога усунути дискримінаційні вимоги
Наша компанія зверталася до Замовника з вимогою усунути дискримінаційні вимоги, Замовник надав відповідь, що в тендерну документацію буде внесено зміни. Замовник не усунув дискримінаційні вимоги, натомість виклав зміни формально, тобто дискримінаційну вимогу залишив, але змінив редакцію пункту, що може свідчити в зацікавленості замовника щодо штучного звуження конкуренції та не економії публічних коштів. Повторно: В додатку 3 до тендерної документації Замовник встановив наступну вимогу до учасників: «2. Копію чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему якості ISO 9001, ISO 14001 на системні блоки та копію останнього аудіту не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій.». Зазначена вимога є дискримінаційною та порушує наше право прийняти участь в цій закупівлі. Міжнародний сертифікат на систему екологічного управління стосовно виробництва системних блоків ISO 14001:2015 (14001:2015) не є обов’язковим згідно чинного законодавства України, це добровільна сертифікація. Вимога Замовником від учасників такого документу, дискримінує учасників та призводить до штучного звуження конкуренції, оскільки не всі виробники мають цей сертифікат. Отже, прийняти участь в закупівлі зможе лише вузьке коло учасників. Вузьке коло учасників, призведе до завищення ціни закупівлі, що в свою чергу призводить до не економного використання публічних коштів. Зазначений документ, ні яким чином не підтверджує якість товару. Зазначені положення тендерної документації Замовника, порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо, виключити дискримінаційну, та таку, яка штучно звужує конкуренцію, порушує права учасників, у тому числі наше право на участь в цій закупівлі, вимогу замовника про надання копії чинного на дату подання пропозиції міжнародного сертифікату на систему екологічного управління стосовно виробництва системних блоків ISO 14001 та копію останнього аудіту не пізніше ніж за один рік від дати розкриття тендерних пропозицій. Документація Замовника містить наступне положення, що документи не передбачені чинним законодавством учасниками не подаються, окрім того положення Закону містить вимогу, що Замовник не має права відхиляти пропозицію учасника через не подання документів, які не передбачені чинним законодавством. Якщо наша компанія прийме участь у закупівлі з листом-роз’ясненням про не подання ISO 14001 на системні блоки через його добровільність згідно чинного законодавства і це буде підставою для відхилення нашої пропозиції, ми змушені будемо оскаржувати рішення через АМКУ, що призведе до призупинення процедури. Ще раз вимагаємо переглянути ВСІ дискримінаційні вимоги встановлені Замовником в ТД до учасників, які призводять до дикримінації та штучного звуження конкуренції та теоритично можуть призвести до призупинення процедури через оскарження учасниками результатів торгів.
ТД Замовника додаток 1 містить наступну вимогу: «2. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованого у 2017 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності». Вимагаємо змінити безглузду вимогу Замовника про надання витягу з ЄДРПОУ сформованого у 2017 році. До відома Замовника, ЄДРПОУ містить відкриті данні, процедура проводиться у 2019 році. Чим керується Замовник, якою нормою Закону, або мотивами, встановлюючи таку вимогу?! Вимагаємо змінити редакцію цього пункту та викласти його у наступній редакції:
«2. Копія Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань/Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців сформованого у 2019 році) - для юридичних осіб та суб'єктів підприємницької діяльності».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 15:36
Шановний учасник, ми усунули вимогу щодо сертифікатів ISO 9000 та 14000 серії для Учасників, і добавили пункт про щорічний аудит сертифікатів ISO 9000 та 14000 серій для виробників, який є нормою контроля сертифікації і підтверджує дійсність сертифікату.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-002924-b.a5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 23 листопада 2019 09:19
Вимога усунути дискримінаційні вимоги
Замовник встановив наступну дискримінаційну вимогу у додатку 3 до тендерної документації: «11. Наявність власного сервісного центра в м. Полтава, або копія договору/лист від виробника/офіційного представника з сервісним центром, який має право в гарантійний термін обслуговувати запропоноване обладнання в м. Полтава.» Зазначена вимога є дискримінаційною та такою, яка штучно звужує коло учасників та призведе до не економії публічних коштів, оскільки замовник дискримінує учасників за територіальним принципом. В процедурі зможе прийняти участь, лише вузьке коло учасників, які мають власний або на договірних засадах сервісний центр у м. Полтава. АМКУ не одноразово було розглянута та підтверджено, що замовник порушує Закон встановлюючи дискримінацію за територіальним принципом. Враховуючи зазначене вимагаємо, виключити вимогу про наявність сервісного центру саме у м. Полтава. З метою економії публічних коштів, зазначити, що якщо учасник має сервісний центр в іншому місці України кошти на транспортні затрати на доставку обладнання до місця ремонту покладаються на учасника, а сервісний центр не обовязково має бути виключно у м. Полтава.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2019 15:45
Шановний учасник, враховуючи необхідність забезпечення навчального процесу, нам необхідно своєчасно і якісно отримувати сервісне обслуговування закупленої техніки, не перериваючи навчального процесу, тому ми не можемо витрачати час на її доставку в інші міста України.

Документи подані скаржником

23 листопада 2019 09:15
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-18-002924-b.c6
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛАКІ СЕЙЛЗ", Код ЄДРПОУ:39812278
Дата подання: 27 листопада 2019 16:35
Скарга про порушення Замовником антимонопольного законодавства при проведенні процедури публічної закупівлі – відкриті торги
Відділом освіти Полтавської районної державної адміністрації (далі Замовник) проводиться закупівля UA-2019-11-18-002924-b, предметом якої є придбання «Телевізійного й аудіовізуального обладнання (Комп'ютерне обладнання (Персональний комп'ютер для кабінету інформатики)». За результатами вивчення ТД потенційним Учасником/Скаржником на порталі в кабінеті закупівлі розміщено ряд вимог стосовно ТД, на яку Замовником відреаговано формальними виправленнями, які на нашу думку, не відповідають змісту вимог. Ця скарга містить додаткові матеріали, які вказують на порушення Замовником Закону України “Про публічні закупівлі” (далі по тексту – Закон). Підстава подання скарги: дискримінаційні вимоги, що не дають можливість прийняти участь в торгах широкому загалу виробників та дистриб’юторів комп’ютерної техніки. Так, Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Статтею 3 Закону встановлено принципи здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Зокрема, основним нормативно правовим актом, який регламентує технічні параметри компютерних засобів навчання, що закуповуються закладами освіти та установами є наказ від 02.11.2017 № 1440 Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, середньої та професійної освіти (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0055-18), зареєстрованому в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018. Замовник в технічному завданні до закупівлі (Додаток № 8 до Тендерної документації), в протиріччя наказним нормам, вказує ряд параметрів компютерної техніки, які дискримінують та суттєво обмежують інших учасників ринку та не дають можливості прийняти участь в торгах широкому загалу виробників та дистриб’юторів комп’ютерної техніки.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 29.11.2019 № 17635 .pdf
Дата публікації: 29 листопада 2019 20:31

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 16:35
СКАРГА.pdf

Документи Органу Оскарження

29 листопада 2019 20:31
рішення від 29.11.2019 № 17635 .pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб" 2 002 320,00
UAH з ПДВ
2 002 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації" 2 176 966,80
UAH з ПДВ
2 154 966,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА" 2 174 898,20
UAH з ПДВ
2 174 898,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Клочко Олександр Сергійович 2 179 995,00
UAH з ПДВ
2 179 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 12:50
Електронний підпис
04 грудня 2019 08:50
Електронний підпис
04 грудня 2019 08:45
1. Уставні документи.pdf
04 грудня 2019 08:45
2. Проект договора.pdf
04 грудня 2019 08:45
5. Ст. 16, 17, кваліфікація.pdf
04 грудня 2019 08:45
Опис документів.pdf
04 грудня 2019 08:45
6. Рішення.pdf
04 грудня 2019 08:45
3. Технічна частина.pdf
04 грудня 2019 08:45
4. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 17:12
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:02
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"

ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"

ТОВ "БІЗНЕС ТЕХНІКА"

ФОП Клочко Олександр Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дидактиклаб"
#42831727
Відхилено 2 002 320,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 11:48
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"
#34612093
Переможець 2 154 966,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2019 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2019 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Індустріальні системи автоматизації"
#34612093
2 154 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:41
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 09:59
додаткова угода 1 до дог. 251_1.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 09:55
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 13:30
договір 251_1.pdf укладений
20 грудня 2019 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару
Номер договору про закупівлю: 251/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 154 966,00
UAH (в тому числі ПДВ 359 161,00 UAH)