Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональний пристрій A4 Brother
Очікувана вартість
37 191,00 UAH
UA-2019-11-18-002832-b 0c353372ccc44637a5b3ef10bf8f60fe
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільницький Владислав

+380487305996 ilnivladislav9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 37607526
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Садова, 1-А
Контактна особа: Ільницький Владислав
+380487305996
ilnivladislav9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 18:08
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 18:07
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 18:07
Початок аукціону: 26 листопада 2019 12:02
Очікувана вартість: 37 191,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 190,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Багатофункціональний пристрій A4 Brother
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Садова,1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 18:08
Оголошення БФУ+ додатки .pdf
18 листопада 2019 18:08
Договір БФУ (+) .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 21 листопада 2019 10:08
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, допускаємо еквівалент покращеної якості, це вказано в технічній специфікації Додаток №4 до цього Оголошення про закупівлю. Згідно принципу ЗУ "Про публічні закупівлі" таке зобов'язання суперечить ст.3 п.1 "Недискримінізація участників" та ст.5 п.3 цього закону. Так, допускаємо. В закупівлі вказана остаточна ціна.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 листопада 2019 15:56
Коментар щодо відміни: У зв`язку з коригуванням параметрів та проведенням у відповідність технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Після уточнення закупівля буде оприлюднена у системі "PROZORRO".
Документи:
25 листопада 2019 15:56
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:55
Рішення про скасування МФУ.pdf