Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Принтер A4 Brother HL-5440D
Очікувана вартість
21 300,00 UAH
UA-2019-11-18-002818-b 3cd01a556e5c4e51ab4a933d3be75304
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільницький Владислав

+380487305996 ilnivladislav9@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 37607526
Місцезнаходження: 65023, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Садова, 1-А
Контактна особа: Ільницький Владислав
+380487305996
ilnivladislav9@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 18:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 18:02
Початок аукціону: 26 листопада 2019 11:12
Очікувана вартість: 21 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Принтер A4 Brother HL-5440D
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул.Садова,1-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2019  —  27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 18:03
Договір ПРИНТЕРИ (+) .doc
18 листопада 2019 18:03
Оголошення принтери + додатки .pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:26
Дата відповіді: 21 листопада 2019 09:10
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, допускаємо еквівалент покращеної якості, це вказано в технічній специфікації Додаток №4 до цього Оголошення про закупівлю. Згідно принципу ЗУ "Про публічні закупівлі" таке зобов'язання суперечить ст.3 п.1 "Недискримінізація участників" та ст.5 п.3 цього закону. Так, допускаємо. В закупівлі вказана остаточна ціна.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 25 листопада 2019 15:51
Коментар щодо відміни: У зв`язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів
Документи:
25 листопада 2019 15:51
Електронний підпис
25 листопада 2019 15:50
Рішення про скасування принтери.pdf