Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп'ютерний планшет; ноутбук)
Очікувана вартість
1 773 000,00 UAH
UA-2019-11-18-002777-b 2c1e1c991fe449f5bf5c9ee3d310bb6e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Дубина

+380638249394 tender_sso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА СУДОВОЇ ОХОРОНИ
Код ЄДРПОУ: 42902258
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Липська, буд. 18/5
Контактна особа: Ігор Дубина
+380638249394
tender_sso@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
11.10.2019 року було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю комп’ютерного планшету (5 шт.) та ноутбуку (100 шт.) за кодом ДК 021:2015 - 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина). 27 жовтня 2019 року процедуру було відмінено. Підстава відміни: подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій (звіт про результати проведення процедури від 27.10.2019 року додається, оголошення № UA-2019-10-11-003227-b).
28.10.2019 року було повторно оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю комп’ютерного планшету (5 шт.) та ноутбуку (100 шт.) за кодом ДК 021:2015 - 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина). 13 листопада 2019 року процедуру було відмінено, так як для участі в торгах було подано менше двох тендерних пропозицій (звіт про результати проведення процедури від 13.11.2019 року додається, оголошення № UA-2019-10-28-002352-b).
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) застосувати переговорну процедуру закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп'ютерний планшет (5 шт.); ноутбук (100 шт.)), так як було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 17:49
Оскарження наміру укласти договір: 29 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
105 штука
30210000 – 4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп'ютерний планшет; ноутбук) (джерело фінансування - бюджетні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київ, Київ, Вознесенський узвіз, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

18 листопада 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 1 773 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 17:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

18 листопада 2019 17:49
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:49
№ 260.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 17:49

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
1 773 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 17:49
Електронний підпис
18 листопада 2019 17:49
№ 260.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 14:28
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 14:52
додаткова № 3 до 172ссо-19.pdf зміни до договору
13 лютого 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 15:23
додаткова до 172ссо-19 (2).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 15:22
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2019 09:57
додаткова до 172ссо-19.pdf зміни до договору
19 грудня 2019 09:57
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 09:37
172ссо-19.pdf укладений
04 грудня 2019 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку зі зменшенням обсягів фактичних видатків пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції " Ціна (сума) Договору становить 1 698 000,00 (один мільйон шістсот дев'яносто вісім тисяч грн 00 коп), у тому числі ПДВ 283 000 грн. 00 коп (двісті вісімдесят три тисячі гривень 00 копійок)"
Номер договору про закупівлю: 172ссо-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції:"10.1 Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 березня 2020 року, а в частині розрахунків до повного їх виконання."
Номер договору про закупівлю: 172ссо-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести наступні зміни до Договору: "3.1. Ціна Договору збільшується на суму, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, а саме на 305 640 грн. 00 коп. (триста п'ять тисяч шістcот сорок гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ - 50 940 грн. 00 коп. (п'ятдесят тисяч дев'ятсот сорок гривень 00 копійок) та становить 2 003 640 грн. 00 коп. (два мільйони три тисячі шістсот сорок гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ - 333 940 грн. 00 коп. (триста тридцять три тисячі дев'ятсот сорок гривень 00 копійок)." "5.1. Строк постачання Товару - протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання Учасником заявки від Замовника, але до 31.03.2020 року (граничний термін)."
Номер договору про закупівлю: 172ссо-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 003 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 333 940,00 UAH)