Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі
Очікувана вартість
36 500,00 UAH
UA-2019-11-18-002772-b 5807761c31794c70a0f0b42ee558a565
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Невмержицька

+0442751200 n.nevmerzhytska.tsdkffa@arch.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний державний кінофотофоно архів України імені Г.С. Пшеничного
Код ЄДРПОУ: 03494304
Вебсайт: http://tsdkffa.archives.gov.ua
Місцезнаходження: 03110, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Солом'янська, 24
Контактна особа: Ніна Невмержицька
+0442751200
n.nevmerzhytska.tsdkffa@arch.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 19:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 36 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 730,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Технічні вимоги до товару та перелік товару детально зазначено у додатку 1
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штука
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, Київська область, Київ, вул. Солом'янська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної у строк протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання . Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:46
додаток 1 технічні (якісні) вимоги.docx
18 листопада 2019 17:46
ТД - офісні меблі.doc
18 листопада 2019 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:46
додаток 1 технічні (якісні) вимоги.docx
18 листопада 2019 17:46
ТД - офісні меблі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:27
Дата відповіді: 19 листопада 2019 17:25
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У тендерній документації торгова марка або модель не зазначена. Товар повинен відповідати вимогам та характеристикам, зазначеним у документації.

2. Якщо учасником ( переможцем за результатами аукціону) буде запропоновано товар, який повністю відповідає технічним (якісним) вимогам до предмета закупівлі, , викладеним у Додатку 1, пропозиція учасника буде прийнята до розгляду.

3. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону, вважатиметься найбільш економічно вигідною. Ціна пропозиції буде розглядатися як остаточна без додавання до неї ПДВ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій