Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

неттоп на базі процесора Intel
Очікувана вартість
7 900,00 UAH
UA-2019-11-18-002748-b d785e517283c4039b0958d2b3eaa9fda
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Клименко

+380968020989 office.romny@sm.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РОМЕНСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 37929744
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., м. Ромни, бульв. Шевченка, 14
Контактна особа: Наталія Клименко
+380968020989
office.romny@sm.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 17:39
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 20:00
Очікувана вартість: 7 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 79,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
неттоп на базі процесора Intel
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульвар Шевченка, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2019  —  20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:51
ОГОЛОШЕННЯ_неттоп_2019.doc
18 листопада 2019 17:39
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.doc
18 листопада 2019 17:39
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
18 листопада 2019 17:39
Оголошення_неттоп.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 19 листопада 2019 11:21
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , заявленої на торги допускаються за умови відповідності тех. вимогам предмета закупівлі , а їх технічні характеристики повинні бути не гіршими за ті, що заявлені тендерною документацією. Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника відповідно до умов тендерної документації слід читати як «або еквівалент». 2) Так, фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ до закупівлі допускаються. Замовник буде розглядати цінові пропозиції фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ як остаточні, без додавання ПДВ 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 7 368,00
UAH з ПДВ
7 368,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 12:42
Авторизаційний лист.pdf
22 листопада 2019 12:42
Досвід 2000.rar
22 листопада 2019 12:42
Документы Компаком 2000_1.rar
22 листопада 2019 12:42
сертификатWindows-10-Pro (1).jpg
22 листопада 2019 12:42
Сервіс_центри.pdf
22 листопада 2019 12:42
Пропозиція 7368,00.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 7 368,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 16:46

Документи

29 листопада 2019 16:46
Електронний підпис
29 листопада 2019 16:42
відхилення.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій