Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2019-11-18-002707-b 60430eaad8324fc8b95970098c9f0920
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олександрія Федорчук

+380412341528 byx05@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Житомирський коледж культури і мистецтв ім. Івана Огієнка Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02214596
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.І.Франка,16
Контактна особа: Олександрія Федорчук
+380412341528
byx05@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:58
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.І.Франка,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  05 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 17:27
Документація2_c.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:28
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:47
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1) Ні, аналогів не пропонувати.
2) в тендерній документації зазначено вартість "з" ПДВ (з метою дотримання принципів публічних закупівель). До оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України; визначальним критерієм є ціна, а тому при наданні найнижчої ціни учасником за поставку необхідного товару такий учасник буде визначений системою найбільш економічно вигідним і запропонований тендерному комітету до розгляду.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 17:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 165 000,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 14:02
Авторизаційний лист.pdf
25 листопада 2019 14:02
Досвід 2000.rar
25 листопада 2019 14:02
Документы Компаком 2000_1.rar
25 листопада 2019 14:02
Пропозиція.pdf
25 листопада 2019 14:02
Гарантійний лист.pdf
25 листопада 2019 14:02
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 165 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 09:24

Документи

27 листопада 2019 09:23
Протокол №15.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій