Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прості немарковані конверти (для торгівлі)
Очікувана вартість
4 512 500,00 UAH
UA-2019-11-18-002681-b ● 210745d34375462ab320ef4f8f4dbf10
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
Код ЄДРПОУ: | 21560045 |
Вебсайт: | http://ukrposhta.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Контактна особа: |
Контактний центр +380800300545 lease.ukrposhta@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 20:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 12:21 |
Очікувана вартість: | 4 512 500,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 562,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
У зв’язку з можливим проведенням моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 2 Закон застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. ПАТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (абз. 7 п. 4 ч. 1 Закону). Відповідно до ч. 4 цієї ж статті, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник. Оскільки предметом закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, ПАТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом ПАТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція ПАТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг). У зв’язку з викладеним, ПАТ «Укрпошта» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства. Контактна особа - Лопатнюк Вікторія 050-360-95-04
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17000000 шт
Прості немарковані конверти (для торгівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 14:25 |
КД_конверти 17м зі змінами від 20.11.2019.doc |
20 листопада 2019 14:25 |
КД_конверти 17м зі змінами від 20.11.2019.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 19 листопада 2019 10:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) обладнання. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 12:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" |
3 910 000,00
UAH
|
3 329 590,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Укрбланковидав |
4 250 000,00
UAH
|
3 330 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "Парус Плюс" |
4 370 000,00
UAH
|
3 608 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" #30609417 |
Переможець |
3 329 590,00
UAH
|
29 листопада 2019 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
ДУ1 КУВЕРТ-07 (1).pdf | зміни до договору |
13 грудня 2019 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2019 09:46
|
КУВЕРТ-07.pdf | укладений |
13 грудня 2019 09:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 111219-07/200Пс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |