Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Прості немарковані конверти (для торгівлі)
Очікувана вартість
4 512 500,00 UAH
UA-2019-11-18-002681-b 210745d34375462ab320ef4f8f4dbf10
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Контактний центр

+380800300545 lease.ukrposhta@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Код ЄДРПОУ: 21560045
Вебсайт: http://ukrposhta.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Контактний центр
+380800300545
lease.ukrposhta@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 20:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 12:21
Очікувана вартість: 4 512 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 562,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


У зв’язку з можливим проведенням моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Відповідно до ст. 2 Закон застосовується: - до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; - до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. ПАТ «Укрпошта» є замовником, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, оскільки надає послуги поштового зв’язку (абз. 7 п. 4 ч. 1 Закону). Відповідно до ч. 4 цієї ж статті, дія Закону для замовників, які провадять діяльність в окремих сферах господарювання, додатково не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є, зокрема товари, що закуповуються для перепродажу третім особам, за умови, що замовник не займає монопольне (домінуюче) становище на ринку таких товарів та інші суб’єкти господарювання можуть вільно здійснювати їх продаж за тих самих умов, що і замовник. Оскільки предметом закупівлі є товар, що закуповуються для перепродажу третім особам через мережу відділень товариства, на зазначену закупівлю не поширюється дія Закону. Разом з цим, під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на які дія Закону не поширюється, ПАТ «Укрпошта», дотримуючись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом, для досягнення максимальної ефективності закупівель, використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. Наказом ПАТ «Укрпошта» від 28.12.2017 № 1822 затверджено Положення про порядок проведення конкурсу з визначення постачальників (виконавців) товарів (робіт, послуг), відповідно до якого дія положення поширюється на випадки, зокрема, закупівлі товарів з метою перепродажу третім особам, якщо Замовник не займає монопольного становища на ринку відносно таких товарів. Закупівля здійснюється в порядку, визначеному зазначеним положенням, а не Законом з вищезазначених підстав. Позиція ПАТ «Укрпошта» кореспондується з позицією МЕРТ України, яка викладена у листі уповноваженого органу від 15.07.2016 № 3302-06/21890-07, яке доступне за посиланням (http://me.gov.ua/Files/Download?id=572054ef-6265-48e3-bd71-4aadcad46693). МЕРТ України вказує на відсутність заборони використання електронної системи закупівель у випадках, коли Закон не поширюється на закупівлі товарів (робіт, послуг). У зв’язку з викладеним, ПАТ «Укрпошта» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів товариства. Контактна особа - Лопатнюк Вікторія 050-360-95-04
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17000000 шт
Прості немарковані конверти (для торгівлі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки та переходу права власності на Товар згідно з вимогами Договору та за умови реєстрації Постачальником в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином оформленої податкової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 19 листопада 2019 10:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Щодо Вашого питання повідомляємо наступне: технічна специфікація не містить інформацію про будь-яку торговельну марку (модель) обладнання. Також повідомляємо, що АТ "Укрпошта" проводить торги відповідно до діючого Закону України "Про публічні закупівлі", де подібні обмеження відсутні, крім того це суттєво обмежує конкуренцію. Ми, як замовник, не вбачаємо жодних перепон для участі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ у наших закупівлях, до пропозицій неплатників ПДВ не буде додаватись сума ПДВ у розмірі 20 відсотків.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА" 3 910 000,00
UAH
3 329 590,00
UAH
Документи
ТОВ Укрбланковидав 4 250 000,00
UAH
3 330 000,00
UAH
Документи
ТОВ "Парус Плюс" 4 370 000,00
UAH
3 608 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 18:11
Ліцензія роз'яснення.pdf
26 листопада 2019 18:11
Лист-згода ТС+Дод. 2 ТС.pdf
26 листопада 2019 18:11
Дод. 1 Досвід+Документи.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 18:44
Електронний підпис
26 листопада 2019 18:42
Документи пропозиції..pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 18:20
Цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 18:20
Тех.спец.pdf
26 листопада 2019 18:20
Статут.pdf
26 листопада 2019 18:20
Проект договору.pdf
26 листопада 2019 18:20
Лист-згода з ТС.pdf
26 листопада 2019 18:20
Інфо про керівника.pdf
26 листопада 2019 18:20
Захист довкілля.pdf
26 листопада 2019 18:20
Довідка про працівників.pdf
26 листопада 2019 18:20
Довідка про несертифікацію.pdf
26 листопада 2019 18:20
Довідка МТБ.pdf
26 листопада 2019 18:20
Відомості про учасника.pdf
26 листопада 2019 18:20
витяг_реєстр_ПДВ.pdf
26 листопада 2019 18:20
Витяг статистика.pdf
26 листопада 2019 18:20
виписка ЄДР.pdf
26 листопада 2019 18:20
Баланс_9міс_2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"

ТОВ Укрбланковидав

ТОВ "Парус Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"
#30609417
Переможець 3 329 590,00
UAH
29 листопада 2019 15:46

Документи

29 листопада 2019 15:46
Протокол.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КУВЕРТ-УКРАЇНА"
#30609417
3 329 590,00
UAH
Документи

Документи

29 листопада 2019 15:46
Протокол.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ1 КУВЕРТ-07 (1).pdf зміни до договору
13 грудня 2019 09:50
Електронний підпис укладений
13 грудня 2019 09:46
КУВЕРТ-07.pdf укладений
13 грудня 2019 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 111219-07/200Пс
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML