Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне приладдя та пристрої
Очікувана вартість
410 435,00 UAH
UA-2019-11-18-002637-b e680752850a24265be93f20103a67698
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Василь Сипливий

+380975104529 magerivosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Магерівської селищної ради Жовківського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 41869204
Вебсайт: http://magerivska-gromada.gov.ua/viddil-osviti-19-32-04-15-01-2018/
Місцезнаходження: 80327, Україна , Львівська обл., Жовківський район, смт. Магерів, вул. Жовківська, 34
Контактна особа: Василь Сипливий
+380975104529
magerivosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 17:08
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 12:26
Очікувана вартість: 410 435,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 104,35 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


навчальне приладдя та пристрої для комплектування кабінетів природничо-математичних предметів для Замківського закладу загальної середньої освіти І – ІІІ ступенів Магерівської селищної ради)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
443 одиниця
Навчальне приладдя та пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80322, Україна, Львівська область, с. Замок, вул. Шевченка, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення кількості
Дата подання: 19 листопада 2019 11:34
Дата відповіді: 19 листопада 2019 12:22
Шановний замовнику! Згідно вимог тендеру одним з предметів закупівлі є реагент - кислоти неорганічні (концентровані): нітратна кислота (технічна, масова частка HNO3 не менше 50%), 200 л. Просимо уточнити, чи не є помилкою 200 л вищезазначеного реагента.
Відповідь: Дякую за уточнення. Так, вказана кількість є помилковою, і повинна становити 200 мл. (Дані було взято із наказу Міністерства освіти і науки №704 від 22.06.2016 року).
Вносимо виправлення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-002637-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА", Код ЄДРПОУ:43080587
Дата подання: 06 грудня 2019 10:10
не правомірне обрання переможця
Добрий день, Шановний замовнику звертаємо вашу увагу на порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вами визнано переможцем процедури закупівлі Учасника пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
За результатами розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КАБІНЕТУС ПЛЮС" (далі Учасник) встановлено наступне:
1. Підпунктом 5.1.1 пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено вимогу «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
- довідку про досвід виконання аналогічного договору(ів), складена у довільній формі із зазначенням повного найменування замовників згідно таких договору(ів), їх адрес та контактних номерів телефонів, ПІБ та посади керівників таких замовників, найменування товару згідно договору(ів);
- копії виконаних (частково виконаних) аналогічних договорів, але не менше двох аналогічних договорів та копії документів, що підтверджують факт поставки товару (копії видаткових накладних згідно вище поданих договорів, тощо);
- позитивні відгуки від замовників згідно виконання аналогічних договорів (але не менше 2 відгуків), оригінали яких надані у складі пропозиції, що мають бути складені на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом замовника, а також містити інформацію про найменування товару згідно таких договорів, та загальну інформацію щодо виконання учасником своїх обов’язків згідно договору;»
На виконання зазначеної вимоги Учасником надано Довідку про наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів та копії договорів зазначених у довідці, а саме договір № 224 від 21.08.2018 та договір №55 від 06.06.2019р. Зазначеними документами не виконано вимоги передбаченої тендерною документацією, оскільки Розділом 12 договору №55 від 06.06.2019р. передбачено, що Додаток 2 – технічні, якісні та кількісні характеристики товару є невід’ємною частиною договору, але в складі тендерної пропозиції учасника зазначений файл відсутній, що означає що учасник не виконав вимогу встановлену тендерною документацією у повному обсязі та надав лише частину договору, а отже порушив вимоги встановлені тендерною документацією. (НЕ ПІДТВЕРДЖЕНО НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ)
2. Додатком 1 тендерної документації встановлено наступні вимоги щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції «Гарантійний лист, що обладнання є новим (таким, що не було в експлуатації) та вироблено не раніше 2018р., що всі основні компоненти товару будуть оригінальними і надаватимуться у комплекті з керівництвами з експлуатації українською мовою, гарантійними талонами, тощо;
- гарантійний лист, що при постачанні будуть надані на обладнання документація (паспорт, інструкція з експлуатації, методичні рекомендації тощо);»
На виконання зазначеної вимоги Учасником в складі тендерної пропозиції документи не надані, чим порушено вимоги встановлені тендерною документацією.
Учасником не виконано вимоги встановлені тендерною документацією.
Відповідно до зазначеного вище, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КАБІНЕТУС ПЛЮС" Має бути відхилена відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

Звертаємо Вашу увагу, що замовник має право та функціональну можливість передбачену майданчиком ПРОЗОРР відмінити рішення про визнання переможцем (повернути учасника на кваліфікацію).

У разі не усунення зазначеного порушення та не відхилення Учасника, Ми будемо вимушені звертатись до АМК.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 09:49
За наслідками розгляду вимоги щодо відмінити рішення про визнання переможцем (повернути учасника на кваліфікацію) повідомляємо наступне.
На виконання вимог Тендерної документації ПП «КАБІНЕТУС ПЛЮС» на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям в складі тендерної пропозиції надано документи щодо наявності досвіду виконання аналогічних з предметом закупівлі договорів. Зокрема учасником надано відповідні договори, накладні та відгуки замовників.
Відсутність в складі тендерної пропозиції учасника додатку 2 до договору №55 від 06.06.2019р., за наявності інших документів, зокрема позитивного листа-відгуку замовника, не є свідченням не підтвердження учасником наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
В складі тендерної пропозиції ПП «КАБІНЕТУС ПЛЮС» надано Лист-гарантію щодо відповідності технічному завданню та Лист-погодження з умовами тендерної документації, що свідчить про безпідставність тверджень заявника про невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації (в частині виконання вимог додатку 1).
З огляду на вказане, тендерним комітетом підставно прийнято рішеннями (протокол від 06.12.2019 р.) про визначення ПП «КАБІНЕТУС ПЛЮС» Переможцем закупівлі; підстави для відміни рішення відсутні.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-002637-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА", Код ЄДРПОУ:43080587
Дата подання: 12 грудня 2019 11:43
Порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо надання документів переможця
Добрий день, Шановний замовнику звертаємо вашу увагу на порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі»
Звертаємо Вашу увагу на порушення ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КАБІНЕТУС ПЛЮС" вимог тендерної документації, а саме:
Пунктом 5.5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено вимогу «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, а саме наступні документи:
На підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону (щодо службової (посадової) особи учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку): довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом (довідка ДЕПАРТАМЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МВС України), та має бути не більше ніж 30-денної давнини щодо дати видачі.»
Всі документи згідно п. 5.5. цього Розділу у відповідності до ст. 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Отже, документи згідно п. 5.5. цього Розділу мають бути подані замовнику у вказаний вище спосіб не пізніше ніж до закінчення робочого часу, встановленого внутрішнім трудовим розпорядком, останнього (п’ятого) календарного дня з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Станом на 12.12.2019 ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КАБІНЕТУС ПЛЮС" розміщено на майданчику файл МВС – довідка про відсутність судимості. Зазначено довідка видана 08.11.2019 року та завантажена до системи прозоро 10.12.2019, отже Учасником на виконання вимоги тендерної документації надано довідку МВС яка видана пізніше ніж 30 днів відносно дати надання. Учасником завантажено довідку яка видана 32 дні тому, чим порушено вимоги тендерної документації.

Відповідно до зазначеного тендерна пропозиція ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КАБІНЕТУС ПЛЮС" має бути відхилена за підставою передбаченою пунктом 2 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі » не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону. Відповідно до складеної практики АМК щодо розгляду справ про порушення вимог щодо надання документів переможця - Замовник самостійно встановлює спосіб та форму надання документів переможця, якщо замовником встановлено строки надання довідок, строки у які довідки мають бути видані то учасник має їх виконувати у відповідності до вимог встановлених тендерною документацією . У разі порушення строків , форми, способу та умов надання документів переможця- тендерна пропозиція відхиляється та замовник переходить до розгляду наступної тендерної пропозиції.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 грудня 2019 11:57
За наслідками розгляду вимоги щодо відмінити рішення про визнання переможцем (повернути учасника на кваліфікацію) повідомляємо наступне.
Згідно п. 5.5. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовником визначено:
«Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону, а саме наступні документи: довідка за визначеною законодавством формою (оригінал або нотаріально завірена копія), що видана уповноваженим органом (довідка ДЕПАРТАМЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ МВС України), та має бути не більше ніж 30-денної давнини щодо дати видачі…».
На виконання зазначених вимог Тендерної документації ПП «КАБІНЕТУС ПЛЮС» надано 07.12.2019р. відповідну довідку, що видана 08.11. 2019р. уповноваженим органом.
Додатково, вказана довідка 10.12.2019р. розміщена ПП «КАБІНЕТУС ПЛЮС» в електронній системі закупівель.
З огляду на те, що визначена Замовником довідка (про відсутність судимості) службової особи учасника, якою підписано тендерну пропозицію, була своєчасно надана Замовнику, відсутні підстави для відміни рішення про визначення Переможця закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-18-002637-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА", Код ЄДРПОУ:43080587
Дата подання: 13 грудня 2019 17:34
Визнано переможцем процедури закупівлі Учасника пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації
Визнано переможцем процедури закупівлі Учасника пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 грудня 2019 19:51
рішення від 17.12.2019 № 18697 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 19:50
Рішення від 28.12.2019 № 19559.pdf
Дата публікації: 03 січня 2020 16:34
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення №19559-р/пк-пз від 28.12.2019 р. виконано
Дата виконання рішення замовником: 08 січня 2020 11:20

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 17:34
Скарга.pdf
13 грудня 2019 17:34
платіжка.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС" 388 191,00
UAH з ПДВ
388 191,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА" 404 000,00
UAH з ПДВ
404 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Штурма Сергій Вікторович 409 100,00
UAH з ПДВ
409 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 14:52
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:51
МВС.pdf
03 грудня 2019 11:50
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:47
Порівняльна частина.pdf
03 грудня 2019 11:47
Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2019 11:47
Довідки.pdf
03 грудня 2019 11:47
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 11:47
Лист-згода.pdf
03 грудня 2019 11:47
Аналогічний договір 1.pdf
03 грудня 2019 11:47
Технічне завдання.pdf
03 грудня 2019 11:47
Авторизацiйний.pdf
03 грудня 2019 11:47
Установчі документи.pdf
03 грудня 2019 11:47
Аналогічний договір 2.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 16:43
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:41
25 проект договору.pdf
03 грудня 2019 16:41
5 порівняння.pdf
03 грудня 2019 16:41
8. Довідка ст. 17.pdf
03 грудня 2019 16:41
9 таблиця.pdf
03 грудня 2019 16:41
12 захист довкілля.pdf
03 грудня 2019 16:41
4. згода на правочин.pdf
03 грудня 2019 16:41
15 про новий товар.pdf
03 грудня 2019 16:41
23 про новий товар 2.pdf
03 грудня 2019 16:41
20 про гарантію.pdf
03 грудня 2019 16:41
6 лист пояснення.pdf
03 грудня 2019 16:41
19 ISO ЮА завірено.pdf
03 грудня 2019 16:41
17 Авторизація БІ-ПРО.pdf
03 грудня 2019 16:41
7. МТБ.pdf
03 грудня 2019 16:41
2. Паспорт.pdf
03 грудня 2019 16:41
11 аналогічні договори.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 14:38
Електронний підпис
03 грудня 2019 14:37
мегер.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"

ФОП Штурма Сергій Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС"
#42269220
Рішення скасоване 388 191,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 09:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
Очікує рішення 404 000,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 15:23
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС"
#42269220
Відхилено 388 191,00
UAH з ПДВ
08 січня 2020 15:23

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 січня 2020 14:59
Коментар щодо відміни: Згідно ч. 1 та ч. 2 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг(кошти обласного бюджету 2019 року, які були повернуті до обласного бюджету)
Документи:
09 січня 2020 14:59
Електронний підпис