Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-11-18-002511-b e5ec0e03a93944e9a69acd8e11136f73
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000000

0000000000000 00000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 0000000000, 00000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000000
0000000000000
00000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 16:24
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 16:24
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:39

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45300000-0: Будівельно-монтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.0000000000000000 payment-types.00000000000 Робочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 16:27
00000000
22 листопада 2019 16:26
0000000000000000000000000000000000000000
18 листопада 2019 18:09
000000000000000000000000000000000
18 листопада 2019 18:09
00000000000000000000000000000000000000000000
18 листопада 2019 18:09
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
18 листопада 2019 18:09
0000000000000000000
22 листопада 2019 16:27
00000000
22 листопада 2019 11:39
00000000
18 листопада 2019 18:11
00000000
18 листопада 2019 16:49
00000000
22 листопада 2019 16:26
0000000000000000000000000000000000000000
18 листопада 2019 18:09
00000000000000000000000000000
18 листопада 2019 18:09
000000000000000000000000000000000
18 листопада 2019 18:09
00000000000000000000000000000000000000000000
18 листопада 2019 18:09
000000000000000000000000000000000000000000000000000000
18 листопада 2019 18:09
0000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000041 ● ddbc521511e947619db2b574861616e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 листопада 2019 10:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.11.2019 №64
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.11.2019 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-11-18-002511-b 18.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-22 10:36:51

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі терапевтичного корпусу під житловий будинок по вул. Стрілецькій (Червоноармійській), 23 в м. Вінниці. Коригування» (шифр 1193-76 рек) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-18-002511-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому розмір забезпечення згідно оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації (пункт 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-22 16:33:35

Відповідь на звернення

Під час формування тендерної документації було допущено технічну помилку, при включені розміру забезпечення тендерної пропозиції, водночас вказану помилку було виправлено, тендерну документацію приведено до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги скасовано. Процедуру відкритих торгів відмінено відповідно частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно пункту – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-11-28 12:13:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2019-11-28 12:23:43

Інформація про відміну