Виконання робіт по об'єкту “Реконструкція будівлі терапевтичного корпусу під житловий будинок по вул. Стрілецькій (Червоноармійській), 23 в м. Вінниці. Коригування” (шифр 1193-76 рек).
Очікувана вартість
37 196 838,00 UAH
UA-2019-11-18-002511-b e5ec0e03a93944e9a69acd8e11136f73
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Військова частина А3641
Код ЄДРПОУ: 09542151
Місцезнаходження замовника: 21007, Україна, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Стрілецька, 105
Контактна особа замовника: Михайло Любарець
+380636851326
lmrewzmixa@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 листопада 2019 16:24
Оскарження умов закупівлі: до 02 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 грудня 2019 16:24
Початок аукціону: 09 грудня 2019 14:39
Очікувана вартість: 37 196 838,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 185 984,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 371 968,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт по об'єкту “Реконструкція будівлі терапевтичного корпусу під житловий будинок по вул. Стрілецькій (Червоноармійській), 23 в м. Вінниці. Коригування” (шифр 1193-76 рек).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21007, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, Стрілецька (Червоноармійська), 23.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019  —  01 листопада 2021
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000041 ● ddbc521511e947619db2b574861616e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-20
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-22 10:17:26
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
20.11.2019 №64
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.11.2019 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-11-18-002511-b 18.11.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-22 10:36:51

Про надання інформації

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкція будівлі терапевтичного корпусу під житловий будинок по вул. Стрілецькій (Червоноармійській), 23 в м. Вінниці. Коригування» (шифр 1193-76 рек) інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-11-18-002511-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому розмір забезпечення згідно оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації (пункт 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») перевищує 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-22 16:33:35

Відповідь на звернення

Під час формування тендерної документації було допущено технічну помилку, при включені розміру забезпечення тендерної пропозиції, водночас вказану помилку було виправлено, тендерну документацію приведено до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги скасовано. Процедуру відкритих торгів відмінено відповідно частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно пункту – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-11-28 12:13:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 27 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 12 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Військова частина А3641, 09542151, Україна, м. Вінниця, вул. Стрілецька, 105
  2. Інформація про предмет закупівлі: Виконання робіт по об'єкту “Реконструкція будівлі терапевтичного корпусу під житловий будинок по вул. Стрілецькій (Червоноармійській), 23 в м. Вінниці. Коригування” (шифр 1193-76 рек)., 37196838UAH, 45300000-0, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: e5ec0e03a93944e9a69acd8e11136f73, 2019-11-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 22 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 листопада 2019 року Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (з додатками) на 2019 рік військової частини А3641 (далі – замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію та пояснення від 22 листопада 2019 року, отримане від замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що замовник в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та в пункті 2 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначив розмір забезпечення тендерної пропозиції у сумі 371 968,38 грн або 1 відсоток від очікуваної вартості предмета закупівлі, чим порушив вимоги абзацу третього частини першої статті 24 Закону, яким визначено, що забезпечення тендерної пропозиції не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт. В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни процедури закупівлі 25 листопада 2019 року, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 25 листопада 2019 року №22, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro., 27 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю та правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом - порушень законодавства про публічні закупівлі не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: В ході проведення моніторингу замовником усунуто виявлені порушення шляхом відміни процедури закупівлі 25 листопада 2019 року, про що зазначено в протоколі засідання тендерного комітету від 25 листопада 2019 року №22, який оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2019-11-28 12:23:43

Інформація про відміну

Дата скасування
25 листопада 2019 17:33
Причина скасування
Процедуру відкритих торгів відмінено відповідно частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно пункту – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи
25 листопада 2019 17:31 Протокол № 22 відміна торгів Стрілецька.doc
25 листопада 2019 17:33 sign.p7s

Актуальні тендери

До пошуку