Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з організації шкільного харчування
The services for school nutrition organization
The services for school nutrition organization
Очікувана вартість
5 112 700,00 UAH
UA-2019-11-18-002472-b ● 9267233d5aad499b86342736893dc8be
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Нерубайська сільська рада Біляївського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04377753 |
Місцезнаходження: | 67661, Україна , Одеська область обл., с. Нерубайське, пл. Партизан, 4 |
Контактна особа: |
Юлія Вікторівна Кошова +380487737924 julinet@bigmir.net |
Додаткові контактні особи: |
Юлія Вікторівна Кошова +380487737924 nerubajskoe@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Nerubaiska silrada Biliaivskogo raionu Odeskoi oblasti |
National ID: | 04377753 |
Contact point: |
Koshova Yulia +380487737924 julinet@bigmir.net |
Additional contacts: |
Юлія Вікторівна Кошова +380487737924 nerubajskoe@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 грудня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 02 січня 2020 15:37 |
Очікувана вартість: | 5 112 700,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 127,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 120000 UAH |
Publication date: | 18 листопада 2019 16:38 |
Enquiries until: | 09 грудня 2019 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 грудня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 грудня 2019 00:00 |
Information
Estimated total value: | 5 112 700 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 51 127 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації шкільного харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
The services for school nutrition organization
CPV: 55520000-1
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі акту наданих послуг,шляхом перерахунку коштів через установу Державної казначейської служби, але не пізніше як через 30 календарних днів після отримання акту. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 грудня 2019 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 грудня 2019 16:34 |
Проект Договору.doc | |
04 грудня 2019 16:34 |
ТД новая редакция 04.12.2019.doc | |
04 грудня 2019 16:34 |
перелік змін 04.12.19.doc | |
02 грудня 2019 16:20 |
перелік змін 02.12.19.doc | |
22 листопада 2019 18:21 |
перелік змін.doc | |
18 листопада 2019 16:38 |
Announcement of procurement.docx | |
18 листопада 2019 16:38 |
Примірне меню, Додаток № 10.PDF | |
18 листопада 2019 16:38 |
ТД.doc |
04 грудня 2019 16:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 грудня 2019 16:34 |
Проект Договору.doc
|
|||||||||
04 грудня 2019 16:34 |
ТД новая редакция 04.12.2019.doc
|
|||||||||
04 грудня 2019 16:34 |
перелік змін 04.12.19.doc
|
|||||||||
02 грудня 2019 16:20 |
перелік змін 02.12.19.doc
|
|||||||||
22 листопада 2019 18:21 |
перелік змін.doc
|
|||||||||
18 листопада 2019 16:38 |
Announcement of procurement.docx
|
|||||||||
18 листопада 2019 16:38 |
Примірне меню, Додаток № 10.PDF
|
|||||||||
18 листопада 2019 16:38 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-18-002472-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "НЕПОТЕНКО МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2897518596
Дата подання: 03 грудня 2019 13:36
Дискримінаційні умови
Шановний Замовник!
Згідно з п.1 Розділу III Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- сканованим оригіналом або завіреною копією експлуатаційного дозволу, що виданий оператору ринку згідно вимог ч.1 ст.23 Закону "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів";
- сканованим оригіналом або завіреною копією документу, що виданий уповноваженим органом, який підтверджує реєстрацію потужностей та їх особистий реєстраційний номер згідно вимог ч.1 ст.25 та урахуванням абз. 5 ч.2 ст.23 Закону "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів";
- сканованим оригіналом або завіреною копією акту Держпродспоживслужби, складеного згідно вимог чинного законодавства, за результатами державного аудиту щодо додержання Учасником вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що застосовані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках;
- сканованим оригіналом або завіреною копією Акту перевірки складських та виробничих приміщень, зазначених у довідці, наданій учасником у своїй тендерній пропозиції, в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складеного згідно вимог чинного законодавства та виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщень санітарним та іншим вимогам, встановленим законодавством, щодо надання послуг з організації харчування.
Вважаємо дані умови тендерної документації дискримінаційними та такими, що суттєво звужують коло учасників торгів з наступних причин.
Згідно з Додатком №1 тендерної документації виконавець для здійснення приготування їжі та безпосереднього харчування учнів повинен забезпечити приміщення харчоблоків належним обладнанням та кухонним інвентарем у достатній кількості, спецодягом для працівників, миючими та дезінфікуючими засобами щодо усіх місць надання послуг відповідно до вимог чинного законодавства.
Місце надання послуг - послуги Виконавцем надаються виключно в приміщеннях їдалень та харчоблоків навчальних закладів с. Нерубайське за адресою:
1) Нерубайська ЗОШ №2 I-III ступенів: вул.Зелена, 5а, с.Нерубайське, Одеська область, 65092
2) Нерубайський НВК «школа-гімназія»: вул.Педагогічна, 21, с.Нерубайське, Одеська область, 67661
3) Нерубайський НВК «школа-гімназія»: пл. Партизан, 2, с. Нерубайське, Одеська область, 67661
Для надання послуг з організації харчування за адресою: Нерубайський НВК «школа-гімназія», будівля № 2: пл. Партизан, 2, с. Нерубайське, Одеська область, 67661, Виконавець ураховує у вартості тендерної пропозиції витрати на одноразові контейнери. Послуги з організації харчування за зазначеним місцем надання послуг повинні бути організовані за допомогою одноразових контейнерів, приготування їжі в зазначеному місці надання послуг не здійснюється, страви доставляються готовими до вживання.
Дані умови унеможливлюють отримання експлуатаційного дозволу, а також документу, який підтверджує реєстрацію потужностей до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Слід зазначити, що на сьогодні у приміщеннях - Нерубайська ЗОШ №2 I-III ступенів: вул.Зелена, 5а, с.Нерубайське, Одеська область, 65092 та Нерубайський НВК «школа-гімназія»: вул.Педагогічна, 21, с.Нерубайське, Одеська область, 67661, здійснює господарську діяльність інший орендар. Тому, укласти договір оренди на вищезазначені приміщення неможливо.
Закон "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" затверджує перелік наданих документів для реєстрації потужностей та надання експлуатаційного дозволу, порядок оформлення, перевірки потужностей для надання цих документів. Проте, без договору оренди або документів, які підтверджують право власності неможливо оформити цих документів.
Крім цього, неможливо отримати акт Держпродспоживслужби, складений за результатами державного аудиту щодо додержання Учасником вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур та акт перевірки складських та виробничих приміщень, складений Держпродспоживслужбою.
На підставі вищезазначеного, тільки один учасник може виконати умови тендерної документації – особа, яка орендує приміщення за адресою: Нерубайська ЗОШ №2 I-III ступенів: вул.Зелена, 5а, с.Нерубайське, Одеська область, 65092 та Нерубайський НВК «школа-гімназія»: вул.Педагогічна, 21, с.Нерубайське, Одеська область, 67661. Це – ознака наявності дискримінаційних вимог та порушення основних принципів публічних закупівель, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Окрему увагу Замовника, звертаємо на наступні обставини. Складання графіку планових перевірок та прийняття рішення про позапланові перевірки, згідно Закону "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», є компетенцією уповноваженого органу. Якщо у Учасника не було перевірок, то він не може надати документи згідно п.п. 11 та п.п.12 пункту 1 розділу III тендерної документації. Це створює переваги щодо участі у відкритих торгах, тому Учаснику, який вже пройшов перевірку за рішенням компетентного органу про планову або позапланову перевірку (позапланова перевірка, згідно Закону, призначається при допущенні учасником ринку порушень законодавства).
Проте, наша організація не зможе брати участь в торгах, оскільки, ми не проходили перевірку Держпродспоживслужби.
З огляду на вищенаведене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, видаливши підпункти 9, 10, 11, 12 пункту 1 Розділу III тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з п.1 Розділу III Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- сканованим оригіналом або завіреною копією експлуатаційного дозволу, що виданий оператору ринку згідно вимог ч.1 ст.23 Закону "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів";
- сканованим оригіналом або завіреною копією документу, що виданий уповноваженим органом, який підтверджує реєстрацію потужностей та їх особистий реєстраційний номер згідно вимог ч.1 ст.25 та урахуванням абз. 5 ч.2 ст.23 Закону "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів";
- сканованим оригіналом або завіреною копією акту Держпродспоживслужби, складеного згідно вимог чинного законодавства, за результатами державного аудиту щодо додержання Учасником вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, що застосовані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках;
- сканованим оригіналом або завіреною копією Акту перевірки складських та виробничих приміщень, зазначених у довідці, наданій учасником у своїй тендерній пропозиції, в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складеного згідно вимог чинного законодавства та виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщень санітарним та іншим вимогам, встановленим законодавством, щодо надання послуг з організації харчування.
Вважаємо дані умови тендерної документації дискримінаційними та такими, що суттєво звужують коло учасників торгів з наступних причин.
Згідно з Додатком №1 тендерної документації виконавець для здійснення приготування їжі та безпосереднього харчування учнів повинен забезпечити приміщення харчоблоків належним обладнанням та кухонним інвентарем у достатній кількості, спецодягом для працівників, миючими та дезінфікуючими засобами щодо усіх місць надання послуг відповідно до вимог чинного законодавства.
Місце надання послуг - послуги Виконавцем надаються виключно в приміщеннях їдалень та харчоблоків навчальних закладів с. Нерубайське за адресою:
1) Нерубайська ЗОШ №2 I-III ступенів: вул.Зелена, 5а, с.Нерубайське, Одеська область, 65092
2) Нерубайський НВК «школа-гімназія»: вул.Педагогічна, 21, с.Нерубайське, Одеська область, 67661
3) Нерубайський НВК «школа-гімназія»: пл. Партизан, 2, с. Нерубайське, Одеська область, 67661
Для надання послуг з організації харчування за адресою: Нерубайський НВК «школа-гімназія», будівля № 2: пл. Партизан, 2, с. Нерубайське, Одеська область, 67661, Виконавець ураховує у вартості тендерної пропозиції витрати на одноразові контейнери. Послуги з організації харчування за зазначеним місцем надання послуг повинні бути організовані за допомогою одноразових контейнерів, приготування їжі в зазначеному місці надання послуг не здійснюється, страви доставляються готовими до вживання.
Дані умови унеможливлюють отримання експлуатаційного дозволу, а також документу, який підтверджує реєстрацію потужностей до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Слід зазначити, що на сьогодні у приміщеннях - Нерубайська ЗОШ №2 I-III ступенів: вул.Зелена, 5а, с.Нерубайське, Одеська область, 65092 та Нерубайський НВК «школа-гімназія»: вул.Педагогічна, 21, с.Нерубайське, Одеська область, 67661, здійснює господарську діяльність інший орендар. Тому, укласти договір оренди на вищезазначені приміщення неможливо.
Закон "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" затверджує перелік наданих документів для реєстрації потужностей та надання експлуатаційного дозволу, порядок оформлення, перевірки потужностей для надання цих документів. Проте, без договору оренди або документів, які підтверджують право власності неможливо оформити цих документів.
Крім цього, неможливо отримати акт Держпродспоживслужби, складений за результатами державного аудиту щодо додержання Учасником вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур та акт перевірки складських та виробничих приміщень, складений Держпродспоживслужбою.
На підставі вищезазначеного, тільки один учасник може виконати умови тендерної документації – особа, яка орендує приміщення за адресою: Нерубайська ЗОШ №2 I-III ступенів: вул.Зелена, 5а, с.Нерубайське, Одеська область, 65092 та Нерубайський НВК «школа-гімназія»: вул.Педагогічна, 21, с.Нерубайське, Одеська область, 67661. Це – ознака наявності дискримінаційних вимог та порушення основних принципів публічних закупівель, зокрема, добросовісної конкуренції серед учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Окрему увагу Замовника, звертаємо на наступні обставини. Складання графіку планових перевірок та прийняття рішення про позапланові перевірки, згідно Закону "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" та Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», є компетенцією уповноваженого органу. Якщо у Учасника не було перевірок, то він не може надати документи згідно п.п. 11 та п.п.12 пункту 1 розділу III тендерної документації. Це створює переваги щодо участі у відкритих торгах, тому Учаснику, який вже пройшов перевірку за рішенням компетентного органу про планову або позапланову перевірку (позапланова перевірка, згідно Закону, призначається при допущенні учасником ринку порушень законодавства).
Проте, наша організація не зможе брати участь в торгах, оскільки, ми не проходили перевірку Держпродспоживслужби.
З огляду на вищенаведене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, видаливши підпункти 9, 10, 11, 12 пункту 1 Розділу III тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 13:14
«Дякуємо за Ваше звернення!
Умови, передбачені п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, щодо необхідності надання разом з тендерною пропозицією сканованого оригіналу або завіреної копії експлуатаційного дозволу, а також сканованого оригіналу або завіреної копії документу, що виданий уповноваженим органом, який підтверджує реєстрацію потужностей та їх особистий реєстраційний номер, жодним чином не пов’язані з наданням зазначених документів щодо приміщень їдалень та харчоблоків навчальних закладів, які знаходяться в с. Нерубайське.
Для участі в процедурі закупівлі Учасник повинен документально підтвердити наявність потужностей, які були зареєстровані відповідно до чинного законодавства, а також наявність експлуатаційного дозволу на приміщення, яким Учасник на дату подання тендерної пропозиції користується. Таку інформацію замовник додатково перевірить у відповідному реєстрі.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.20 ЗУ “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, оператори ринку зобов’язані: … отримувати експлуатаційний дозвіл у випадках, передбачених цим Законом, а саме в ч.1 ст.23 даного Закону передбачено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Також, згідно з п.4 ч.2 ст.20 ЗУ “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, оператори ринку зобов’язані реєструвати потужності у випадках, передбачених цим Законом, а саме, в ч.1 ст.25 даного Закону зазначено, що державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Тобто, Учасник, який має намір надавати послуги з організації харчування дітей, повинен підтвердити наявність потужностей, в яких можуть зберігатись як продукти тваринного походження, так і інші продукти, необхідні для повного та якісного надання послуг з організації харчування відповідно до Технічних вимог (Додаток №1 до тендерної документації) та з урахуванням вимог «Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», що затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 р. № 242/329, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2005 р. за № 661/10941, а також вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України № 73 від 06.02.2019р., щодо норм харчування.
Також, необхідно зазначити, що відповідно до п.2 ч.2 ст.20 ЗУ “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Згідно з ч.3 ст.19 ЗУ “Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин”, аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, та постійно діючих процедур, розроблених оператором ринку з метою дотримання гігієнічних вимог, повинен передбачати перевірку безперервності та ефективності їх застосування, у тому числі:
1) документації;
2) ведення записів;
3) процесів, що впливають на безпечність харчових продуктів та/або кормів;
4) системи внутрішнього контролю оператора ринку;
5) коригувальних дій, вжитих оператором ринку внаслідок аналізу виявлених невідповідностей;
6) кваліфікації персоналу.
Результати аудиту обов’язково враховуються під час визначення ступеня ризику діяльності оператора ринку (потужності) та періодичності здійснення планових заходів державного контролю. Отже Замовник має право вимагати акт Держпродспоживслужби, складений за результатами державного аудиту, щодо додержання Учасником вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, для підтвердження вищевказаного.
Звертаємо Вашу увагу на те, що споживачем послуг є діти, саме тому Замовник вимагає від Учасника отримати акт перевірки складських та виробничих приміщень, складений Держпродспоживслужбою, для підтвердження можливості надання якісних послуг з харчування.
Відповідно до ч.1 ст.6 ЗУ “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”, підставами для здійснення позапланових заходів є подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Отже твердження про те, що позапланова перевірка може призначатись лише при допущенні оператором ринку порушень законодавства не є вірним, а тому жодних переваг щодо участі у відкритих торгах тому Учаснику, який вже пройшов перевірку немає.
Крім того, Мінекономрозвитку України листом від 05.11.2019 №3801-05/45742-06 (далі Лист) надані наступні рекомендації щодо закупівлі послуг з харчування, які ураховані у тендерної документації:
«З метою поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо групових
захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння вважаємо за доцільне
замовникам (незалежно від форми власності) при складанні тендерної
документації для закупівлі продуктів харчування та/або послуг з організації
харчування для навчальних, оздоровчих та дошкільних закладів враховувати
положення Закону про безпечність».
Рекомендуємо ознайомитись з зазначеним Листом Уповноваженого органу з питань закупівель.
Зважаючи на вищевказане, підпункти 9, 10, 11, 12 пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації є такими, що відповідають чинному законодавству та не є дискримінаційними, тендерна документація не потребує внесення змін.»
Умови, передбачені п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації, щодо необхідності надання разом з тендерною пропозицією сканованого оригіналу або завіреної копії експлуатаційного дозволу, а також сканованого оригіналу або завіреної копії документу, що виданий уповноваженим органом, який підтверджує реєстрацію потужностей та їх особистий реєстраційний номер, жодним чином не пов’язані з наданням зазначених документів щодо приміщень їдалень та харчоблоків навчальних закладів, які знаходяться в с. Нерубайське.
Для участі в процедурі закупівлі Учасник повинен документально підтвердити наявність потужностей, які були зареєстровані відповідно до чинного законодавства, а також наявність експлуатаційного дозволу на приміщення, яким Учасник на дату подання тендерної пропозиції користується. Таку інформацію замовник додатково перевірить у відповідному реєстрі.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.20 ЗУ “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, оператори ринку зобов’язані: … отримувати експлуатаційний дозвіл у випадках, передбачених цим Законом, а саме в ч.1 ст.23 даного Закону передбачено, що експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Також, згідно з п.4 ч.2 ст.20 ЗУ “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, оператори ринку зобов’язані реєструвати потужності у випадках, передбачених цим Законом, а саме, в ч.1 ст.25 даного Закону зазначено, що державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Тобто, Учасник, який має намір надавати послуги з організації харчування дітей, повинен підтвердити наявність потужностей, в яких можуть зберігатись як продукти тваринного походження, так і інші продукти, необхідні для повного та якісного надання послуг з організації харчування відповідно до Технічних вимог (Додаток №1 до тендерної документації) та з урахуванням вимог «Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», що затверджений наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 р. № 242/329, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.06.2005 р. за № 661/10941, а також вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 р. № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України № 73 від 06.02.2019р., щодо норм харчування.
Також, необхідно зазначити, що відповідно до п.2 ч.2 ст.20 ЗУ “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”, оператори ринку зобов’язані розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Згідно з ч.3 ст.19 ЗУ “Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин”, аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, та постійно діючих процедур, розроблених оператором ринку з метою дотримання гігієнічних вимог, повинен передбачати перевірку безперервності та ефективності їх застосування, у тому числі:
1) документації;
2) ведення записів;
3) процесів, що впливають на безпечність харчових продуктів та/або кормів;
4) системи внутрішнього контролю оператора ринку;
5) коригувальних дій, вжитих оператором ринку внаслідок аналізу виявлених невідповідностей;
6) кваліфікації персоналу.
Результати аудиту обов’язково враховуються під час визначення ступеня ризику діяльності оператора ринку (потужності) та періодичності здійснення планових заходів державного контролю. Отже Замовник має право вимагати акт Держпродспоживслужби, складений за результатами державного аудиту, щодо додержання Учасником вимог законодавства стосовно постійно діючих процедур, для підтвердження вищевказаного.
Звертаємо Вашу увагу на те, що споживачем послуг є діти, саме тому Замовник вимагає від Учасника отримати акт перевірки складських та виробничих приміщень, складений Держпродспоживслужбою, для підтвердження можливості надання якісних послуг з харчування.
Відповідно до ч.1 ст.6 ЗУ “Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності”, підставами для здійснення позапланових заходів є подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Отже твердження про те, що позапланова перевірка може призначатись лише при допущенні оператором ринку порушень законодавства не є вірним, а тому жодних переваг щодо участі у відкритих торгах тому Учаснику, який вже пройшов перевірку немає.
Крім того, Мінекономрозвитку України листом від 05.11.2019 №3801-05/45742-06 (далі Лист) надані наступні рекомендації щодо закупівлі послуг з харчування, які ураховані у тендерної документації:
«З метою поліпшення санітарно-епідеміологічної ситуації щодо групових
захворювань на гострі кишкові інфекції, харчові отруєння вважаємо за доцільне
замовникам (незалежно від форми власності) при складанні тендерної
документації для закупівлі продуктів харчування та/або послуг з організації
харчування для навчальних, оздоровчих та дошкільних закладів враховувати
положення Закону про безпечність».
Рекомендуємо ознайомитись з зазначеним Листом Уповноваженого органу з питань закупівель.
Зважаючи на вищевказане, підпункти 9, 10, 11, 12 пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації є такими, що відповідають чинному законодавству та не є дискримінаційними, тендерна документація не потребує внесення змін.»
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 грудня 2019
Найменування: | Нерубайська сільська рада Біляївського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04377753 |
Місцезнаходження: | 67661, Україна, Одеська область обл., с. Нерубайське, пл. Партизан, 4 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОНАР К" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" #39785646 |
Переможець |
5 061 573,00
UAH
|
10 січня 2020 10:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 19:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 13:22
|
Додаткова угода №2.PDF | зміни до договору |
03 вересня 2020 13:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:04
|
Додаткова угода №1.PDF | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2020 14:55
|
Підписаний договір.PDF | укладений |
28 січня 2020 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викладення Розділу XIII "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН" Договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 1/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та відповідно пункт 3.1 Договору про закупівлю № 1/20 від 28.01.2020 року викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 3 061 573,00 грн ( три мільйони шістдесят одна тисяча п'ятсот сімдесят три грн.00 коп.) без ПДВ (Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість»). |
Номер договору про закупівлю: | 1/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |