Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджи для принтерів
Очікувана вартість
17 900,00 UAH
UA-2019-11-18-002356-b 323ee351e1054fc6a74532a1e94574d6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Марина Панасюк

+380980522628 central.uszn@dmr.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральне управління соціального захисту населення Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42788347
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Василя Жуковського, буд. 39/41
Контактна особа: Марина Панасюк
+380980522628
central.uszn@dmr.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 22 листопада 2019 15:34
Очікувана вартість: 17 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 179,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
ДК 021:2015 – 30230000-0 комп’ютерне обладнання (картриджі для принтерів – 17 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Василя Жуковського 39/41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 19 листопада 2019 09:39
Дата відповіді: 19 листопада 2019 10:29
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Інструкція), затвердженої наказом державного підприємства «ПРОЗОРРО» №10 від 19.03.2019 з внесення змін наказом державного підприємства «ПРОЗОРРО» №11 від 20.03.2019, регулює закупівлі очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 3 тисячі гривень але не перевищує 200 тисяч гривень.
Процедуру подачі пропозицій, аукціону та оцінки пропозицій учасників Інструкція пояснює наступними пунктами:
«…5. На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.
6. Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону.
ЕСЗ надає можливість учаснику відкликати (анулювати) свою пропозицію до закінчення строку її подання, встановленого замовником.
Під час раунду до завершення часу подання ціни пропозиції учасник має можливість змінювати ціну/приведену ціну своєї пропозиції. У разі, якщо учасником не здійснюються дії щодо зміни ціни/приведеної ціни його пропозиції, ЕСЗ зберігається попередня ціна/приведена ціна пропозиції учасника і надається можливість наступному учаснику подати ціну/приведену ціну його пропозиції.
Аукціон проводиться в три етапи (раунди), пауза між раундами складає 2 хвилини.
11. На етапі розгляду пропозицій учасників ЕСЗ автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни / приведеної ціни.
Документи замовника з інформацією щодо переможця закупівлі та/або відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції завантажуються ним в ЕСЗ окремими файлами.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція учасника, у разі відхилення попередньої найбільш економічно вигідної пропозиції учасника, визначається ЕСЗ автоматично. При цьому замовник повторно здійснює в ЕСЗ дії щодо визначення переможця закупівлі.
13. На етапі визначення переможця закупівлі та завершення закупівлі замовником, у разі прийняття замовником рішення про визначення переможця закупівлі, в ЕСЗ публікується інформація про намір укласти договір з переможцем закупівлі шляхом завантаження окремого файлу та ЕСЗ формується інформація про переможця закупівлі (назва переможця закупівлі, ціна його остаточної пропозиції, документи щодо пропозиції).
Замовник протягом ЗО днів після закінчення строку подання пропозицій завершує закупівлю в ЕСЗ шляхом підписання договору про закупівлю або її відміни…»
Вся інформація про умови та технічні характеристики закупівлі товару оприлюднені в Додатку 1 (Технічні (якісні) вимоги до товару) у відкритому доступу для ознайомлення. Недотримання вимог до товару буде розцінене як не відповідність Технічним (якісним) вимогам, що призведе до відхилення пропозиції.
Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу ціну, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції та кваліфікації учасника вимогам, зазначеним в оголошенні не залежно від форми оподаткування.
З повагою
Замовник.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 19 листопада 2019 10:50
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При виборі переможця, будуть розглядатися товари, що відповідають виставленим технічним характеристикам до предмету закупівлі, в яких чітко зазначені всі дані. Буде розглядатиметься та ціна, яку пропонує постачальник товару. ФОП підприємці не платники ПДВ допускаються (виставлена ними ціна остаточна)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-002356-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ", Код ЄДРПОУ:41460372
Дата подання: 25 листопада 2019 16:59
Неправомірне визнання Переможцем!!!
Шановний Замовнику! На якій підставі, Ви визнаєте Переможцем Участника, у якого в ціновой пропозиції пункт 2 (Картридж до матричного принтеру EPSON DFX - 9000) НЕ ВКАЗАНО ЩО ЦЕ ОРИГІНАЛ!!! В своїх вимогах, розьясненнях та кольорових фото предмету Закупівлі, ви чітко прописали, що товар потрібно тільки ОРИГІНАЛ!!! та * Аналоги та еквіваленти розглядатись не будуть!!!
У Участника якого Ви визнали Переможцем в цінової пропозиції написано просто: Картридж до матричного
принтеру EPSON DFX - 9000!!! Немає слова ОРИГІНАЛ!!!тому це є АНАЛОГ!!! Якій по ціні значно дешевше, та не відповідає Вашим вимогам, що ставить в нерівні положення усіх Участників!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 листопада 2019 11:19
Шановний ТОВ "Ликс-Принт" Вашу вимогу від 25.11.2019 визнано необгрунтованою та такою, що не відповідає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

28 листопада 2019 11:19
протокол 33.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 13 000,00
UAH з ПДВ
12 821,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО" 16 572,00
UAH з ПДВ
12 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 15 504,00
UAH з ПДВ
15 325,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 16 023,23
UAH з ПДВ
16 023,23
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 16:12
propozitsiya ЧП Шульц 12820.96.pdf
21 листопада 2019 12:16
propozitsiya ЧП Шульц 13000(2).pdf
21 листопада 2019 12:16
Витяг з реэстру.jpg
21 листопада 2019 12:16
Доки ЧП Шульц.rar

Публічні документи

20 листопада 2019 13:46
Електронний підпис
20 листопада 2019 13:46
протокол засновників(1).pdf
20 листопада 2019 13:46
ПДВ.pdf
20 листопада 2019 13:46
Витяг.pdf
20 листопада 2019 13:46
ВипискаZETA.pdf
20 листопада 2019 13:46
пропозиція.pdf

Публічні документи

20 листопада 2019 14:32
4. Витяг платника ПДВ.pdf
20 листопада 2019 14:32
Гарантійний лист2.pdf
20 листопада 2019 14:32
Наказ _1К.jpg
20 листопада 2019 14:32
Гарантійний лист4.pdf
20 листопада 2019 14:32
8. Статут.pdf
20 листопада 2019 14:32
Гарантійний лист.pdf
20 листопада 2019 14:32
Видаткова аудитори.pdf
20 листопада 2019 14:32
Виписка.pdf
20 листопада 2019 14:32
Відомість про участника.pdf
20 листопада 2019 14:32
Договір аудитори.pdf
20 листопада 2019 14:32
Гарантійний лист3.pdf
20 листопада 2019 14:32
9.2.Протокол.pdf
20 листопада 2019 14:32
Кваліфікація.pdf
20 листопада 2019 14:32
Накладна і договір НБ.pdf
20 листопада 2019 14:32
Сертифікація 3.pdf
20 листопада 2019 14:32
Гарантійний лист1.pdf
20 листопада 2019 14:32
Витяг.pdf
20 листопада 2019 14:32
Договір Комел.pdf
20 листопада 2019 14:32
Сертифікація 1.pdf
20 листопада 2019 14:32
Сертифікація 2.pdf

Публічні документи

21 листопада 2019 14:34
Документ_ЄДР_1005715893_20190905.zip
21 листопада 2019 14:34
сертификация_С_20180101.pdf
21 листопада 2019 14:34
Довідка.pdf
21 листопада 2019 14:34
Довідка захист довкілля.pdf
21 листопада 2019 14:34
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf
21 листопада 2019 14:34
Documeynt_BOM.zip
21 листопада 2019 14:34
PPIP.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕТА-ТЕХНО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
Переможець 12 821,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 16:44

Документи

25 листопада 2019 16:41
протокол 28.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"
#3039917031
12 821,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 листопада 2019 16:41
протокол 28.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Картриджи.PDF укладений
06 грудня 2019 11:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 820,96
UAH