Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
99 870,00 UAH
UA-2019-11-18-002234-b ● 7b15d4616d974502b88b1520dadf0a48
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ВИЩОЇ ОСВІТИ "ДНІПРОВСЬКА АКАДЕМІЯ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 41682253 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Інна Пилипова +380507891356 inna1803@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 17:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 99 870,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 499,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Персональний комп'ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Володимира Антоновича. 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 16:04 |
Договір компи.doc |
18 листопада 2019 16:04 |
Документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:59
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У технічному завданні Учасник надає порівняльну таблицю запропонованого товару, в якій надає чіткий опис та параметри товару, відомості про виробника або торгову марку на запропонований товар. Всі технічні характеристики запропонованого товару мають відповідати технічним вимогам замовленого товару або бути покращеними, ніж визначені Замовником у документації. Учасник повинен зазначити у тендерній пропозиції ціну – загальну вартість тендерної пропозиції з ПДВ або без ПДВ (у разі коли суб’єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно чинного законодавства України). За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-18-002234-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 29 листопада 2019 11:52
До уваги замовника
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу на відсутність у складі тендерної документації учасників ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" та ТОВ "КОМПАКОМ-2000" документу на підтвердження легальності походження запропонованого програмного забезпечення, що вимагається у вимогах до товару згідно оголошення - "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також Учасник має у складі тендерної пропозиції надати діючий сертифікат вповноваженого партнеру Microsoft з програми ліцензування.".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2019 13:43
Дякуємо за звернення. На засіданні тендерного комітету буде розглянута пропозиція учасника, яка за результатами аукціону визначена як найбільш економічно вигідна. Рішення тендерного комітету буде оприлюднено в систему електронних закупівель згідно вимог чинного законодавства.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-002234-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 04 грудня 2019 16:53
Вимога про дискваліфікацію
Шановний замовник, звертаємо Вашу увагу на відсутність у складі тендерної документації учасників ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" та ТОВ "КОМПАКОМ-2000" документу на підтвердження легальності походження запропонованого програмного забезпечення, що вимагається у вимогах до товару згідно оголошення - "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також Учасник має у складі тендерної пропозиції надати діючий сертифікат вповноваженого партнеру Microsoft з програми ліцензування." Прохаємо Тендерний комітет переглянути рішення по визначенню переможця, так як переможцем на надані документи, які вимагались у складі тендерної пропозиції. Визнання переможцем пропозиції, яка не відповідає усім вимогам у оголошенні є дискримінаційним по відношенню до учасніків, які надали необхідні документи, що підтверджують легальність походження Програмного забезпечення, як Ви вимагали.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 грудня 2019 17:17
Дякуємо за звернення. Тендерним комітетом було перерозглянуто пропозицію учасника ФОП "Клименко Валерій Володимирович" на відповідність вимогам тендерної документації. Учасником надано довідку про виробника персональних комп'ютерів та системних блоків. Тендерний комітет не має підстав для відхилення пропозиції учасника.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 15:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
83 000,00
UAH з ПДВ
|
79 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
88 200,00
UAH з ПДВ
|
80 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
91 200,00
UAH з ПДВ
|
91 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" |
98 460,00
UAH з ПДВ
|
98 460,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КЛИМЕНКО ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #2963620279 |
Переможець |
79 999,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2019 15:46
|
Договір 139.pdf | укладений |
13 грудня 2019 13:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в специфікацію |
Номер договору про закупівлю: | 139 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |