Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Лесі Українки, 76 в с. Красноволя Маневицького району Волинської області»
Очікувана вартість
7 772 713,20 UAH
UA-2019-11-18-002130-b 945fa7e35885487481adb4c44353e18d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ілона Лавренчук

+380332729077 gpd7030@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 42304390
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9
Контактна особа: Ілона Лавренчук
+380332729077
gpd7030@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 15:53
Очікувана вартість: 7 772 713,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 727,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 38863.56 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Лесі Українки, 76 в с. Красноволя Маневицького району Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44654, Україна, Волинська область, Маневицький район, с.Красноволя, вул.Лесі Українки, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:52
Додаток 13. Технічна частина.docx
18 листопада 2019 15:52
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналогічні договори
Дата подання: 24 листопада 2019 09:34
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Прошу розяснити, чи буде вважатися аналогічним договором договір підряду на виконання капітального ремонту об'єкта з класом наслідків СС2, який фінансувався за рахунок бюджетних коштів? Оскільки за Законом про закупівлі роботами вважаються будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно умов тендерної документації аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду) з аналогічним предметом закупівлі (будівництво об’єктів): нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт об’єктів будівництва, із схожими видами будівельно-монтажних робіт.
Про використання машин і механізмів
Дата подання: 24 листопада 2019 09:38
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Прошу роз'яснити чи зобов'язаний учасник вказувати при розрахунку ціни усі машини і механізми, які передбачені відповідною ресурсною елементною кошторисною нормою, чи лише ті, які фактично будуть використовуватися під час будівництва (зважаючи на поверховість об'єкта, який дозволяє замінити вертикальне та горизонтальне механізване переміщення матеріалів і конструкцій на майданчику ручною працею)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До розрахунку договірної ціни включаються машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що фактично будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті.
Про зазначення машин і механізмів в довідці про наявність матеріально-технічної бази
Дата подання: 24 листопада 2019 09:40
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Прошу роз'яснити, чи зобов'язаний учасник вказувати в довідці про наявність обладнання і матеріально-технічної бази усі машини і механізми, які будуть зазначені у відомості ресурсів, чи лише оркремі - за вибором учасника?
Відповідь: В довідці зазначаються усі машини і механізми, що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті та які зазначені у підсумковій відомості ресурсів.
Про подання розрахунків в складі тендерної пропозиції чи лише переможцем
Дата подання: 24 листопада 2019 09:47
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Пунктами 14 - 18 Додатку 2 передбачено, що наступні документи і розрахунки подаються лише переможцем процедури закупівлі: Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) 15. Розрахунок загальновиробничих витрат на будову (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) 16. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) 17. Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників) (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) 18. Аналіз цін (в табличній формі) на ринку будівельних матеріалів в регіоні для підтвердження застосування найменшої ціни (при всіх рівних характеристиках) у відомості ресурсів до договірної ціни (не менше двох, із зазначенням постачальників) (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю). Разом з тим, у тексті тендерної документації (пункт 6 розділу ІІІ) вказано, що До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень: а) розрахунок заробітної плати; б) розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів); в) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; г) розрахунок загальновиробничих витрат на будову; д) розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва; е) розрахунок прибутку (в межах усереднених показників). Тобто в одному місці документації ці документи вимагаються подати у складі пропозиції, в іншому - тільки переможцем. У зв'язку з цим просимо розяснити, чи повинен учасник надати у складі тендерної пропозиції (до аукціону) 1) розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів); 2) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; 3) розрахунок загальновиробничих витрат на будову; 4) розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва; 5) розрахунок прибутку (в межах усереднених показників). Якщо так, то просимо пояснити доцільність таких розрахунків до аукціону, якщо у ході аукціону договірна ціна буде знижуватися і вказані розрахунки переможець буде подавати повторно, виходячи з нової ціни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До кінцевого терміну подачі тендерних пропозицій учасником подається : розрахунок договірної ціни, калькуляція (кошторис), розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів) та розрахунок заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами). Повторно ці ж розрахунки подаються переможцем торгів, у випадку, коли за результатами проведеного аукціону цінова пропозиція учасника була змінена. Розрахунки зазначені у п.14-18 Додатку 2 до тендерної документації надаються переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
про дозволи на експлуатацію (застосування) машин і механізмів
Дата подання: 24 листопада 2019 09:50
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Прошу роз'яснити, чи вимагається подавати у складі пропозиції дозволи Держпраці на експлуатацію (застосування) машин і механізмів. адже умовами докментації, передбачено надання дозволів лише на певні види діяльності а не на устаткування. Якщо так, то чи потрібно надавати такі дозволи на орендовану техніку (адже за законом дозвіл повинен мати саме власник - тобто орендодавець техніки)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації надання дозвільних документів на орендовану техніку не передбачено.
Про роботи з підвищенною небезпекою
Дата подання: 24 листопада 2019 09:51
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Прошу розяснити, чи передбачено виконання на об'єкті робіт з підвищенню небезпекою, які потребують дозволи держпраці. Якщо так - прошу вказати перелік таких робіт.
Відповідь: Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які потребують одержання відповідного дозвільного документу затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. N 725 і від 26 жовтня 2011 р. N 1107» від 7 лютого 2018 року № 48, а постановою Кабінету Міністрів України від
23 листопада 2016 року № 852 затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню.
про строк виконання робіт
Дата подання: 24 листопада 2019 09:54
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. по оголошенні роботи мають бути виконані до 31 грудня 2020. Але не зазначено строку початку робіт. прошу роз'яснити, чи плануєте початок робіт у грудні 2019 році, зважаючи на те, що договір буде укладено лише у грудні поточного року. Чи планує замовник починати роботи у зимовий період - січень - лютий 2020 року.
Відповідь: Роботи на об’єкті будуть виконуватися відповідно до умов договору підряду та календарного графіка виконання робіт, узгодженого та підписаного за результатами проведеної процедури закупівлі.
про працівників
Дата подання: 24 листопада 2019 09:56
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день.Прошу роз'яснити, чи повинен учасник вказувати в довідці про наявність працівників усіх працівників, з якими укладено трудові договори, чи лише тих, які будуть безпосередньо задіяні для виконання робіт на об'єкті
Відповідь: В довідці зазначається інформація про наявність в учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі у визначені терміни.
про ліцензію
Дата подання: 24 листопада 2019 09:57
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Прошу розяснити, чи обов'язковим є надання у складі пропозиції ліцензії та дозвільних документів, зважаючи на те, що клас наслідків об'єкта є СС1
Відповідь: Наявність ліцензії виданої органом державної архітектурно-будівельної інспекції не є обов’язковою, але може бути подана учасником в складі тендерної пропозиції. На виконання робіт підвищеної небезпеки та робіт протипожежного призначення наявність дозвільних документів є обов’язковою.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 16:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" 6 749 778,32
UAH з ПДВ
6 339 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" 7 061 626,80
UAH з ПДВ
6 340 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліт Білдінг Компані" 7 750 794,41
UAH з ПДВ
6 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 6 930 276,39
UAH з ПДВ
6 421 777,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПМК-НОВА" 7 475 713,61
UAH з ПДВ
7 044 921,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Атлант-3000 7 533 075,57
UAH з ПДВ
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд 7 122 922,16
UAH з ПДВ
7 122 922,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 09:13
Електронний підпис
04 грудня 2019 09:12
47. Проект договору.pdf
04 грудня 2019 09:12
1. Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 09:12
0. Реєстр документів.pdf
04 грудня 2019 09:12
Підписаний_G1219-0038-GL_tender.pdf
04 грудня 2019 09:12
189.imd
04 грудня 2019 09:12
52. Кошторис.pdf
04 грудня 2019 09:12
52. Кошторис.pdf.p7s
04 грудня 2019 09:12
24. Довідка КБ-3.pdf
04 грудня 2019 09:12
Підписаний_Лицензия.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 09:55
Електронний підпис
04 грудня 2019 09:43
Електронний підпис
04 грудня 2019 09:43
відомості ЄДРПОУ.PDF
04 грудня 2019 09:43
Статут ББС 03.12.2019.PDF
04 грудня 2019 09:43
Протокол 03.12.2019.PDF
04 грудня 2019 09:43
Опис 03.12.2019.PDF
04 грудня 2019 09:40
Електронний підпис
04 грудня 2019 09:39
9.8 Додаток до договору.PDF
04 грудня 2019 09:39
9.8 Договір спецтехніка.PDF
04 грудня 2019 09:39
9.6Договір кран.PDF
04 грудня 2019 09:38
9.3 Договір ДЕК.PDF
04 грудня 2019 09:38
4.9 Тендерна_пропозицiя.pdf
04 грудня 2019 09:38
4.4 Захист довкілля.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.17 r_120_ДЦ_ССР.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.16 r_120_ДЦ_ССР.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.15 r_120_ДЦ_ОПР.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.14r_120_ДЦ_Т2.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.13 r_РЗПК.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.13 r_120_ДЦ_Т11.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.12 r_120_ДЦ_ИВР.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС2_2-1-9.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС2_2-1-10.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_7-2-1.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_7-1-4.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_7-1-3.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_7-1-2.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_6-2-1.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_6-1-2.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_6-1-1.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_4-3-1.pdf
04 грудня 2019 09:37
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_4-2-1.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_4-1-2.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-2-3.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-1-8.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-1-11.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.11 r_120_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
04 грудня 2019 09:36
4.10 Договірна ціна.pdf
04 грудня 2019 09:36
3.1 додаток 7.pdf
04 грудня 2019 09:35
1.5.2 дозвіл Держпраці.PDF
04 грудня 2019 09:35
1.5.1 Лiцензiя.PDF

Публічні документи

04 грудня 2019 09:26
Електронний підпис
04 грудня 2019 09:20
Електронний підпис
03 грудня 2019 18:43
Кошторисний прибуток.pdf
03 грудня 2019 18:43
Лист-згода.pdf
03 грудня 2019 18:43
Довідка про санкції.pdf
03 грудня 2019 18:43
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 18:43
Тендерна пропозиція.pdf
03 грудня 2019 18:43
Договірна ціна.pdf
03 грудня 2019 18:43
Ліцензія.pdf
03 грудня 2019 18:43
Додаток до ліцензії.pdf
03 грудня 2019 18:43
Протокол зборів.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 07:18
Електронний підпис
04 грудня 2019 07:17
1-5 ліцензія _оригінал_.PDF
04 грудня 2019 07:17
Доверенность с ЭЦП.pdf
04 грудня 2019 07:17
4-11 кошторис ч3.PDF
04 грудня 2019 07:17
1-4 статут копія.PDF
04 грудня 2019 07:17
1-4 протокол до статуту.PDF
04 грудня 2019 07:17
4-11 кошторис ч2.PDF
04 грудня 2019 07:17
4-10 договірна ціна.PDF
04 грудня 2019 07:17
Лицензия с эцп.pdf
04 грудня 2019 07:17
1-4 сканкопія статуту.PDF
04 грудня 2019 07:17
4-7 Проект договору.PDF
04 грудня 2019 07:17
G1219-0014-GL_tender.pdf
04 грудня 2019 07:17
4-9 тендерна пропозиція.PDF
04 грудня 2019 07:17
1-4 опис документів.PDF
04 грудня 2019 07:17
4-6 лист РНБО.PDF
04 грудня 2019 07:17
4-11 кошторис ч1.PDF

Публічні документи

04 грудня 2019 06:45
Електронний підпис
04 грудня 2019 06:43
Підписаний_dovidka.pdf
04 грудня 2019 06:43
Гарантія_G1119-9851.zip
04 грудня 2019 06:43
4-4_Договірна ціна.pdf

Публічні документи

31 січня 2020 21:33
Електронний підпис
31 січня 2020 21:23
Кошториси ч.2
31 січня 2020 21:23
Кошториси ч.1
31 січня 2020 21:23
Ст.17
31 січня 2020 21:23
Розрахунок ЗП
31 січня 2020 21:23
Оновлена ТП
31 січня 2020 21:23
МВС
31 січня 2020 21:23
ДФС
31 січня 2020 21:23
Аналіз цін
04 грудня 2019 00:40
Електронний підпис
04 грудня 2019 00:39
18. Санкціі_ Додаток 9.pdf
04 грудня 2019 00:39
17. Лист згода Додаток 8.pdf
04 грудня 2019 00:39
16. Аналогічні.pdf
04 грудня 2019 00:39
15. Працівники.pdf
04 грудня 2019 00:39
13. Лист ненадання.pdf
04 грудня 2019 00:39
12. Проект договору.pdf
04 грудня 2019 00:39
11. Довкілля.pdf
04 грудня 2019 00:39
10. Субпідряд.pdf
04 грудня 2019 00:39
9. Дозвільні документи.pdf
04 грудня 2019 00:39
5. Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 00:39
4.2.Кошториси.rar
04 грудня 2019 00:39
3. Технічна частина.pdf
04 грудня 2019 00:39
2. Ст.17.pdf
04 грудня 2019 00:39
1. Банківська гарантія.zip

Публічні документи

03 грудня 2019 15:00
Електронний підпис
03 грудня 2019 14:52
Підписаний_Лицензия(5).pdf
03 грудня 2019 14:52
Підписаний_G1219-0085-GL_tender.pdf
03 грудня 2019 14:51
4.7. Договір.PDF
03 грудня 2019 14:51
4.10. Договірна ціна.PDF
03 грудня 2019 14:50
2.3. Договір+ КБ-3 Базис.PDF
03 грудня 2019 14:50
4.5. Лист-згода.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліт Білдінг Компані"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

ПП "ПМК-НОВА"

ПП Атлант-3000

Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД"
#40819378
Відхилено 6 339 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 14:32
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс"
#34928439
Відхилено 6 340 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 16:41
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліт Білдінг Компані"
#37319955
Відхилено 6 350 000,00
UAH з ПДВ
27 грудня 2019 08:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
#41255327
Відхилено 6 421 777,00
UAH з ПДВ
16 січня 2020 10:29
ПП "ПМК-НОВА"
#39291539
Відхилено 7 044 921,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 16:43
ПП Атлант-3000
#38164539
Переможець 7 100 000,00
UAH з ПДВ
27 січня 2020 09:47

Документи

12 грудня 2019 14:32
Електронний підпис

Документи

19 грудня 2019 16:41
Електронний підпис

Документи

27 грудня 2019 08:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2020 09:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Атлант-3000
#38164539
7 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:44
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2020 08:30
Дод.угода № 1 від 16.04.20.pdf зміни до договору
17 квітня 2020 08:29
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 10:24
Договір №1-20 від 12.02.20.pdf укладений
12 лютого 2020 10:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви та реквізитів Замовника, реквізитів Підрядника,внесення змін в порядок здійснення оплати. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 7100000,00 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 1/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 130 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 355 000,00 UAH)