Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Лесі Українки, 76 в с. Красноволя Маневицького району Волинської області»
Очікувана вартість
7 772 713,20 UAH
UA-2019-11-18-002130-b ● 945fa7e35885487481adb4c44353e18d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 42304390 |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, Київський майдан, буд. 9 |
Контактна особа: |
Ілона Лавренчук +380332729077 gpd7030@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 грудня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 15:53 |
Очікувана вартість: | 7 772 713,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 727,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 38863.56 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво амбулаторії загальної практики сімейної медицини на вул. Лесі Українки, 76 в с. Красноволя Маневицького району Волинської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44654, Україна, Волинська область, Маневицький район, с.Красноволя, вул.Лесі Українки, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки здійснюються на підставі Ф-КБ-3, по мірі надходження коштів з джерел фінансування. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату згідно виставленого рахунку у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно до пункт 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764 (із змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 року № 117 (із змінами) „Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 15:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 15:52 |
Додаток 13. Технічна частина.docx | |
18 листопада 2019 15:52 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналогічні договори
Дата подання: 24 листопада 2019 09:34
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день.
Прошу розяснити, чи буде вважатися аналогічним договором договір підряду на виконання капітального ремонту об'єкта з класом наслідків СС2, який фінансувався за рахунок бюджетних коштів?
Оскільки за Законом про закупівлі роботами вважаються будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно умов тендерної документації аналогічним договором даній закупівлі буде вважатися договір однакової правової природи (договір підряду) з аналогічним предметом закупівлі (будівництво об’єктів): нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт об’єктів будівництва, із схожими видами будівельно-монтажних робіт.
Про використання машин і механізмів
Дата подання: 24 листопада 2019 09:38
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Прошу роз'яснити чи зобов'язаний учасник вказувати при розрахунку ціни усі машини і механізми, які передбачені відповідною ресурсною елементною кошторисною нормою, чи лише ті, які фактично будуть використовуватися під час будівництва (зважаючи на поверховість об'єкта, який дозволяє замінити вертикальне та горизонтальне механізване переміщення матеріалів і конструкцій на майданчику ручною працею)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До розрахунку договірної ціни включаються машини, механізми, обладнання, устаткування та ін., що фактично будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті.
Про зазначення машин і механізмів в довідці про наявність матеріально-технічної бази
Дата подання: 24 листопада 2019 09:40
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Прошу роз'яснити, чи зобов'язаний учасник вказувати в довідці про наявність обладнання і матеріально-технічної бази усі машини і механізми, які будуть зазначені у відомості ресурсів, чи лише оркремі - за вибором учасника?
Відповідь: В довідці зазначаються усі машини і механізми, що будуть використовуватись при виконанні робіт на об’єкті та які зазначені у підсумковій відомості ресурсів.
Про подання розрахунків в складі тендерної пропозиції чи лише переможцем
Дата подання: 24 листопада 2019 09:47
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Пунктами 14 - 18 Додатку 2 передбачено, що наступні документи і розрахунки подаються лише переможцем процедури закупівлі:
Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю)
15. Розрахунок загальновиробничих витрат на будову (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю)
16. Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю)
17. Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників) (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю)
18. Аналіз цін (в табличній формі) на ринку будівельних матеріалів в регіоні для підтвердження застосування найменшої ціни (при всіх рівних характеристиках) у відомості ресурсів до договірної ціни (не менше двох, із зазначенням постачальників) (надається переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю).
Разом з тим, у тексті тендерної документації (пункт 6 розділу ІІІ) вказано, що До ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень: а) розрахунок заробітної плати; б) розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів); в) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; г) розрахунок загальновиробничих витрат на будову; д) розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва; е) розрахунок прибутку (в межах усереднених показників).
Тобто в одному місці документації ці документи вимагаються подати у складі пропозиції, в іншому - тільки переможцем. У зв'язку з цим просимо розяснити, чи повинен учасник надати у складі тендерної пропозиції (до аукціону) 1) розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів); 2) розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино – годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино – годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення; 3) розрахунок загальновиробничих витрат на будову; 4) розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва; 5) розрахунок прибутку (в межах усереднених показників).
Якщо так, то просимо пояснити доцільність таких розрахунків до аукціону, якщо у ході аукціону договірна ціна буде знижуватися і вказані розрахунки переможець буде подавати повторно, виходячи з нової ціни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До кінцевого терміну подачі тендерних пропозицій учасником подається : розрахунок договірної ціни, калькуляція (кошторис), розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів) та розрахунок заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами). Повторно ці ж розрахунки подаються переможцем торгів, у випадку, коли за результатами проведеного аукціону цінова пропозиція учасника була змінена. Розрахунки зазначені у п.14-18 Додатку 2 до тендерної документації надаються переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
про дозволи на експлуатацію (застосування) машин і механізмів
Дата подання: 24 листопада 2019 09:50
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Прошу роз'яснити, чи вимагається подавати у складі пропозиції дозволи Держпраці на експлуатацію (застосування) машин і механізмів. адже умовами докментації, передбачено надання дозволів лише на певні види діяльності а не на устаткування.
Якщо так, то чи потрібно надавати такі дозволи на орендовану техніку (адже за законом дозвіл повинен мати саме власник - тобто орендодавець техніки)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Умовами тендерної документації надання дозвільних документів на орендовану техніку не передбачено.
Про роботи з підвищенною небезпекою
Дата подання: 24 листопада 2019 09:51
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Прошу розяснити, чи передбачено виконання на об'єкті робіт з підвищенню небезпекою, які потребують дозволи держпраці. Якщо так - прошу вказати перелік таких робіт.
Відповідь: Перелік видів робіт підвищеної небезпеки, які потребують одержання відповідного дозвільного документу затверджений постановою Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. N 725 і від 26 жовтня 2011 р. N 1107» від 7 лютого 2018 року № 48, а постановою Кабінету Міністрів України від
23 листопада 2016 року № 852 затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню.
23 листопада 2016 року № 852 затверджено перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню.
про строк виконання робіт
Дата подання: 24 листопада 2019 09:54
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. по оголошенні роботи мають бути виконані до 31 грудня 2020. Але не зазначено строку початку робіт.
прошу роз'яснити, чи плануєте початок робіт у грудні 2019 році, зважаючи на те, що договір буде укладено лише у грудні поточного року.
Чи планує замовник починати роботи у зимовий період - січень - лютий 2020 року.
Відповідь: Роботи на об’єкті будуть виконуватися відповідно до умов договору підряду та календарного графіка виконання робіт, узгодженого та підписаного за результатами проведеної процедури закупівлі.
про працівників
Дата подання: 24 листопада 2019 09:56
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день.Прошу роз'яснити, чи повинен учасник вказувати в довідці про наявність працівників усіх працівників, з якими укладено трудові договори, чи лише тих, які будуть безпосередньо задіяні для виконання робіт на об'єкті
Відповідь: В довідці зазначається інформація про наявність в учасника достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі у визначені терміни.
про ліцензію
Дата подання: 24 листопада 2019 09:57
Дата відповіді: 27 листопада 2019 15:32
Добрий день. Прошу розяснити, чи обов'язковим є надання у складі пропозиції ліцензії та дозвільних документів, зважаючи на те, що клас наслідків об'єкта є СС1
Відповідь: Наявність ліцензії виданої органом державної архітектурно-будівельної інспекції не є обов’язковою, але може бути подана учасником в складі тендерної пропозиції. На виконання робіт підвищеної небезпеки та робіт протипожежного призначення наявність дозвільних документів є обов’язковою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 16:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" |
6 749 778,32
UAH з ПДВ
|
6 339 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" |
7 061 626,80
UAH з ПДВ
|
6 340 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліт Білдінг Компані" |
7 750 794,41
UAH з ПДВ
|
6 350 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" |
6 930 276,39
UAH з ПДВ
|
6 421 777,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПМК-НОВА" |
7 475 713,61
UAH з ПДВ
|
7 044 921,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Атлант-3000 |
7 533 075,57
UAH з ПДВ
|
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Волбуд |
7 122 922,16
UAH з ПДВ
|
7 122 922,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬФА-БУД ЗАХІД" #40819378 |
Відхилено |
6 339 000,00
UAH з ПДВ
|
12 грудня 2019 14:32
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Бетон Брук Сервіс" #34928439 |
Відхилено |
6 340 000,00
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 16:41
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Еліт Білдінг Компані" #37319955 |
Відхилено |
6 350 000,00
UAH з ПДВ
|
27 грудня 2019 08:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" #41255327 |
Відхилено |
6 421 777,00
UAH з ПДВ
|
16 січня 2020 10:29
|
ПП "ПМК-НОВА" #39291539 |
Відхилено |
7 044 921,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 16:43
|
ПП Атлант-3000 #38164539 |
Переможець |
7 100 000,00
UAH з ПДВ
|
27 січня 2020 09:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2020 08:30
|
Дод.угода № 1 від 16.04.20.pdf | зміни до договору |
17 квітня 2020 08:29
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2020 10:24
|
Договір №1-20 від 12.02.20.pdf | укладений |
12 лютого 2020 10:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна назви та реквізитів Замовника, реквізитів Підрядника,внесення змін в порядок здійснення оплати. Погодження орієнтовного плану фінансування підрядних робіт у 2020 році. Ціна договору після внесення змін - 7100000,00 грн. з ПДВ. |
Номер договору про закупівлю: | 1/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |