Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги гарячого харчування
Hot meals services
Очікувана вартість
5 942 393,00 UAH
UA-2019-11-18-002117-b b3c22507356043b08b9881dc1e5d2521
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Тараненко

+380632673931
+380677519815
shkola-internat_7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І - ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20209802
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, 27
Контактна особа: Марія Тараненко
+380632673931,+380677519815
shkola-internat_7@ukr.net
Додаткові контактні особи: Олена Володимирівна Кондратенко
+380964983626
shkola-internat_7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal educational institution "Kryvyi Rih Comprehensive Sanatorium Boarding School No.7 of I-II degrees" Dnipropetrovsk regional Council"
National ID: 20209802
Contact point: Marija Taranenko
+380632673931,+380677519815
shkola-internat_7@ukr.net
Additional contacts: Олена Володимирівна Кондратенко
+380964983626
shkola-internat_7@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 09 грудня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 26 грудня 2019 12:41
Очікувана вартість: 5 942 393,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 856,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%
Publication date: 18 листопада 2019 15:51
Enquiries until: 09 грудня 2019 16:00
Complaints submission until: до 15 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 грудня 2019 16:00

Information

Estimated total value: 5 942 393 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 14 856 UAH
Minimal lowering step, %: 0,25 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги гарячого харчування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 27
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Hot meals services
CPV: 55510000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем акту наданих послуг протягом 30 календарних днів після факту надання Послуг на підставі виставленого Виконавцем акту наданих послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 19 листопада 2019 14:46
Дата відповіді: 21 листопада 2019 13:41
- Шановний Замовник! Яким нормативним актом передбачено надання у складі пропозиції "Копії рішення компетентного органу про державну реєстрацію транспортного засобу, що використовується як потужність з транспортування харчових продуктів"?
Відповідь: Шановний Учасник. Вимога надання копії рішення компетентного органу про державну реєстрацію транспортного засобу, що використовується як потужність з транспортування харчових продуктів, затверджена в тендерній документації по відкритим торгам (з публікацією англійською мовою) на закупівлю по предмету: ДК 021:2015, код 55510000-8 «Послуги їдалень» (послуги гарячого харчування), згідно спільного наказу Департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації та Головного управління Держпродспоживслужби в Дніпропетровській області від 12.11.2019 № 602/0/212-19/507-Од «Про посилення контролю за якістю та організацією харчування дітей у навчальних закладах області» та на підставі частини першої статті 25 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в редакції Закону України № 2042-VІІІ від 18.05.2017 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин», а саме:
«Державній реєстрації підлягають потужності з виробництва та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу.
Не підлягає державній реєстрації як окрема потужність транспортний засіб, що використовується оператором ринку у зв’язку з експлуатацією іншої належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл. Транспортні засоби, що використовуються оператором ринку виключно для перевезення харчових продуктів, яке не пов’язане з експлуатацією належної йому зареєстрованої потужності або потужності, на яку видано експлуатаційний дозвіл, підлягають кумулятивній державній реєстрації, для якої подається одна заява (незалежно від кількості відповідних транспортних засобів) та за результатами якої присвоюється один особистий реєстраційний номер. Транспортний засіб, що використовується як потужність з реалізації харчових продуктів кінцевим споживачам, підлягає державній реєстрації як окрема потужність.»
ТД
Дата подання: 21 листопада 2019 15:06
Дата відповіді: 25 листопада 2019 13:46
Тобто ми розуміємо, що в разі, якщо Товариство має зареєстровану потужність із зберігання, реалізації харчових продуктів та перевезення харчових продуктів безпосередньо здійснюється з цієї зареєстрованої потужності та окремо транспортний засіб як потужність з реалізаціїї харчових продуктів не використовується, то надання - Копії рішення компетентного органу про державну реєстрацію транспортного засобу, що використовується як потужність з транспортування харчових продуктів, не є обов'язковим?"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Тендерний комітет закладу буде проводити розгдяд тендерної пропозиції в частині надання копії рішення компетентного органу про державну реєстрацію транспортного засобу, що використовується як потужність з транспортування харчових продуктів, після аукціону згідно наданих учасником документів на підставі вимог частини першої статті 25 Закону України від 23.12.1997 № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» в редакції Закону України № 2042-VІІІ від 18.05.2017 «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин». На етапі подання тендерних пропозицій без ознайомлення із документами ми не маємо можливості надати конкретну відповідь на поставлене Вами питання щодо обовʼязковості надання копії даного рішення «у разі якщо Товариство має зареєстровану потужність із зберігання, реалізації харчових продуктів та перевезення харчових продуктів безпосередньо здійснюється з цієї зареєстрованої потужності та окремо транспортний засіб як потужність з реалізаціїї харчових продуктів не використовується». За розʼясненням по даному питанню та тлумаченню вищезазначеної законодавчої норми пропонуємо Вам звернутися безпосередньо в Держпродспоживслужбу за місцем реєстрації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 грудня 2019
UA-2019-11-18-002117-bb3c22507356043b08b9881dc1e5d2521
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ САНАТОРНА ШКОЛА-ІНТЕРНАТ №7 І - ІІ СТУПЕНІВ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20209802
Місцезнаходження: 50071, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, 27
Учасник Документи Рішення
ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ФУД-КУК Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 12:19
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:17
Кваліфікаційні.PDF
17 грудня 2019 12:53
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:53
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:49
Стаття 17.PDF
17 грудня 2019 12:49
Цінова пропозиція.PDF
17 грудня 2019 12:49
лист згода Єршова.PDF
17 грудня 2019 12:49
Інші документи 2.PDF
17 грудня 2019 12:49
Стосовно НАССР.PDF
17 грудня 2019 12:49
проект договору.PDF
17 грудня 2019 12:49
технічне завдання.PDF
17 грудня 2019 12:49
інші документи.PDF
17 грудня 2019 12:49
Аналогічний договір.PDF
17 грудня 2019 12:49
Працівники.PDF

Документи

Публічні документи

18 грудня 2019 16:15
Електронний підпис
18 грудня 2019 16:15
Електронний підпис
18 грудня 2019 16:11
Проект договору .pdf
18 грудня 2019 16:11
Копія Статуту.pdf
18 грудня 2019 16:11
Оригінал відгуку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА"

ТОВ ФУД-КУК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 грудня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА" 5 854 151,50
UAH
5 854 151,50
UAH
Документи
ТОВ ФУД-КУК 5 942 376,70
UAH
5 942 376,70
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2019 12:19
Електронний підпис
28 грудня 2019 12:17
Кваліфікаційні.PDF
17 грудня 2019 12:53
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:53
Електронний підпис
17 грудня 2019 12:49
Стаття 17.PDF
17 грудня 2019 12:49
Цінова пропозиція.PDF
17 грудня 2019 12:49
лист згода Єршова.PDF
17 грудня 2019 12:49
Інші документи 2.PDF
17 грудня 2019 12:49
Стосовно НАССР.PDF
17 грудня 2019 12:49
проект договору.PDF
17 грудня 2019 12:49
технічне завдання.PDF
17 грудня 2019 12:49
інші документи.PDF
17 грудня 2019 12:49
Аналогічний договір.PDF
17 грудня 2019 12:49
Працівники.PDF

Публічні документи

18 грудня 2019 16:15
Електронний підпис
18 грудня 2019 16:15
Електронний підпис
18 грудня 2019 16:11
Проект договору .pdf
18 грудня 2019 16:11
Копія Статуту.pdf
18 грудня 2019 16:11
Оригінал відгуку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА"

ТОВ ФУД-КУК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА"
#3054717323
Переможець 5 854 151,50
UAH
27 грудня 2019 15:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 грудня 2019 15:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "БЕЛІНСЬКА ГАННА СЕРГІЇВНА"
#3054717323
5 854 151,50
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 13:53
тендер-звіт про виконаний договір-харчування-2230-2020.pdf укладений
26 лютого 2021 13:52
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 11:43
тендер-договір-додаток-8-харчування-2230-2020.pdf зміни до договору
17 лютого 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2021 12:04
тендер-договір-додаток-7-харчування-2230-2020.pdf зміни до договору
22 січня 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 11:08
тендер-договір-додаток-6-харчування-2230-2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:32
тендер-договір-додаток-5-харчування-2230-2020.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 14:20
тендер-договір-додаток-4-харчування-2230-2020.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 13:57
тендер-договір-додаток-3-харчування-2230-2020.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 13:52
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 16:01
тендер-договір-додаток-2-харчування-2230-2020.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 15:56
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 14:45
тендер-договір-додаток-1-харчування-2230-2020.pdf зміни до договору
12 березня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
11 січня 2020 14:38
тендер-договір-харчування-2230-2020.pdf укладений
11 січня 2020 14:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви Замовника на "Комунальний заклад освіти "Криворізька санаторна школа № 7" Дніпропетровської обласної ради"
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за підсумками фактичного споживання наданих послуг у січні-березні 2020 року в звʼязку із виробничою необхідністю за взаємною домовленістю Сторін згідно із умовами Договору зменшення загальної ціни Договору на суму 130739,93 грн.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в звʼязку із виробничою необхідністю за взаємною домовленістю Сторін згідно із умовами Договору зменшення загальної ціни Договору на суму 323752,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви Замовника на "Комунальний заклад освіти "Криворізький ліцей "Гранд" Дніпропетровської обласної ради"
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за підсумками фактичного споживання наданих послуг у 2020 році в звʼязку із виробничою необхідністю за взаємною домовленістю Сторін згідно із умовами Договору зменшення загальної ціни Договору на суму 2366807,76 грн., без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно частини пʼятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ в звʼязку із виробничою необхідністю за взаємною домовленістю Сторін згідно із умовами Договору № 5 від 11.01.2020 продовження дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме до 31 березня 2021 року
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) відповідно до частини пʼятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ в звʼязку із виробничою необхідністю за взаємною домовленістю Сторін згідно із умовами Договору № 5 від 11.01.2020 збільшити загальну ціну Договору на суму 606494,00 грн. (шістсот шість тисяч чотириста девʼяносто чотири грн. 00 коп.), без ПДВ; 2) зміна реєстраційного рахунку Замовника на IBAN № UA208201720344240004000050015
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1) відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ за підсумками фактичного споживання наданих послуг у січні-лютому 2021 року в звʼязку із виробничою необхідністю за взаємною домовленістю Сторін згідно із умовами Договору № 5 від 11.01.2020 зменшення загальної ціни Договору на суму 100389,74 грн. (сто тисяч триста вісімдесят девʼять грн. 74 коп.), без ПДВ; 2) зміна строку надання послуг: з моменту підписання Договору по 16 лютого 2021 року, за попереднім замовленням Замовника
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 січня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 3 538 956,07
UAH