Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Атракуріум (Atracurium), Тіопентал (Thiopental)
Очікувана вартість
114 400,00 UAH
UA-2019-11-18-002063-b ● e7873056cef649719eb71d2f62337c50
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ № 17" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02003787 |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 195 |
Контактна особа: |
Назаренко Аліна Володимирівна 0667762939 LIKAR17@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 15:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 28 листопада 2019 12:09 |
Очікувана вартість: | 114 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 572,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 упаков
Атракуріум (Atracurium)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Московський, буд. 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Atracurium
720 флак
Тіопентал (Thiopental)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61037, Україна, Харківська обл., Харків, проспект Московський, буд. 195
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Thiopental
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | По факту постачання | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 15:45 |
Оголошення Атрак Тіоп.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-18-002063-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "НОВОФАРМ-БІОСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:31872661
Дата подання: 18 листопада 2019 17:42
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виокремлення кожної позиції лікарського засобу в окремий лот за «міжнародною непатентованою назвою», що забезпечить вільну конкуренцію серед учасників, в тому числі виробників лікарських засобів, та дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 листопада 2019 11:38
одразу після оголошення допорогової закупівлі UA-2019-11-18-002063-b, на адресу замовника надійшла вимога про усунення дискримінації в тендерній документації (текст додається), відносно якої треба сказати наступне.
По-перше, в оголошенні про проведення закупівлі взагалі відсутня тендерна документація, в зв'язку з тим, що сума закупівлі не перевищує 200 тис гривень та проводиться на зекономлені гроші.
По-друге, участник посилається на Лист Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України «Щодо закупівлі лікарських засобів» від 19.12.2018 р. №3301-04/55905-03/01.7/33810 (далі - Лист), підготовленого на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції» від 30.04.2018 р. №4-рк, а також абзацу 3 пункту 3 Розділу 7 Рішення з окремих питань витягу з Протоколу №37, прийнятого на засіданні Кабінету Міністрів України 26.09.2018 р.
Цей лист відповідно до абзацу 2 п.2, створює умови для добросовісної конкуренції серед учасників закупівель при закупівлі лікарських засобів для предметів закупівлі, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. І тут знову ж потрібно наголосити на тому, що закупівля UA-2019-11-18-002063-b допорогова.
Відповідно до абз.7 п.1 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів(тобто навіть при проведенні процедури відкритих торгів).
Вираз «замовник може» означає, що замовник має право, а не обов’язок визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН.
По-третє, предмети закупівлі визначено за МНН, яка прописані в Національному переліку основних лікарських засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. № 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1081). Тому посилання в тексті вимоги на ПАТ "Київмедпрепарат", Україна, взагалі є незрозумілим для замовника.
По-четверте, стосовно використаного Вами посилання на ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», яке, знову ж таки відноситься для “запорогових” закупівель., необхідно звернути увагу на наступне. У скарзі учасник має обґрунтувати та доказати наявність дискримінаційного підходу, також необхідно обґрунтувати чим саме та які права порушені умовами закупівлі. У разі, якщо на ринку постачальників товарної групи є хоча б 2 постачальника, що можуть виконати такі умови закупівлі і це буде доведено під час розгляду скарги, то вона може бути не задоволена адже ринок є конкурентним.
По-п’яте, допорогові закупівлі проводяться відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затвердженій наказом № 10 від 19.03.2019 Державного підприємства “ПРОЗОРРО”, вимоги якої виконано.
В зв’язку з вищенаведеним вимогу dsl[bktyj.
По-перше, в оголошенні про проведення закупівлі взагалі відсутня тендерна документація, в зв'язку з тим, що сума закупівлі не перевищує 200 тис гривень та проводиться на зекономлені гроші.
По-друге, участник посилається на Лист Міністерства економічного розвитку та торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України «Щодо закупівлі лікарських засобів» від 19.12.2018 р. №3301-04/55905-03/01.7/33810 (далі - Лист), підготовленого на виконання рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про заходи економічної конкуренції» від 30.04.2018 р. №4-рк, а також абзацу 3 пункту 3 Розділу 7 Рішення з окремих питань витягу з Протоколу №37, прийнятого на засіданні Кабінету Міністрів України 26.09.2018 р.
Цей лист відповідно до абзацу 2 п.2, створює умови для добросовісної конкуренції серед учасників закупівель при закупівлі лікарських засобів для предметів закупівлі, очікувана вартість яких дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. І тут знову ж потрібно наголосити на тому, що закупівля UA-2019-11-18-002063-b допорогова.
Відповідно до абз.7 п.1 розділу 2 Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерством економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів(тобто навіть при проведенні процедури відкритих торгів).
Вираз «замовник може» означає, що замовник має право, а не обов’язок визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН.
По-третє, предмети закупівлі визначено за МНН, яка прописані в Національному переліку основних лікарських засобів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2009 р. № 333 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 1081). Тому посилання в тексті вимоги на ПАТ "Київмедпрепарат", Україна, взагалі є незрозумілим для замовника.
По-четверте, стосовно використаного Вами посилання на ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», яке, знову ж таки відноситься для “запорогових” закупівель., необхідно звернути увагу на наступне. У скарзі учасник має обґрунтувати та доказати наявність дискримінаційного підходу, також необхідно обґрунтувати чим саме та які права порушені умовами закупівлі. У разі, якщо на ринку постачальників товарної групи є хоча б 2 постачальника, що можуть виконати такі умови закупівлі і це буде доведено під час розгляду скарги, то вона може бути не задоволена адже ринок є конкурентним.
По-п’яте, допорогові закупівлі проводяться відповідно до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затвердженій наказом № 10 від 19.03.2019 Державного підприємства “ПРОЗОРРО”, вимоги якої виконано.
В зв’язку з вищенаведеним вимогу dsl[bktyj.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕНТА. ЛТД" |
91 948,95
UAH з ПДВ
|
86 643,47
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІТО-ЛЕК" |
89 195,20
UAH з ПДВ
|
87 654,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
91 848,00
UAH з ПДВ
|
87 678,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АПТЕКА АІРМЕД" |
93 280,80
UAH з ПДВ
|
91 847,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВЕНТА. ЛТД" #21947206 |
Переможець |
86 643,47
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Дод уг 2 (1).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 11:57
|
Договір 158 Атр Тіоп.pdf | укладений |
12 грудня 2019 13:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.п.5 п.4 ст.36 |
Номер договору про закупівлю: | 158 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |