Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення світлофора на пішохідному переході в с.Підрясне на автомобільній дорозі Західний обхід м.Львова, км 0+700 (поточний середній ремонт)
Очікувана вартість
420 052,00 UAH
UA-2019-11-18-001979-c ef11df045cf34a5bbf3a12e8d51cfc28
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манько Михайло Миколайович

380322632033 sadlo-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 25253009
Вебсайт: http://lv.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, Володимира Великого 54
Контактна особа: Манько Михайло Миколайович
380322632033
sadlo-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 19:50
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 09:30
Початок аукціону: 06 грудня 2019 12:08
Очікувана вартість: 420 052,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 100,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4200.52 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення світлофора на пішохідному переході в с.Підрясне на автомобільній дорозі Західний обхід м.Львова, км 0+700 (поточний середній ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45316212-4 — Встановлення світлофорів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться в порядку встановленому даним Договором, шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунка на оплату послуг та після підписання Сторонами акта наданих послуг (або поетапної оплати Замовником наданих послуг). Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти робочих днів з моменту надходження бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані/виконані об’єми та види послуг/робіт у відповідності до Графіку надання послуг, який доведений Замовником, згідно Ф.КБ-2в та Ф.КБ-3. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше одного місяця. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 19:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 19:51
Проект договору.pdf
18 листопада 2019 19:51
ТД .pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000098 ● f2e2ecdefc2e4022b6af69b50c4ea405
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 17:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2019 № 213

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-11-18-001979-c 18.11.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Замовник не погоджується з інформацією у висновку та, відповідно до частини 10 статті 7-1 готує позовну заяву для оскарження висновку в суді
Дата публікації: 23 грудня 2019

Документи:

23 грудня 2019 16:48
Електронний підпис
23 грудня 2019 16:46
Протокол 783 від 23.12.2019.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН" 405 600,00
UAH з ПДВ
405 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМЕО" 414 520,00
UAH з ПДВ
414 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 грудня 2019 18:36
Статут_СМЕО_2019.pdf
04 грудня 2019 18:36
Протоколи висота СМЕО.pdf
04 грудня 2019 18:36
Наказ_директор_СМЕО.pdf
04 грудня 2019 18:36
ЛІЦЕНЗІЯ НОВА 2017.pdf
04 грудня 2019 18:36
Дозвіл_СМЕО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"

ТОВ "СМЕО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"
#38700539
Переможець 405 600,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 19:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 19:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РАУН"
#38700539
405 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 14:25
ДУ1 від 27.12.19 до Договору 127-12-2019.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 14:23
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 16:36
Локальний кошторис до договору №127-12-19 від 23.12.2019.pdf укладений
24 грудня 2019 16:36
Договір №127-12-19 від 23.12.2019.pdf укладений
24 грудня 2019 16:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору погоджують переглянути ціну даного Договору щодо зменшення обсягів закупівлі, зокрема окремих складових послуг, у зв’язку з відсутністю потреби у їх наданні.
Номер договору про закупівлю: 127-12/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 355 104,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 184,00 UAH)