Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання, ДК 021:2015–30230000-0 (Комп’ютерне та інше обладнання)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001962-c 5e77a393ec494875ab97e191523e2410
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міщенко Галина Іванівна

380444183254 sektordz@obolonrda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 37371727
Вебсайт: http://obolon.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 04205, Україна , Київська обл., Київ, Маршала Тимошенка, 16
Контактна особа: Міщенко Галина Іванівна
380444183254
sektordz@obolonrda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 19:10
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 18:00
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Кількість товарів: 9 найменувань, в тому числі 120 штук.
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Строк поставки товару: Протягом 3 (трьох) робочих днів з дня укладення договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 штуки
Комп’ютерне та інше обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04205, Україна, місто Київ, Київ, Маршала Тимошенка, 16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 банківських днів з дня фактичного отримання Товару на підставі видаткової накладної. Кількість товарів: 9 найменувань, в тому числі 120 штук. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Строк поставки товару: Протягом 3 (трьох) робочих днів з дня укладення договору. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 листопада 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 17:21
Додаток 2 на вимогу ст.16 та 17 Закону із змінами.docx
28 листопада 2019 17:19
Перелік змін.docx
28 листопада 2019 17:19
Оголошення.docx
28 листопада 2019 17:19
Тендерна документація із змінами.docx
18 листопада 2019 19:22
Додаток 4 Проект договору.docx
18 листопада 2019 19:22
Додаток 3 Технічні вимоги.docx
28 листопада 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 19:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 листопада 2019 17:21
Додаток 2 на вимогу ст.16 та 17 Закону із змінами.docx
18 листопада 2019 19:21
Додаток 2 вимоги по ст. 16 та 17 Закону.docx
28 листопада 2019 17:19
Перелік змін.docx
28 листопада 2019 17:19
Оголошення.docx
18 листопада 2019 19:22
Оголошення.docx
28 листопада 2019 17:19
Тендерна документація із змінами.docx
28 листопада 2019 17:16
Тендерна документація із змінами.docx
18 листопада 2019 19:21
Тендерна документація.docx
18 листопада 2019 19:22
Додаток 4 Проект договору.docx
18 листопада 2019 19:22
Додаток 3 Технічні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:24
Дата відповіді: 22 листопада 2019 09:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
1. Вся інформація про технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі щодо можливості надання еквіваленту, зазначена в тендерній документації.
2. Можливість участі у процедурі закупівлі незалежно від форми власності та організаційної форми врегульовано статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Оцінка та розгляд тендерних пропозицій учасників здійснюється після проведення аукціону відповідно до Закону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВС Технолоджі" 348 607,44
UAH з ПДВ
348 607,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 17:05
Електронний підпис
05 грудня 2019 17:05
Протокол НР.7Z
05 грудня 2019 17:05
Наказ Фролова Ю.М.7Z
05 грудня 2019 17:05
Лист для клієнтів.7z
05 грудня 2019 17:05
Лист від виробника 2.pdf
05 грудня 2019 17:05
Лист від виробника 1.pdf
05 грудня 2019 17:05
Зміни до БГ.rar
05 грудня 2019 17:05
Гарантія 16142-19.7z
05 грудня 2019 17:05
Витяг із Статуту.7z
05 грудня 2019 17:05
Банківська ліцензія.7z
05 грудня 2019 17:05
3 Довідка ст 17.pdf
05 грудня 2019 17:05
2 Тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2019 17:05
19 Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВС Технолоджі"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 грудня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій