Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 : 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) , (Ноутбуки), (Бюджет розвитку , місцевий бюджет)
Очікувана вартість
119 250,00 UAH
UA-2019-11-18-001958-c c1e8448a634a43fc88514f5e841b3712
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кушнерик Яна Володимирівна

380976057159 shiryaevo_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ширяївська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01998934
Місцезнаходження: 66800, Україна , Одеська обл., с.м.т. Ширяєве, вул. Грушевського , 94
Контактна особа: Кушнерик Яна Володимирівна
380976057159
shiryaevo_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 19:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 00:00
Очікувана вартість: 119 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 596,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
ДК 021:2015 : 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) , (Ноутбуки), (Бюджет розвитку , місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66800, Україна, Одеська область, смт. Ширяєве, вул. Леніна (Грушевського), 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 19:08
Проект договору 2.docx
18 листопада 2019 19:07
ТД ноутбуки процедура 2.doc
18 листопада 2019 19:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 19:08
Проект договору 2.docx
18 листопада 2019 19:07
ТД ноутбуки процедура 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:24
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Розглянувши Ваше запитання до оголошення повідомляємо:
1) Технічні характеристики предмета закупівлі детально визначено додатком №2 до тендерної документації. Технічний опис складових частини комп’ютерної техніки, яка є предметом закупівлі, чітко містять вимоги до них з позначенням «аналог» або «еквівалент». Це посилання стосується виробника або джерела походження товару, конкретної торгівельної марки, конструкції товару. Зміна технічних вимог ( об’єму, потужності, тощо) не дозволяється. Враховуючи вищевикладене, з урахуванням нормативно – правових вимог та умов тендерної документації потенційні учасники можуть запропонувати аналог марки та моделі складових техніки, зазначивши їх опис у таблиці відповідності запропонованого учасником товару.
2) Відповідно до умов тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам замовника, яка повинна містити вимоги замовника, вказані у тендерній документації та параметри предмету закупівлі, запропоновані учасником; копіями сертифікатів та/або свідоцтва (довідок) та/або декларації виробника та/або інших документів, що підтверджують якість предмету закупівлі; документами та інформацією, передбаченими додатком 2 тендерної документації. Наявність вищезазначених документів у пропозиції майбутнього учасника дасть змогу точно ідентифікувати запропонований товар і пересвідчитися, що він відповідає встановленим вимогам
3) Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Умовами тендерної документації визначено вимоги як до юридичних, так і до фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Розділом 5. «Оцінка тендерної пропозиції ПДВ» чітко зазначено, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна тендерної пропозиції учасника з включенням до ціни податку на додану вартість (ПДВ) або єдиного податку, інших податків та зборів. Таким чином, пропозиція учасника, якого за результатом оцінки буде визначена найбільш економічно вигідною, буде розглядатися тендерним комітетом управління без будь яких самостійних донарахувань та/або додавань до остаточної ціни після проведеного аукціону. Дякуємо за запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
04 грудня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій