Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001860-b e7d07eb6ae914d92b338b219f82c8359
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Крук

+380412405194 fino_10@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління Служби безпеки України в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 20001510
Вебсайт: http://www.ssu.gov.ua
Місцезнаходження: 10008, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Фещенка-Чопівського,7
Контактна особа: Олег Крук
+380412405194
fino_10@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 16:00
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Наявність мережі АЗС на територіях Житомирської, Донецької та Луганської областей. Термін дії талонів не менше одного року.

Тендерна документація

18 листопада 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:16
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо проекту договору
Дата подання: 20 листопада 2019 12:33
Дата відповіді: 22 листопада 2019 15:55
Керуючись інформацією, яка розміщеної в електронній системі державних закупівель ProZorro по закупівлі № UA-2019-11-18-001860-b в п. 2.5. Проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації Замовника Управління Служби безпеки України в Житомирській області зазначені неправомірні вимоги, а саме: В разі коливання ціни на ринку в сторону зменшення, Продавець поставляє товар по ціні меншій, ніж вказана в ціновій пропозиції. При цьому до видаткової накладної додаються документи, що підтверджують ціни на день поставки (декларацію про ціни, наказ про затвердження цін, протокол або ін.). З огляду на вищезазначене, повідомляємо, що керуючись Листом-роз’ясненням Мінекономрозвитку України «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю» (вих. №3302-06/34307-06 від 27.10.2016 р.), істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадку зміни ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. Внесення змін до Договору здійснюється шляхом укладання додаткової угоди. Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим. Враховуючи вищевикладене, п. 2.5. Проекту договору не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не є обґрунтованим. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Проекту договору, а саме: видалити пункт 2.5. разі коливання ціни на ринку в сторону зменшення, Продавець поставляє товар по ціні меншій, ніж вказана в ціновій пропозиції. При цьому до видаткової накладної додаються документи, що підтверджують ціни на день поставки (декларацію про ціни, наказ про затвердження цін, протокол або ін.).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запит.
Шановний користувачу. Тендерним комітетом Управління Служби безпеки України в Житомирській області 21.11.2019 року був розглянутий Ваш запит щодо внесення змін до Проекту договору по закупівлі № UA-2019-11-18-001860-b. По результатах розгляду повідомляємо наступне: Закон України "Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до статті 3 вищезазначеного Закону одним із принципів закупівель є - максимальна економія і ефективність.Водночас повідомляємо, що питання зміни істотних умов міститься в листі від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 "Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю", розміщеному на інформаційному ресурсі Уповноваженого органу з питань закупівель за посиланням http:www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?land=uk-UA&id=f2e30594-ba6e-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&pageNumber=4&fCtx=inName&fSort=date&fSdir=desc, який зокрема містить рекомендацію Мінекономрозвитку щодо необхідності обгрунтування та документального підтвердження коливання ціни товару на ринку у разі внесення змін до договору про закупівлю, у випадку передбаченому пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону.
Крім того, пунктом 2 частини четвертої статті 36 Закону встановлено імперативну норму, згідно з якою зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків може здійснюватися виключно у разі наявності коливання ціни такого товару на ринку. Таким чином, оскільки коливання ціни товару на ринку може відбуватися як в бік збільшення так і в бік зменшення, сторони можуть вносити зміни до договору про закупівлю на підставі пункту 2 частини четвертої-статті 36 Закону відповідно до коливання ціни на ринку.
Разом з тим, ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України, та відповідно до норм Закону, Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів від 20.08.2014 № 459, до компетенції Мінекономрозвитку не належить визначення правомірності дій замовника в конкретних випадках.
Відповідь надано тендерним комітетом УСБУ в Житомирській області.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-001860-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 06 грудня 2019 10:30
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
ч.7 розділу 7 тендерної документації передбачає положення про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції, а саме: українська мова. Учасник надає паспорт якості, викладений російською мовою.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 16:46
Відповідно до пункту 7 розділу Загальні положення, ТП та всі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою.

Однак відповідно до вимог ТД надання паспорту якості замовником не вимагалося, тому не може бути підставою для відхилення ТП.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001860-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 06 грудня 2019 10:33
Підстави для відхилення
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
ч.7 розділу 7 тендерної документації передбачає положення про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції, а саме: українська мова. Учасник надає паспорт якості, викладений російською мовою.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 16:49
Відповідно до пункту 7 розділу Загальні положення, ТП та всі документи, що вимагаються замовником, складаються українською мовою.

Однак відповідно до вимог ТД надання паспорту якості замовником не вимагалося, тому не може бути підставою для відхилення ТП.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Бензин А-95 (в талонах)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 250,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 грудня 2019 14:49
Закінчення: 04 грудня 2019 15:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

8680 л
Бензин А-95 (в талонах)
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10008, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Фещенка_Чопівського,7
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник зобов’язується здійснити оплату вартості Товару, визначеної в рахунку-фактурі та видатковій накладній на поточний рахунок Учасника на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання видаткової накладної та отримання товару. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 15:16
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 15:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 227 589,60
UAH з ПДВ
227 589,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 225 332,80
UAH з ПДВ
225 332,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ" 230 020,00
UAH з ПДВ
230 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 17:51
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:50
паспорт ДПЛ.PDF
02 грудня 2019 17:50
ліцензія.pdf
02 грудня 2019 17:50
Установчі завірені.7z
02 грудня 2019 17:50
Зразки талонів.pdf
02 грудня 2019 17:50
Рітейл_ОК.pdf
02 грудня 2019 17:50
Схід_ОК.pdf
02 грудня 2019 17:50
Витяг_11.11.rtf
02 грудня 2019 17:50
Схід_гарантійний лист.pdf
02 грудня 2019 17:50
Гарантійні листи 17 ст.pdf
02 грудня 2019 17:50
Перелік АЗС Україна (2).pdf
02 грудня 2019 17:50
Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2019 17:50
Тендерна документація.pdf
02 грудня 2019 17:50
Паспорт КІО.pdf
02 грудня 2019 17:50
Гарантійний лист _БНК.pdf
02 грудня 2019 17:50
Субпідрядники.pdf
02 грудня 2019 17:50
паспорт ДПЗ.PDF
02 грудня 2019 17:50
паспорт А95.PDF

Публічні документи

09 грудня 2019 13:42
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:41
Ліцензії.pdf
09 грудня 2019 13:41
Довідка до п.4ч.1ст.17.pdf
09 грудня 2019 13:41
Оригінал довідки МВС.pdf
09 грудня 2019 13:41
Виписка ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2019 13:41
Відомості ЄДРПОУ.pdf
09 грудня 2019 13:41
Витяг ПДВ.pdf
09 грудня 2019 13:41
Довідка до п.2ч.1ст.17.pdf
09 грудня 2019 13:41
Оригінал довідки ДФС.pdf
05 грудня 2019 15:41
Електронний підпис
05 грудня 2019 15:40
А-95_Підтвердження А-95.pdf
02 грудня 2019 11:59
Електронний підпис
02 грудня 2019 11:58
Довідка до п.3ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 11:58
Довідка до ч.2ст.17.pdf
02 грудня 2019 11:58
Довідка про Учасника.pdf
02 грудня 2019 11:58
Довідка до п.4ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 11:58
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
02 грудня 2019 11:58
Ліцензії.pdf
02 грудня 2019 11:58
СТАТУТ ВОГ КАРД.pdf
02 грудня 2019 11:58
Виписка ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2019 11:57
Технічні вимоги.pdf
02 грудня 2019 11:57
Зразок талонів А-95.pdf
02 грудня 2019 11:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
02 грудня 2019 11:57
Довідка до п.2ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 11:57
Довідка МТБ.pdf
02 грудня 2019 11:57
Довідка до п.10 ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 11:57
Довідка до п.6ч.1ст.17.pdf
02 грудня 2019 11:57
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2019 11:57
Протоколи+Наказ.pdf
02 грудня 2019 11:57
Витяг ПДВ.pdf
02 грудня 2019 11:57
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2019 11:57
А-95 Сертифікат+Паспорт.pdf
02 грудня 2019 11:57
Довідка до п.8ч.1ст.17.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 15:27
Електронний підпис
03 грудня 2019 15:27
Scan-191203-0026.pdf
03 грудня 2019 15:02
Електронний підпис
03 грудня 2019 14:57
Перелiк_АЗС.pdf
03 грудня 2019 14:57
Доручення.pdf
03 грудня 2019 14:56
Довiдка_працiвникi.pdf
03 грудня 2019 14:56
Довiдка_договора.pdf
03 грудня 2019 14:56
Лист_згода.pdf
03 грудня 2019 14:56
Довiдка_емiтент.pdf
03 грудня 2019 14:56
Справка_МВД_Заєць_20191001.pdf
03 грудня 2019 14:56
Справка_ГНИ_ЛТ_20191125.pdf
03 грудня 2019 14:56
ЛТ_Статут_10 12 18.pdf
03 грудня 2019 14:56
Відомості_ЄДРПОУ_20190925.pdf
03 грудня 2019 14:56
Витяг_20191018.rtf
03 грудня 2019 14:56
АК_Наказ про затв. АП.pdf
03 грудня 2019 14:56
АК_АПЛівайнТорг.pdf
03 грудня 2019 14:56
2019_9 мес. Ф1. Баланс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 225 332,80
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
225 332,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 19:56
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 21:15
Додаткова угода №1 до Договору №К03Т111-17_121 від 21.12.2019.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 21:14
Електронний підпис укладений
21 грудня 2019 17:55
Договір №К03Т111-17_121 від 21.12.2019.pdf укладений
21 грудня 2019 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. Розділу I. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ викласти в наступній редакції: 1.1 Постачальник зобов’язується передати Покупцю, а Покупець оплачує й приймає «нафта і дистиляти (бензин і дизельне паливо)» код згідно ДК 021:2015 – 09130000-9 (надалі - Товар) по бланках внутрішнього обігу (надалі - Талони) Постачальника, в асортименті і за цінами, зазначеними тендерній пропозиції. Лот№1 – Бензин А-95 код ДК 021:2015 – 09132000-3 Кількість- бензин А-95 – 2170 л. Одиниця виміру Товару - літр. Лот№2 – дизельне паливо код ДК 021:2015 – 09134200-9. Кількість- - дизельне паливо – 1010 л. Одиниця виміру Товару - літр. 2. Пункт 2.1. Розділу II. ЦІНА ДОГОВОРУ: 2.1. Сума цього Договору складає: 81401 гривень 40 копійок в т.ч. ПДВ, в т.ч.: - лот №1 - 56333,20 (П’ятдесят шість тисяч триста тридцять три гривні 20 копійок) в т.ч. ПДВ – 9388,87 (Дев’ять тисяч триста вісімдесят вісім гривень 87 копійок) грн.; - лот № 2 - 25068,20 (Двадцять п’ять тисяч шістдесят вісім гривень 20 копійок) грн. в т.ч. ПДВ – 4178,03 (Чотири тисячі сто сімдесят вісім гривень 03 копійки) грн. 3. Додаток № 1 до договору про закупівлю товарів за державні кошти № К03Т111-17/121 від «21» грудня 2019 року викласти в наступній редакції: Специфікація № п/п Найменування Товару Один. виміру кількість предмету закупівлі Ціна за од., грн., з ПДВ* Всього, грн., з ПДВ* 1. Лот № 1 Бензин -95 Євро 5 (талони) л. 2170 25,96 56333,20 2. Лот № 2 ДП Євро 5 (талони) л. 1010 24,82 25068,20 Всього 81401,40 4. Зміни ціни за одиницю товару не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 5. У всьому іншому, що не передбачено даною Додатковою угодою, Сторони керуються умовами Договору № К03Т111-17/121 від «21» грудня 2019 року. 6. Дана Додаткова угода являється невід’ємною частиною Договору № К03Т111-17/121 від «21» грудня 2019 року 7. Дана Додаткова угода набирає юридичної сили з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: К03Т111-17_121
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 56 333,20
UAH (в тому числі ПДВ 9 388,87 UAH)