Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по Гостомельському шосе у Святошинському районі міста Києва від стаціонарного посту дорожньої поліції «Гостомель» до межі міста Києва у напрямку міста Гостомель відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
12 906 414,20 UAH
UA-2019-11-18-001818-c 165d6a3bde96486b8dea02bccc85d0ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зайченко Марина Григорівна

380444580520 kievgorsvet_z@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:43
Очікувана вартість: 12 906 414,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по Гостомельському шосе у Святошинському районі міста Києва від стаціонарного посту дорожньої поліції «Гостомель» до межі міста Києва у напрямку міста Гостомель відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, Гостомельське шосе у Святошинському районі міста Києва від стаціонарного посту дорожньої поліції «Гостомель» до межі міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 17:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:30
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 12 904 998,00
UAH з ПДВ
12 904 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 12 905 600,00
UAH з ПДВ
12 905 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 13:01
Електронний підпис
09 грудня 2019 14:27
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:17
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:15
Статут.PDF
03 грудня 2019 16:15
Ліцензія.PDF
03 грудня 2019 16:15
Уповноважена особа.PDF
03 грудня 2019 16:15
Відхилення пропозиції.PDF
03 грудня 2019 16:15
Оперативні санкції.PDF
03 грудня 2019 16:15
Відомості.PDF

Публічні документи

03 грудня 2019 19:48
Електронний підпис
03 грудня 2019 19:46
618_Лист_помилки.pdf
03 грудня 2019 19:46
617_Згода_Дог_роб.pdf
03 грудня 2019 19:46
616_Згода_дог_забезп.pdf
03 грудня 2019 19:46
614_Лист_згода_ФО.pdf
03 грудня 2019 19:46
611_Гарант_лист_90_дн.pdf
03 грудня 2019 19:46
609_Гарант_лист_роботи.pdf
03 грудня 2019 19:46
615_Лист_осн_мат.pdf
03 грудня 2019 19:46
622_ТЗ.pdf
03 грудня 2019 19:46
620_Лист_не_АТ.pdf
03 грудня 2019 19:45
621_Розясн_щодо_ліценз.pdf
03 грудня 2019 19:45
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 грудня 2019 19:45
Витяг з протоколу ЗЗЗ.pdf
03 грудня 2019 19:45
Протокол _ 1.pdf
03 грудня 2019 19:45
606_Інф_довідка_ст17_к.pdf
03 грудня 2019 19:45
607_Інф_довідка_ст17_п.pdf
03 грудня 2019 19:45
Договір_оренди_БМ.pdf
03 грудня 2019 19:45
Договор_оренди_29-05_19-БК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Переможець 12 904 998,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
12 904 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:43
ЗВІТ про виконаний договір.pdf укладений
06 січня 2021 12:42
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 15:16
ДУ №9 до 31.12.2020 р. до Дог. 03-КБ від 16.12.2019 р..pdf зміни до договору
04 січня 2021 15:16
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 15:21
ДУ №8 на подовження від 18.12.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 11:57
ДУ №7 від 30.10.2020 року до Договору №03-КБ.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 11:57
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 11:02
ДУ №6 Гостомельське шосе.pdf зміни до договору
23 вересня 2020 10:30
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 13:07
Дод. угода №5 від 19.05.2020 року до Дог.03-КБ.pdf зміни до договору
19 травня 2020 13:06
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 11:37
ДУ №4 від 30.04.2020 року до Договору №03-КБ.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
08 квітня 2020 16:12
ДУ №3 від 08.04.2020 року до Договору №03-КБ.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 10:56
ДУ№2 від 27.12.2019 Гостомельське шосе.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:54
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 14:31
ДУ №1 від 16.12.2019.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 14:30
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 14:20
Договір 03-КБ від 16.12.2019.pdf укладений
18 грудня 2019 14:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 та п.п. 4.1.1, п.4.1, Розділу 4 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Привести договірну ціну (вартість) Робіт у відповідність до інвесторської документації Замовника і узгодити її в загальній сумі 12694541,83 (Дванадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок одна грн. 83 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 2115756,97 (Два мільйони сто п’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 97 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: 3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 12694541,83 (Дванадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок одна грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 2115756,97 (Два мільйони сто п’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 97 коп.) гривень, з яких: - 2834400,00 (Два мільйони вісімсот тридцять чотири тисячі чотириста грн. 00 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 472400,00 (Чотириста сімдесят дві тисячі чотириста грн. 00 коп.) гривень фінансується з міського бюджету в 2019 році згідно Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки у 2019 році. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. 4. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 3808362,55 (Три мільйони вісімсот вісім тисяч триста шістдесят дві грн. 55 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.» 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 5. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 та п.п. 4.1.1, п.4.1, Розділу 4 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: 3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 12694541,83 (Дванадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок одна грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 2115756,97 (Два мільйони сто п’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 97 коп.) гривень, з яких: - 00,00 (Нуль грн. 00 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 00,00 (Нуль грн. 00 коп.) гривень фінансується з міського бюджету в 2019 році згідно Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки у 2019 році, відповідно до рішення Київської міської ради від 12.12.2019 року №458/8031 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042-4049». - Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 5. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника та Замовника, в новій редакції а саме: ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: КП «Київміськсвітло» ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» код ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA738201720344351001100048673 в Держказначейська служба України, м.Київ ІПН 033609026581 Свідоцтво платника ПДВ № 36102164 тел. 458-05-11, 458-05-13 Код ЄДРПОУ 34456142 01042, м.Київ, вул.Іоанна Павла ІІ, буд 3 р/р 37123011705716 в Держказначейська служба України, м.Київ р/р UA 133204780000026005924434027 в ПАТ АБ "УКРГАЗБАНК" у м. Києві ІПН 344561405696 Витяг з реєстру платників ПДВ № 1626514502698 тел. (044) 364-53-91 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 12694541,83 (Дванадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок одна грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 2115756,97 (Два мільйони сто п’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 97 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно затверджених капітальних видатків Рішенням Київської міської ради від 26.03.2020 року №906/9076 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042/4049». Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування». 3. Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) викласти в новій редакції, що додається. 4. План фінансування будівництва (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника, в новій редакції а саме: ПІДРЯДНИК: ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» Код ЄДРПОУ 34456142 01042, м.Київ, вул.Іоанна Павла ІІ, буд 3 р/р UA 388201720355379107000705716 в Держказначейська служба України, м.Київ р/р UA 133204780000026005924434027 в ПАТ АБ "УКРГАЗБАНК" у м. Києві ІПН 344561405696 Витяг з реєстру платників ПДВ № 1626514502698 тел. (044) 364-53-91
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання рішення Київської міської ради від 26.03.2020 року №906/9076 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042/4049», а також враховуючи лист Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.05.2020 року № 053-7894, сторони уклали дану Додаткову угоду (надалі – Угода), до Договору підряду №03-КБ від 16.12.2019 р. (надалі – Договір), про наступне: 1. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 12694541,83 (Дванадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок одна грн. 83 коп.) гривень, у т.ч. 20% ПДВ – 2115756,97 (Два мільйони сто п’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 97 коп.) гривень, і фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно капітальних видатків, затверджених рішенням Київської міської ради від 26.03.2020 року №906/9076 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042/4049». Оплата виконаних Робіт здійснюється в межах фактичного фінансування». 2. Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) викласти в новій редакції, що додається. 3. План фінансування будівництва (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання рішення Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.07.2020 року №10/9089 «Про заборону виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) та його структурним підрозділам, комунальним унітарним підприємствам, установам та організаціям, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, господарським товариствам, у статутному капіталі яких більше 50 відсотків акцій (часток) належать територіальній громаді міста Києва, укладати договори чи інші правочини, що містять положення про конфіденційність інформації», Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору підряду №03-КБ від 16.12.2019 р., а саме: - пункт 22.7. Розділу 22 «Інші умови Договору» виключити з тексту Договору. У зв’язку з цим пункти 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16, 22.17 вважати відповідно пунктами 22.7, 22.8, 22.9, 22.10, 22.11, 22.12, 22.13, 22.14, 22.15, 22.16.
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Привести в відповідність Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) до фактичного виконання будівельних робіт та викласти його в новій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи лист ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» вих. №590 від 17.12.2020 року (вх.4729/01 від 18.12.2020 року) та керуючись п.2.4 та 17.2 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: Змінити строки виконання робіт, виклавши п.2.1 Договору в наступній редакції: «2.1. Підрядник при наявності дозвільної документації розпочне виконання Робіт протягом трьох днів з дня передачі йому Замовником фронту робіт та проектної документації, що підлягає оформленню відповідним двостороннім Актом, і завершить виконання Робіт протягом 120 календарних днів з дня початку їх виконання, але в будь якому разі не пізніше 28 грудня 2020 року.» 2. Привести в відповідність Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) до фактичного виконання будівельних робіт та викласти його в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Зменшити обсяг Робіт, замовлених до виконання за Договором, обмеживши його обсягами Робіт, фактично виконаними Підрядником на загальну суму 11329157,60 (Одинадцять мільйонів триста двадцять дев'ять тисяч сто п'ятдесят сім грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1888192,93 (Один мільйон вісімсот вісімдесят вісім тисяч сто дев'яносто дві грн. 93 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1.Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором визначена відповідно до вимог Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 і 11329157,60 (Одинадцять мільйонів триста двадцять дев'ять тисяч сто п'ятдесят сім грн. 60 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 1888192,93 (Один мільйон вісімсот вісімдесят вісім тисяч сто дев'яносто дві грн. 93 коп.) гривень, відповідає тендерній пропозиції Підрядника та не перевищує результат аукціону, і зазначається в Договірній ціні, яка разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2)». 4. Договірна ціна в редакції від 31.12.2020 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2).
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 329 157,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 888 192,93 UAH)