Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по Гостомельському шосе у Святошинському районі міста Києва від стаціонарного посту дорожньої поліції «Гостомель» до межі міста Києва у напрямку міста Гостомель відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0- Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
12 906 414,20 UAH
UA-2019-11-18-001818-c 165d6a3bde96486b8dea02bccc85d0ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло»
Код ЄДРПОУ: 03360905
Вебсайт: http://gorsvet.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, вул. Машинобудівна, 40. м. Київ
Контактна особа: Зайченко Марина Григорівна
380444580520
kievgorsvet_z@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 11:43
Очікувана вартість: 12 906 414,20 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Нове будівництво мережі зовнішнього освітлення по Гостомельському шосе у Святошинському районі міста Києва від стаціонарного посту дорожньої поліції «Гостомель» до межі міста Києва у напрямку міста Гостомель відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, Гостомельське шосе у Святошинському районі міста Києва від стаціонарного посту дорожньої поліції «Гостомель» до межі міста Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок Замовник може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від Договірної ціни на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжний платіж в межах не більш 80% загальної вартості Робіт за Договірною ціною з урахуванням виплати авансового платежу Пiсляоплата 10 Робочі 50
Виконання робіт Замовник проводить остаточний розрахунок за фактично виконані Роботи по Об’єкту. Детальний порядок здійснення розрахунків в Проекті договору підряду (Розділ 14), що є Додатком 4 тендерної документації. Пiсляоплата 10 Робочі 20

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 листопада 2019 17:31
Електронний цифровий підпис
18 листопада 2019 17:30
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 12 904 998,00
UAH з ПДВ
12 904 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БАК УКРАЇНА» 12 905 600,00
UAH з ПДВ
12 905 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 грудня 2019 13:01
sign.p7s
09 грудня 2019 14:27
sign.p7s
03 грудня 2019 16:17
sign.p7s
03 грудня 2019 16:15
Статут.PDF
03 грудня 2019 16:15
Ліцензія.PDF
03 грудня 2019 16:15
Уповноважена особа.PDF
03 грудня 2019 16:15
Відхилення пропозиції.PDF
03 грудня 2019 16:15
Оперативні санкції.PDF
03 грудня 2019 16:15
Відомості.PDF

Публічні документи

03 грудня 2019 19:48
sign.p7s
03 грудня 2019 19:46
618_Лист_помилки.pdf
03 грудня 2019 19:46
617_Згода_Дог_роб.pdf
03 грудня 2019 19:46
616_Згода_дог_забезп.pdf
03 грудня 2019 19:46
614_Лист_згода_ФО.pdf
03 грудня 2019 19:46
611_Гарант_лист_90_дн.pdf
03 грудня 2019 19:46
609_Гарант_лист_роботи.pdf
03 грудня 2019 19:46
615_Лист_осн_мат.pdf
03 грудня 2019 19:46
622_ТЗ.pdf
03 грудня 2019 19:46
620_Лист_не_АТ.pdf
03 грудня 2019 19:45
621_Розясн_щодо_ліценз.pdf
03 грудня 2019 19:45
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 грудня 2019 19:45
Витяг з протоколу ЗЗЗ.pdf
03 грудня 2019 19:45
Протокол _ 1.pdf
03 грудня 2019 19:45
606_Інф_довідка_ст17_к.pdf
03 грудня 2019 19:45
607_Інф_довідка_ст17_п.pdf
03 грудня 2019 19:45
Договір_оренди_БМ.pdf
03 грудня 2019 19:45
Договор_оренди_29-05_19-БК.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Переможець 12 904 998,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 15:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
12 904 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 грудня 2019 14:20
Договір 03-КБ від 16.12.2019.pdf укладений
18 грудня 2019 14:19
sign.p7s зміни до договору
19 травня 2020 13:07
Дод. угода №5 від 19.05.2020 року до Дог.03-КБ.pdf зміни до договору
19 травня 2020 13:06
sign.p7s зміни до договору
30 квітня 2020 11:37
ДУ №4 від 30.04.2020 року до Договору №03-КБ.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 11:37
sign.p7s зміни до договору
08 квітня 2020 16:12
ДУ №3 від 08.04.2020 року до Договору №03-КБ.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 16:09
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 10:56
ДУ№2 від 27.12.2019 Гостомельське шосе.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 10:54
sign.p7s зміни до договору
18 грудня 2019 14:31
ДУ №1 від 16.12.2019.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 14:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 та п.п. 4.1.1, п.4.1, Розділу 4 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Привести договірну ціну (вартість) Робіт у відповідність до інвесторської документації Замовника і узгодити її в загальній сумі 12694541,83 (Дванадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок одна грн. 83 коп.) гривень, у тому числі 20% ПДВ у сумі 2115756,97 (Два мільйони сто п’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 97 коп.) гривень. 2. Викласти Додаток 2 до Договору – «Договірна ціна» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 3. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: 3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 12694541,83 (Дванадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок одна грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 2115756,97 (Два мільйони сто п’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 97 коп.) гривень, з яких: - 2834400,00 (Два мільйони вісімсот тридцять чотири тисячі чотириста грн. 00 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 472400,00 (Чотириста сімдесят дві тисячі чотириста грн. 00 коп.) гривень фінансується з міського бюджету в 2019 році згідно Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки у 2019 році. Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. 4. Викласти пункт 14.9. Договору в наступній редакції: «14.9. При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій реєстраційний рахунок в ГУ ДКСУ у м. Києві, керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 23.04.2017року №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг,що закуповуються за бюджетні кошти» зі змінами та доповненнями Замовник може, за письмовою згодою Підрядника, перерахувати на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства, аванс у розмірі 30% від Договірної ціни, що становить 3808362,55 (Три мільйони вісімсот вісім тисяч триста шістдесят дві грн. 55 коп.) гривень з ПДВ на придбання матеріальних ресурсів. Перерахування авансу на небюджетний рахунок Підрядника здійснюється на підставі Рахунку Підрядника протягом 10 (десяти) робочих днів від дати отримання Рахунку Замовником. В такому разі подальші проміжні та остаточний розрахунок за виконані Роботи здійснюватимуться з урахуванням суми отриманого Підрядником авансу, а Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання матеріальних ресурсів, необхідних для виконання Робіт по Договору, і повернути невикористані суми авансу Замовнику в порядку і строки згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» із змінами та доповненнями.» 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 5. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Розділом 17 та п.п. 4.1.1, п.4.1, Розділу 4 Договору, Сторони домовились внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: 3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 12694541,83 (Дванадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок одна грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 2115756,97 (Два мільйони сто п’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 97 коп.) гривень, з яких: - 00,00 (Нуль грн. 00 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 00,00 (Нуль грн. 00 коп.) гривень фінансується з міського бюджету в 2019 році згідно Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 – 2020 роки у 2019 році, відповідно до рішення Київської міської ради від 12.12.2019 року №458/8031 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м.Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042-4049». - Зобов’язання за Договором виникають в межах затверджених бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування. 4. Договірна ціна в редакції від «_____» ____________ 2019 року разом з кошторисними розрахунками Підрядника є невід’ємною частиною Договору (Додаток 2). 5. План фінансування (Додаток 3) викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника та Замовника, в новій редакції а саме: ЗАМОВНИК: ПІДРЯДНИК: КП «Київміськсвітло» ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» код ЄДРПОУ 03360905 03680, м. Київ, вул. Машинобудівна, 40 р/р UA738201720344351001100048673 в Держказначейська служба України, м.Київ ІПН 033609026581 Свідоцтво платника ПДВ № 36102164 тел. 458-05-11, 458-05-13 Код ЄДРПОУ 34456142 01042, м.Київ, вул.Іоанна Павла ІІ, буд 3 р/р 37123011705716 в Держказначейська служба України, м.Київ р/р UA 133204780000026005924434027 в ПАТ АБ "УКРГАЗБАНК" у м. Києві ІПН 344561405696 Витяг з реєстру платників ПДВ № 1626514502698 тел. (044) 364-53-91 2. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 12694541,83 (Дванадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок одна грн. 83 коп.) гривень, в т.ч. 20% ПДВ – 2115756,97 (Два мільйони сто п’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 97 коп.) гривень, фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно затверджених капітальних видатків Рішенням Київської міської ради від 26.03.2020 року №906/9076 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042/4049». Оплата виконаних робіт здійснюється в межах фактичного фінансування». 3. Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) викласти в новій редакції, що додається. 4. План фінансування будівництва (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Розділу 24 Договору «Місцезнаходження та реквізити Сторін» та викласти реквізити Підрядника, в новій редакції а саме: ПІДРЯДНИК: ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» Код ЄДРПОУ 34456142 01042, м.Київ, вул.Іоанна Павла ІІ, буд 3 р/р UA 388201720355379107000705716 в Держказначейська служба України, м.Київ р/р UA 133204780000026005924434027 в ПАТ АБ "УКРГАЗБАНК" у м. Києві ІПН 344561405696 Витяг з реєстру платників ПДВ № 1626514502698 тел. (044) 364-53-91
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання рішення Київської міської ради від 26.03.2020 року №906/9076 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042/4049», а також враховуючи лист Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.05.2020 року № 053-7894, сторони уклали дану Додаткову угоду (надалі – Угода), до Договору підряду №03-КБ від 16.12.2019 р. (надалі – Договір), про наступне: 1. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. «Договірна ціна (вартість) Робіт за цим Договором є динамічною та визначена відповідно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013 і становить 12694541,83 (Дванадцять мільйонів шістсот дев’яносто чотири тисячі п’ятсот сорок одна грн. 83 коп.) гривень, у т.ч. 20% ПДВ – 2115756,97 (Два мільйони сто п’ятнадцять тисяч сімсот п’ятдесят шість грн. 97 коп.) гривень, і фінансується з міського бюджету в 2020 році згідно капітальних видатків, затверджених рішенням Київської міської ради від 26.03.2020 року №906/9076 «Про внесення змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 21.12.2017 року №1042/4049». Оплата виконаних Робіт здійснюється в межах фактичного фінансування». 2. Календарний графік виконання Робіт (Додаток 1) викласти в новій редакції, що додається. 3. План фінансування будівництва (Додаток 3) викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 03-КБ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку