Дивани
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001804-c ● a2704dd4a89e44039401911bcc410029
Допорогові закупівлі
Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовника
Найменування замовника: | КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1 |
Код ЄДРПОУ: | 01981738 |
Місцезнаходження замовника: | 02091, Україна, Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121 |
Контактна особа замовника: |
Мічуда Андрій Володимирович tender_kmkl1@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 листопада 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Відсутній |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 90,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Диваг Граф або анлогічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Диван Рондо або аналогічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Періодична | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Тендерна документація
18 листопада 2019 17:25 |
Електронний цифровий підпис |
18 листопада 2019 17:24 |
Кваліфікаційні вимоги до учасників.docx |
18 листопада 2019 17:24 |
Договір проект товар.docx |
18 листопада 2019 17:24 |
диван рондо.docx |
18 листопада 2019 17:24 |
Диван Граф.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аналоги розглядаються. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МИКИТЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА" #3537007960 |
Переможець |
18 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 12:06
|
Укладений договір
Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
sign.p7s | укладений |
02 грудня 2019 16:32
|
Договір 263.pdf | укладений |
02 грудня 2019 16:31
|
Актуальні тендери
-
17 190,00UAHкод ДК 021:2015 - 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби та частини до нихм. МаріупольКомпанія:Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Маріупольське територіальне медичне об’єднання здоров’я дитини та жінки"Детальніше
-
9 000,00UAHОфісне крісло.м. ДніпропетровськКомпанія:Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна дитяча клінічна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"Детальніше
-
11 500,00UAHСидіння, стільці та супутні вироби і частини до нихМаріупольКомпанія:Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 м. Маріуполя"Детальніше
-
14 000,00UAHСтілець, табуретДніпроКомпанія:Дніпровський технікум зварювання та електроніки імені Є.О.ПатонаДетальніше
-
20 000,00UAHСтілець ISO black (або еквівалент)м. ДніпроКомпанія:КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИДетальніше
-
25 500,00UAHКрісло Новий Стиль Comfort GTP C-26ЖитомирКомпанія:Житомирський обласний центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплатДетальніше