Дивани
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001804-c a2704dd4a89e44039401911bcc410029
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №1
Код ЄДРПОУ: 01981738
Місцезнаходження замовника: 02091, Україна, Київська обл., м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Контактна особа замовника: Мічуда Андрій Володимирович
tender_kmkl1@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 19 листопада 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 90,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Диваг Граф або анлогічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 штуки
Диван Рондо або аналогічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02091, Україна, Київська, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 121
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Періодична Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 листопада 2019 17:25
Електронний цифровий підпис
18 листопада 2019 17:24
Кваліфікаційні вимоги до учасників.docx
18 листопада 2019 17:24
Договір проект товар.docx
18 листопада 2019 17:24
диван рондо.docx
18 листопада 2019 17:24
Диван Граф.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:29
Дата відповіді: 19 листопада 2019 16:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналоги розглядаються. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МИКИТЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА" 18 000,00
UAH з ПДВ
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 08:54
пропозиція.pdf
22 листопада 2019 08:43
един_налог.jpg
22 листопада 2019 08:43
довідка.jpg
22 листопада 2019 08:43
банк.jpg
22 листопада 2019 08:43
витяг 2.jpg
22 листопада 2019 08:43
витяг 1.jpg
22 листопада 2019 08:43
витяг.jpg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МИКИТЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3537007960
Переможець 18 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 12:06

Документи

22 листопада 2019 12:06
sign.p7s
22 листопада 2019 12:05
Протокол 210.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МИКИТЕНКО АННА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#3537007960
18 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 листопада 2019 12:06
sign.p7s
22 листопада 2019 12:05
Протокол 210.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
02 грудня 2019 16:32
Договір 263.pdf укладений
02 грудня 2019 16:31

Актуальні тендери

До пошуку