Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (персональний комп’ютер у комплекті)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001765-c a30918d287bb4a23ad50790356e2bad7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Великород Олена Володимирівна

+380512566302 mk.roddom_2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Пологовий будинок № 2"
Код ЄДРПОУ: 05483144
Місцезнаходження: 54034, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул.Будівельників,8
Контактна особа: Великород Олена Володимирівна
+380512566302
mk.roddom_2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 15:51
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
Персональний комп’ютер у комплекті (джерело фінансування місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54034, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Будівельників,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар проводиться за фактом поставки протягом 5 робочих днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 17:13
проект договора.docx
18 листопада 2019 17:13
ТД 18.11.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:31
Дата відповіді: 20 листопада 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Ми допускаємо на торги товари іншої торгової марки або моделі, якщо вони відповідають технічним вимогам щодо предмета закупівлі.
- В детальному описі товару зазначається конкретна марка запропонованого товару.
- Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Цінову пропозицію учасника неплатника ПДВ будемо розглядати , як остаточну і не будемо додавати до його ціни суму ПДВ 20%. Ми не будемо порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 59 520,00
UAH з ПДВ
59 170,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ОРТЕН 61 995,00
UAH з ПДВ
59 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 12:02
Реєстр.pdf
03 грудня 2019 12:02
Статут_2019_копія вірна.pdf
03 грудня 2019 12:02
Щодо сертифікації.pdf
03 грудня 2019 12:02
Лист погодження.pdf
03 грудня 2019 12:02
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 12:02
Копія паспорту.pdf
03 грудня 2019 12:02
Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 12:02
Технічна специфікація.pdf
03 грудня 2019 12:02
Аналогічний договір.pdf
03 грудня 2019 12:02
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ОРТЕН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 59 170,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
59 170,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 09:54
договір 265 від 16.12.19 укладений
16 грудня 2019 09:52