Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (персональний комп’ютер у комплекті)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001765-c ● a30918d287bb4a23ad50790356e2bad7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Пологовий будинок № 2" |
Код ЄДРПОУ: | 05483144 |
Місцезнаходження: | 54034, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул.Будівельників,8 |
Контактна особа: |
Великород Олена Володимирівна +380512566302 mk.roddom_2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 17:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 15:51 |
Очікувана вартість: | 70 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплекти
Персональний комп’ютер у комплекті (джерело фінансування місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54034, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Будівельників,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за товар проводиться за фактом поставки протягом 5 робочих днів з моменту отримання товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 11:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 17:13 |
проект договора.docx | |
18 листопада 2019 17:13 |
ТД 18.11.19.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:31
Дата відповіді: 20 листопада 2019 13:53
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: - Ми допускаємо на торги товари іншої торгової марки або моделі, якщо вони відповідають технічним вимогам щодо предмета закупівлі.
- В детальному описі товару зазначається конкретна марка запропонованого товару.
- Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Цінову пропозицію учасника неплатника ПДВ будемо розглядати , як остаточну і не будемо додавати до його ціни суму ПДВ 20%. Ми не будемо порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
- В детальному описі товару зазначається конкретна марка запропонованого товару.
- Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. Цінову пропозицію учасника неплатника ПДВ будемо розглядати , як остаточну і не будемо додавати до його ціни суму ПДВ 20%. Ми не будемо порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
59 170,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 09:54
|
договір 265 від 16.12.19 | укладений |
16 грудня 2019 09:52
|