Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-круп’яної промисловості (Крупи, борошно пшеничне хлібопекарське в/г)
Очікувана вартість
8 730,00 UAH
UA-2019-11-18-001714-b c4d3e6dfe10f4781b2832d0c682e3d2a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Людмила Здор

+380462693382 ch_ocrzon@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чернігівський обласний центр радіаційного захисту та оздоровлення населення" Чернігівської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26091431
Місцезнаходження: 14020, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Шевченка, 160
Контактна особа: Людмила Здор
+380462693382
ch_ocrzon@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 15:00
Очікувана вартість: 8 730,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограм
Крупа вівсяна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кілограм
Гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
50 кілограм
Крупа ячна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
150 кілограм
Крупа пшенична
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кілограм
Крупа перлова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
150 кілограм
Борошно пшеничне хлібопекарське в/г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, Чернігів, вул. Волковича, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить розрахунки з Постачальником у відповідності до вимог ч. 1 ст.49 Бюджетного кодексу України за фактом отримання товару на умовах відстрочки платежу 14 календарних днів. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною державною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та накладної. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 14:57
оголошення.doc
18 листопада 2019 14:57
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
18 листопада 2019 14:57
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 листопада 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Чернушко О.Г. 8 250,00
UAH з ПДВ
8 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 14:50
Технічні вимоги.PDF
21 листопада 2019 14:50
Сертифікати круп.PDF
21 листопада 2019 14:50
Пропозиція крупи.PDF
21 листопада 2019 14:50
Проект договору.PDF
21 листопада 2019 14:50
Повноваження.PDF
21 листопада 2019 14:50
Інформація про учасника.pdf
21 листопада 2019 14:50
Індентифікаційний код.PDF
21 листопада 2019 14:50
Єдиний податок.PDF
21 листопада 2019 14:50
Гарантійний лист.PDF
21 листопада 2019 14:50
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Чернушко О.Г.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чернушко О.Г.
#2410508542
Переможець 8 250,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2019 10:37

Документи

26 листопада 2019 10:37
Протокол від 26.11.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2019 10:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Чернушко О.Г.
#2410508542
8 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2019 10:37
Протокол від 26.11.19.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір від 29.11.19 № 306.pdf укладений
29 листопада 2019 12:04