Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютери в зборі
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001697-c 8e711a32d6624e9ca23e8443c69d3811
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полеся Людмила Іванівна

0485591734 comcrb_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИМАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ЛИМАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02775107
Місцезнаходження: 67500, Україна , Одеська обл., ДОБРОСЛАВ, вул.Грубника,27
Контактна особа: Полеся Людмила Іванівна
0485591734
comcrb_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:18
Очікувана вартість: 245 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 од.
Комп'ютери в зборі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67500, Україна, Одеська область, ДОБРОСЛАВ, вул.Грубника,27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником товару після приймання товару на місці поставки згідно п.5.2 Договору при наявності видаткової накладної. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 16:22
ПЕРЕЛІК змін, що вноситься до ТД Комп.doc
20 листопада 2019 16:19
ТД 30230000-0 зі ЗМІНАМИ 20.11.2019.doc
20 листопада 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 16:22
ПЕРЕЛІК змін, що вноситься до ТД Комп.doc
20 листопада 2019 16:19
ТД 30230000-0 зі ЗМІНАМИ 20.11.2019.doc
18 листопада 2019 16:53
ТД 30230000-0 18.11.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:33
Дата відповіді: 22 листопада 2019 13:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник,
Ваше питання до тендеру UA-2019-11-18-001697-c розглянуте на засідання тендерного комітету КНП «Лиманська ЦРЛ», протокол засідання № 111 від 22.11.2019 р., про що надаємо роз’яснення:
-На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VIIІ від 25 грудня 2015 року ТД не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, джерело його походження або виробника, але у разі необхідності такого посилання ТД може містити вираз «або еквівалент». Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати як з виразом «або еквівалент». Отже, на торги допускаються товари, торгова марка або модель, яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаній в тендерній документації, але їх технічні характеристики мають відповідати тим, що вказані в ТД.
2) До участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатників ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. ТД містить роз’яснення щодо вартості тендерної пропозиції, в яку Учасник включає всі витрати, в тому числі транспортні витрати до місця призначення, завантаження та розвантаження, прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником стосовно постачання запропонованого товару. З огляду на вищевказане, ціна тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна.

З повагою,
Голова тендерного комітету
КНП «Лиманська ЦРЛ» Старикович В.Ю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 227 887,00
UAH з ПДВ
224 171,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Систематика Україна" 232 632,00
UAH з ПДВ
224 172,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 234 178,20
UAH з ПДВ
224 283,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 244 980,00
UAH з ПДВ
244 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 19:48
Електронний підпис
03 грудня 2019 19:48
Додаток №3 Витяг з ЄДР.pdf
03 грудня 2019 19:48
СТАТУТ нова редакція.pdf
03 грудня 2019 19:48
Оригінал Витягу ПДВ.pdf
03 грудня 2019 19:48
Копія витягу ПДВ.pdf
03 грудня 2019 19:48
Інформаційна довідка.pdf
03 грудня 2019 19:48
Додаток №5 Проект.pdf
03 грудня 2019 19:48
Додаток №3 Витяг.pdf
03 грудня 2019 19:48
Довідка про санкції.pdf
03 грудня 2019 19:48
Довідка довкілля (2).pdf

Публічні документи

06 грудня 2019 14:53
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:31
Електронний підпис
03 грудня 2019 22:09
Електронний підпис

Публічні документи

04 грудня 2019 12:38
Сервіс_центри.pdf
04 грудня 2019 12:38
Пропозиція.pdf
04 грудня 2019 12:38
Гарантійний лист.pdf
04 грудня 2019 12:38
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ТОВ "Систематика Україна"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 224 171,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:36
ТОВ "Систематика Україна"
#40175293
Відхилено 224 172,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:47
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Переможець 224 283,60
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 14:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
224 283,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 11:52
ДОГ.295 від 17.12.19.pdf укладений
17 грудня 2019 11:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 224 283,60
UAH (в тому числі ПДВ 37 380,60 UAH)