Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (заміна вікон) ДНЗ № 71 за адресою: вул. Чорнобильська, 19-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)»
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001692-c 2122aa7561ca4e309ce709f7d1b9ec87
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Іванна Іванівна

380442749707 tender_106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37498536
Вебсайт: http://www.svyatoshinruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03148, Україна , Київська обл., Київ, Якуба Коласа, 6-А
Контактна особа: Коваленко Іванна Іванівна
380442749707
tender_106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 17:05
Початок аукціону: 26 листопада 2019 13:57
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
«Капітальний ремонт (заміна вікон) ДНЗ № 71 за адресою: вул. Чорнобильська, 19-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, місто Київ, Київ, вул. Чорнобильська, 19-А у Святошинському районі м. Києва
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 16:53
Договір (проект) КР 2019.docx
18 листопада 2019 16:53
Оголошення_2019 КР днз 71.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-001692-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 04 грудня 2019 13:18
Вимога про відміну Протоколу 179 від 02 12 19 р
Вих № 1 від 04.12.2019 р. Голові тендерного комітету
Управління освіти, молоді та спорту
Святошинської районної в м. Києві
державної адміністрації

Вимога № 1, що до Скасування Протоколу(рішення) засідання Комітету управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації по відхилення пропозиції Кандидата № 179, від 02.12.2019 р. в закупівлі Ідентифікатор закупівлі UA -2019-11-18-001692-с, від 18.11.2019року, : «Капітальний ремонт (заміна вікон) ДНЗ № 71 за адресою: вул. Чорнобильська, 19-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)».

1.Керуючись Наказом № 10 від 19.03.2019 р. ДП «ПРОЗОРРО», з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" та п 14. Усунення порушення … «14.1. У випадку виявлення порушення Користувач може звернутися до Замовника із Вимогою про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі (далі - Вимога) через відповідну електроннуформу»…
Вимога містить таку інформацію:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ»
ЄДРПОУ 21662878, ІПН 216628710071, р/р 26000010311310 в АТ «МІБ»,м. Київ, МФО 380582, юр. адреса : :08631, Київська область, Васильківський р-н, с.м.т. Глеваха, вул., Ботанічна, 15-А, .
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1.Найменування Замовника , рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініциюється вимога :
- Тендерний комітет Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації , код ЄДРПОУ 37498536, місце знаходження : вул. Якуба Колоса, 6-А, м. Київ, поштовий індекс 03048..
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініциюється вимога : дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: Ідентифікатор закупівлі UA -2019-11-18-001692-c від 18.11.2019року.
3. Найменування предмету закупівлі: «Капітальний ремонт (заміна вікон) ДНЗ № 71 за адресою: вул. Чорнобильська, 19-А у Святошинському районі м. Києва «ДК 021:2015 (CPV) 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (45421100-5 Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)».
ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» є виробником металопластикових виробів з 1998 року , надало документи , які підтверджують наявність власної виробничої бази, сертифікати на вироби та комплектуючі до віконних блоків, наявність персоналу, інженерно-технічних працівників, робочого персоналу, документи про освіту , навчання з ТБ та ОП, всі документи , які вимагалися Замовником закупівлі, а саме Управлінням освіти, молоді та спорту Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації, запропонувавши ціну Пропозиції 440 000,00 грн.( чотириста сорок тисяч гривень 00 коп.0), що на 160 000,00 грн. менше ніж очікувана вартість закупівлі, та на 110 000,00 грн. менше за найближчого конкурента.
ТОВ « АРКАДА-ПЛАСТ » надає скаргу, про відхилення пропозиції Кандидата , на Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника № 179 від 02.12.19р. обґрунтовуючи , це наступним :

1. п/п 8.1 Протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата № 179 від 02.12.19 р. : «Учасником не підтверджено довідкою зміст своїх тендерних пропозицій , що суперечить Додатку 3 оголошення асаме « Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, що підтверджується відповідною Довідкою учасника» ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» надає наступне пояснення :
- В тендерній Документації Згідно Додатку № 1 «Перелік скан-копій документів у форматі pdf., що надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги» ,який складається з 22 пунктів та є вичерпним, відсутня назва Довідки на відсутність якої посилається Тендерний комітет та не має назви.
- п.п. 2 Розділ «Примітка» Додатку №1 даючи роз’яснення про документи , які повинні бути надані Учасником закупівлі , вимагає : «Документи, які не передбачені законодавством України для суб’єктів підприємницької діяльності не подаються в складі своєї документації»
- Тендерну документацію розроблено відповідно до положень Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», Наказом № 10 від 19.03.2019 р. ДП «ПРОЗОРРО»та з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12. 2015 № 922-V-III, яка передбачає «До формальних ( несуттєвих ) помилок учасника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі ТП, і такі , що нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник не відхиляє ТП при виявленні формальних помилок.», та навіть таких помилок ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» не допустило при наданні документів , які вимагались у складі Цінової пропозиції.

З огляду на вище наведене, рішення Замовника закупівлі є упередженим, підпадає під дію Закону № 4738-Д «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законів України, щодо моніторингу здійснення закупівель .» Дане рішення Замовника безпідставно дискваліфікує учасників закупівлі з нижчими цінами, та визначає переможцем підприємство з найдорожчою ціновою пропозицією.
Відповідно до ст. Конституції України ,органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи, забов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частиною 1 ст. 65 ЗУ «Про запобігання корупції» передбачено, що за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи зазначені в першій статті цього Закону притягаються до кримінальної, адміністративної та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
У разі вчинення від імені та в інтересах юридичної особи її уповноваженою особою злочину самостійно або в співучасті до юридичної особи у випадках визначених Кримінальним кодексом України застосовуються заходи кримінально-правового характеру.
З огляду на вищенаведене , повідомляємо, що ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» для захисту своїх порушених прав звертається до відповідних органів влади.

Вимагаємо наступне :
- Прийняти Вимогу № 1 до розгляду
- Зупинити процедуру Закупівлі
- Відмінити Протокол (рішення) № 179 від02.12. 2019р. засідання Комітету управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації про відхилення пропозиції кандидата..
Дані ідентифікації підприємства що звернулося : Товариство з обмеженою відповідальністю «АРКАДА-ПЛАСТ » ( ЄДРПОУ 21662878), юридична адреса : 08631, Київська область, Васильківський р-н, смт. Глеваха вул. Ботанічна, 15-А.(виробництво).
офіс – 03022, Україна, м. Київ, вул. Козацька буд. 122, Тел. (044) 502-44-89, (044) 501-67-71


Директор ТОВ «АРКАДА-ПЛАСТ» Сахацька В. О.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 грудня 2019 16:05
Шановний Учасник! Додатком №3 Замовника чітко передбачено надання довідки про те, що учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій, та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України.
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 листопада 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ 440 000,00
UAH з ПДВ
440 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРМОНТАЖБУД-4" 599 906,47
UAH з ПДВ
550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ" 599 999,00
UAH з ПДВ
599 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 15:57
080 Сертифікат на фарбу.pdf
22 листопада 2019 15:57
076 Висновок СЕС ГРУНТОВКИ.pdf
22 листопада 2019 15:56
067 ГЛ захист ДОВКІЛЛЯ.pdf
22 листопада 2019 15:56
066 ДОВІДКА ДФС 24 11 19.pdf
22 листопада 2019 15:56
060 ГЛ про ПЕРСОНАЛЬНІ дані.pdf
22 листопада 2019 15:56
058 паспорт та код директора.pdf
22 листопада 2019 15:56
056 Свідоцтво ПДВ.pdf
22 листопада 2019 15:56
054 КОШТОРИС.pdf
22 листопада 2019 15:56
051 Декларація з ОП на висоті.pdf
22 листопада 2019 15:56
047 ВІДГУК Шептицького Дог 54.pdf
22 листопада 2019 15:56
044 копії трудових та накази.pdf
22 листопада 2019 15:56
033 Протоколи з ОП ТБ ПБ.pdf
22 листопада 2019 15:56
032 Посвідчення з ОП та ТБ.pdf
22 листопада 2019 15:56
028 Штатно-посадовий розпис.pdf
22 листопада 2019 15:56
027 Довідка про ПРАЦІВНИКІВ.pdf
22 листопада 2019 15:56
013 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
22 листопада 2019 15:56
025 БУХОБЛІК 2 ОБЛАДНАННЯ.pdf
22 листопада 2019 15:56
010 паспорт та код директора.pdf
22 листопада 2019 15:56
06 Довідка про ПІДПРИЄМСТВО.pdf
22 листопада 2019 15:56
018 Довідка БАНК 19 11 2019 р.pdf
22 листопада 2019 15:56
017 Довідка про ОФШОРНІ зони.pdf
22 листопада 2019 15:56
02 СТАТУТ НОВИЙ 2019.pdf

Публічні документи

25 листопада 2019 15:26
Кошторисна документація.rar
25 листопада 2019 15:26
3.Форма пропозиції.rar

Публічні документи

04 грудня 2019 09:42
Електронний підпис
04 грудня 2019 09:41
Довідка про досвід.pdf
25 листопада 2019 12:23
Електронний підпис
25 листопада 2019 12:20
Документи.rar
25 листопада 2019 12:20
Аналогічний договір.rar
25 листопада 2019 12:20
Документ_ЄДР_1005869665.zip
25 листопада 2019 12:20
Довідка юр.особа.zip
25 листопада 2019 12:20
Фін звіт 2018.zip
25 листопада 2019 12:20
Кошторис.rar
25 листопада 2019 12:20
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ

ТОВ "УКРМОНТАЖБУД-4"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ
#21662878
Відхилено 440 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 17:19
ТОВ "УКРМОНТАЖБУД-4"
#31243027
Відхилено 550 000,00
UAH з ПДВ
03 грудня 2019 16:14
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ"
#41077441
Переможець 599 999,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:07

Документи

02 грудня 2019 17:19
Потокол 179.PDF

Документи

03 грудня 2019 16:13
Протокол 181.PDF

Документи

06 грудня 2019 16:06
Протокол 182.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 16:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ"
#41077441
599 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 грудня 2019 16:06
Протокол 182.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2020 10:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2019 14:14
ДУ 2 71 вікна.PDF зміни до договору
29 грудня 2019 14:12
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 17:41
ДУ 71 вікна.PDF зміни до договору
17 грудня 2019 17:39
Дог ДНЗ 71 вікна.PDF укладений
13 грудня 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 1094/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 1094/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 591 171,58
UAH (в тому числі ПДВ 98 528,59 UAH)