Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги нотаріальних контор щодо засвідчення документів, надання витягів тощо
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001675-c 923723e127f048bfb1fbbe2c71fdd716
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордієнко Олена Василівна

0552 48-14-88 smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Гордієнко Олена Василівна
0552 48-14-88
smtend.o.hordiienko@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 23:59
Очікувана вартість: 30 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79130000-4: Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів


Відповідно до технічних вимог
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги нотаріальних контор щодо засвідчення документів, надання витягів тощо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79130000-4 — Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється Замовником по факту їх надання на підставі отриманого від Виконавця оригіналу рахунку та Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів в розмірі не більшому ніж визначено за кожною окремою послугою відповідно Додатку № 1 до цього Договору. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 16:48
Проект договору.docx
18 листопада 2019 16:48
Оголошення.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій