Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (монітори, принтери, сканери)
Очікувана вартість
68 200,00 UAH
UA-2019-11-18-001668-c 21deaa68c9c84797a944d883f5e4bf09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сажнєв Олександр Юрійович

0432554453 gosp@vinocz.in.vn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Вінницький обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 05392714
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вiнницька обл., ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька, буд.3а
Контактна особа: Сажнєв Олександр Юрійович
0432554453
gosp@vinocz.in.vn.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:46
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 14:53
Очікувана вартість: 68 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 341,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт.
Комп’ютерне обладнання (монітори, принтери, сканери) ((джерело фінансування: кошти Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21009, Україна, Вiнницька область, ВІННИЦЯ, вул. Стрілецька 3 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:06
Протокол130.pdf
21 листопада 2019 15:06
dod 4 _harakteryst.docx
21 листопада 2019 15:06
dod 5_proekt dog.docx
21 листопада 2019 15:06
Tender_doc.doc
21 листопада 2019 15:06
dod 1_ tend prop.docx
21 листопада 2019 15:06
dod 2_kval kryt 16.docx
18 листопада 2019 16:48
dod 7_doc povnov.docx
18 листопада 2019 16:48
dod 6 _ zgoda obr pers dan.docx
18 листопада 2019 16:48
dod 3 _vymog st 17.docx
21 листопада 2019 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2019 15:06
Протокол130.pdf
21 листопада 2019 15:06
dod 4 _harakteryst.docx
18 листопада 2019 16:48
dod 4 _harakteryst.docx
21 листопада 2019 15:06
dod 5_proekt dog.docx
18 листопада 2019 16:48
dod 5_proekt dog.docx
21 листопада 2019 15:06
Tender_doc.doc
18 листопада 2019 16:48
Tender_doc.doc
21 листопада 2019 15:06
dod 1_ tend prop.docx
18 листопада 2019 16:48
dod 1_ tend prop.docx
21 листопада 2019 15:06
dod 2_kval kryt 16.docx
18 листопада 2019 16:48
dod 2_kval kryt 16.docx
18 листопада 2019 16:48
dod 7_doc povnov.docx
18 листопада 2019 16:48
dod 6 _ zgoda obr pers dan.docx
18 листопада 2019 16:48
dod 3 _vymog st 17.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 10:34
Дата відповіді: 20 листопада 2019 11:43
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання!
Стосовно першого запитання: Хочемо звернути увагу, на те, що в тендерній документації відсутні посилання на конкеретну торгову марку або модель, а містяться лише технічні характеристики щодо предмета закупівлі. Товар, який пропонується учасником процедури закупівлі, повинен повністю відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам предмету закупівлі встановленим у Додатку №3 до тендерної документації . Крім того, тендерна документація містить вираз: «У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника».
Стосовно другого запитання: У п.5 Загальних положень тендерної документації зазначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
У тендерній документації зазначено, що у разі подання пропозиції учасником – неплатником ПДВ, такий учасник надає пропозицію без врахування ПДВ, про що учасник робить відповідну позначку. Звертаємо увагу на те, що така цінова пропозиція (з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно із обраною системою оподаткування), буде розглянута як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 63 484,00
UAH з ПДВ
63 484,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 65 964,00
UAH з ПДВ
65 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 12:25
Електронний підпис
06 грудня 2019 15:41
Довідка МВС.pdf
06 грудня 2019 15:41
Довідка ДФС.jpg
03 грудня 2019 16:16
Електронний підпис
03 грудня 2019 15:57
Сертифікат Epson V19_39.pdf
03 грудня 2019 15:57
Висновок СЕС LG_2019.pdf
03 грудня 2019 14:23
Відгук, ВНТУ.pdf
03 грудня 2019 14:23
Договір, ВНТУ, додаток.pdf
03 грудня 2019 14:23
Договір ВНТУ.pdf
03 грудня 2019 14:23
Лист про санкції.pdf
03 грудня 2019 14:23
Довідка по статті 17 ЗУ.pdf
03 грудня 2019 14:23
Цінова пропозиція.pdf
03 грудня 2019 14:23
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 14:23
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
03 грудня 2019 14:23
Витяг з ЄДР Комел.pdf
03 грудня 2019 14:23
Статут, завірена копія.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 23:35
Електронний підпис
03 грудня 2019 23:34
UA-2019-11-18-001668-c.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Переможець 63 484,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
63 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 09:10
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 09:09
11034.pdf укладений
24 грудня 2019 09:08
Електронний підпис укладений
19 грудня 2019 15:52
775.pdf укладений
19 грудня 2019 15:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 63 484,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 580,67 UAH)