Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 684 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001635-c 3f911105e6794456814ff37813ff2fb6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Орлова Ірина

+380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС
Код ЄДРПОУ: 00131334
Вебсайт: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження: 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1
Контактна особа: Орлова Ірина
+380445209320
orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 15:46
Очікувана вартість: 2 684 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,37%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи)(джерело фінансування:власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, Промислова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Календарні 50
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 листопада 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 16:58
Зміни.doc
25 листопада 2019 16:58
ЗТД (Акц. склади).doc
25 листопада 2019 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2019 16:58
Зміни.doc
25 листопада 2019 16:58
ЗТД (Акц. склади).doc
18 листопада 2019 16:38
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо умови виконання аналогічних договорів
Дата подання: 22 листопада 2019 10:00
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:45
На веб-порталі Уповноваженого органу,що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, https://prozorro.gov.ua 18.11.2019 Трипільською тепловою електричною станцією Публічного акціонерного товариства «Центренерго» (далі – Замовник) опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-11-18-001635-c на закупівлю послуг: Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи). Товариство з обмеженою відповідальністю «УА-СИСТЕМИ» (далі – Учасник) має намір взяти участь у вказаній закупівлі, однак не може погодитись з окремими умовами тендерної документації та вважає їх такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та максимальна економія й ефективність. Так, відповідно до пункту 3 додатку № 5 до тендерної документації від учасників вимагається надання: а) довідки у довільній формі про досвід виконання Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника) аналогічних робіт за договором (договорами) на виконання робіт з впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України у якості підрядника або субпідрядника, із зазначенням предмета договору, контрагента (контрагентів), адреси та/або номера (номерів) телефону контрагента (контрагентів); в) позитивного відгуку (відгуків) від замовника (замовників) вже створених Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника) систем обліку та передачі даних на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України за договором (договорами) на виконання робіт з впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах у якості підрядника або субпідрядника. ТОВ «УА-СИСТЕМИ» вважає зазначені умови такими, що порушують положення ЗУ «Про публічні закупівлі» . Свою правову позицію обґрунтовуємо наступним. Відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;- - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, законодавством України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз’ясненні від 22.04.2015 року вих. № 3302-05/13201-07. Аналогічні договори не означає «повністю тотожні» у зв’язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Зокрема, але не виключно вказана правова позиція підтверджується рішенням Одеського адміністративного суду № 82854797 від 05.07.2019 р. На підставі вищевикладеного Товариство зазначає, що умова тендерної документації в частині надання копій договорів на виконання робіт з впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних саме на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України є питанням про ідентичність договору, а не про його аналогічність. Що є порушенням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині. Окрім іншого, відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Усунення зазначених положень тендерної документації з надання довідки про досвід виконання аналогічних робіт за договором (договорами) предметом якого (яких) є впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України та їх заміну на надання підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів в будівельно-монтажній сфері та/або сфері автоматизації дозволить взяти участь в дійсній закупівлі більшій кількості учасників, що в свою, чергу сприятиме створенню ефективного конкурентного середовища. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни в пункт 3 додатку № 5 тендерної документації та викласти його в наступній редакції: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:підтверджується наданням: а) довідки у довільній формі про досвід виконання Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника) аналогічних робіт за договором (договорами) на виконання будівельно-монтажних робіт та/або робіт з автоматизації із зазначенням предмета договору, контрагента (контрагентів), адреси та/або номера (номерів) телефону контрагента (контрагентів); б) довідки у довільній формі щодо відсутності до Учасника та/або субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника), судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання Учасником та/або субпідрядника (у разі залучення субпідрядника для виконання робіт) умов договорів на виконання робіт; в)не менше одного позитивного відгуку від замовника вже створених Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника)об’єктів за договором (договорами) на виконання будівельно-монтажних робіт та/або робіт з автоматизації в якості підрядника або субпідрядника. Крім того звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4.4. розділу 4 строк виконання робіт складає не більш ніж 3 місяці від початку виконання робіт. Початок виконання робіт здійснюється після підписання договору та отримання Виконавцем письмової заявки Замовника про початок виконання робіт по кожному етапу. ТОВ «УА-СИСТЕМИ» зазначає, що визначений тендерною документацію строк виконання робіт в три календарні місяці є заздалегідь не об’єктивним та де-факто неможливим у зв’язку з тим, що закупівля передбачає розробку проектної документації, поставку обладнання (іноземного походження у зв’язку з відсутністю вітчизняних аналогів), монтаж та пусконалагоджувальні роботи. На підставі вищевикладеного просимо внести зміни в пункт 4.4. розділу 4 тендерної документації та збільшити строк виконання робіт протягом семи місяців з моменту отримання Виконавцем письмової заявки Замовника про початок виконання робіт по кожному етапу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОАНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЕКУ" 2 683 080,00
UAH з ПДВ
2 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІНТЕХ" 2 684 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 2 681 004,00
UAH з ПДВ
2 670 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРБУДМОНТАЖ" 2 683 000,00
UAH з ПДВ
2 683 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 13:48
Електронний підпис
09 грудня 2019 13:48
ст17_судимiст_.pdf
09 грудня 2019 13:48
ст17_опвязанiст__осiб.pdf
09 грудня 2019 13:48
ст17_корупцiя1.pdf
09 грудня 2019 13:48
ст17_банкрутство.pdf
09 грудня 2019 13:48
ст17.pdf
09 грудня 2019 13:48
ст_17_корупцiя.pdf
09 грудня 2019 13:48
Додаток 4.PDF
09 грудня 2019 13:48
Dovidka_МВС новая.pdf
03 грудня 2019 13:21
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:40
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:40
Відгук Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:22
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:22
Dovidka_МВС новая.pdf
02 грудня 2019 17:16
Електронний підпис
02 грудня 2019 17:16
ст17_судимiст_.pdf
02 грудня 2019 17:16
ст17_опвязанiст__осiб.pdf
02 грудня 2019 17:16
ст17_корупцiя1.pdf
02 грудня 2019 17:16
ст17_банкрутство.pdf
02 грудня 2019 17:16
ст17.pdf
02 грудня 2019 17:16
ст_17_корупцiя.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 9 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 8 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 7 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 11 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 10 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 6 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 5 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 4 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 3 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 2 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 1 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Персонал Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
ПДВ Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Додаток 5 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
1 ДФ Субпідрядник 2.pdf
02 грудня 2019 17:16
1 ДФ Субпідрядник 1.pdf
02 грудня 2019 17:16
1ДФ3.xls
02 грудня 2019 17:16
1ДФ 4.xls
02 грудня 2019 17:16
1ДФ 2.txt
02 грудня 2019 17:15
1 Дф-1.xls
02 грудня 2019 17:15
Статут 2019.PDF
02 грудня 2019 17:15
Протокол.PDF
02 грудня 2019 17:15
Пожежна безпека.PDF
02 грудня 2019 17:15
Письмо СМР.pdf
02 грудня 2019 17:15
Перелік вмдів робіт 2018.PDF
02 грудня 2019 17:15
ПДВ.PDF
02 грудня 2019 17:15
Опис.PDF
02 грудня 2019 17:15
Лицензія будівельна.PDF
02 грудня 2019 17:15
КП ТрТЕС.pdf
02 грудня 2019 17:15
Довідка субпідрядник.PDF
02 грудня 2019 17:15
довідка персоналу.PDF
02 грудня 2019 17:15
TI01351DEN_0218.pdf
02 грудня 2019 17:15
Certificate module B OPW (1).jpg
02 грудня 2019 17:15
924b-magnetostrictive-probe (3).pdf
02 грудня 2019 17:15
Skif відгук.jpg
02 грудня 2019 17:15
Договор Инженер.PDF
02 грудня 2019 17:15
Акт 156 Рентойо.PDF
02 грудня 2019 17:15
ТНК відгук.jpg
02 грудня 2019 17:15
Відгук Рентойл.pdf
02 грудня 2019 17:15
ВН 48 Рентойл.PDF
02 грудня 2019 17:15
ВН 37 Рентойл.PDF
02 грудня 2019 17:15
ВН 35 Рентойл.PDF
02 грудня 2019 17:15
ВН 32 Рентойл.PDF
02 грудня 2019 17:15
ВН 01 ПРентойл.PDF
02 грудня 2019 17:15
Аналогічний досвід.PDF
02 грудня 2019 17:15
Додаток 6.PDF
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4.PDF
02 грудня 2019 17:15
Додаток 2.PDF

Публічні документи

04 грудня 2019 17:09
Scan 23 мая 2019 г., 15.06.pdf
04 грудня 2019 17:09
Scan 23 мая 2019 г., 15.05.pdf
04 грудня 2019 17:08
Scan 23 мая 2019 г., 15.05 1.pdf
04 грудня 2019 17:08
Scan 23 мая 2019 г., 15.04.pdf
04 грудня 2019 17:08
Scan 23 мая 2019 г., 15.04 1.pdf
04 грудня 2019 17:08
Scan 23 мая 2019 г., 15.03.pdf
04 грудня 2019 17:08
Scan 23 мая 2019 г., 15.02.pdf

Публічні документи

20 грудня 2019 16:55
Довідка з податкової.pdf
04 грудня 2019 16:39
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:37
Сертифікат Макарова.pdf
04 грудня 2019 16:37
Протокол_26.05.2017.pdf
04 грудня 2019 16:37
Копія Форма 1ДФ.pdf
04 грудня 2019 16:37
Копії відгуків.pdf
04 грудня 2019 16:37
Комерційна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 16:36
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕНЕРГОАНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЕКУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІНТЕХ"

ТОВ УА-СИСТЕМИ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРБУДМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОАНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЕКУ"
#37067411
Відхилено 2 599 999,00
UAH з ПДВ
13 грудня 2019 15:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІНТЕХ"
#35632414
Відхилено 2 600 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2019 14:39
ТОВ УА-СИСТЕМИ
#41210946
Переможець 2 670 999,60
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 12:29

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 10:18
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 14:12
ДУ №4 від 13.10.2020 до Договору 17 1 (1).pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 14:11
Протокол Технічної Ради Тп ТЕС від 08.10.2020 (Впровадження АС обліку на акцизни (1).pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 14:11
Протокол ТК № 1163 від 08.10.2020 (Впровадження АС обліку на акцизних складах) (1).pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 14:11
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 16:36
Протокол ТК _ 994 в_д 18.08.2020 (Впровадження АС обл_ку на акцизних складах) (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 16:36
Протокол Техн_чно_ Ради Тп ТЕС в_д 18.08.2020 (Впровадження АС обл_ку на акцизни (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 16:36
ДУ №3 від 19.08.2020 до договору 17 1 (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 16:36
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 13:20
Протокол ТК _ 741 в_д 15.06.2020 (Впровадження АС обл_ку на акцизних складах) (1).pdf зміни до договору
24 червня 2020 13:20
Протокол Техн_чно_ Ради Тп ТЕС в_д 15.06.2020 (Впровадження АС обл_ку на акцизни (1).pdf зміни до договору
24 червня 2020 13:20
ДУ 2 від 23.06.2020 до договору 17 1 (1).pdf зміни до договору
24 червня 2020 13:20
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2020 15:39
Додаткова угода №1 до Договору 17-1 від 08.01.2020 (Впровадження автомат.системи (1).pdf зміни до договору
27 березня 2020 15:39
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 16:52
Договір 17 1 від 08.01.2020.pdf укладений
08 січня 2020 16:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно рішення протоколу засідання наради Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго» від 18.02.2020 та рішення протоколу засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" №347 від 24.03.2020
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" № 741 від 15.06.2020
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" № 994 від 18.08.2020
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно Протоколу Засідання тендерного комітетуТрипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" №1163 від 08.10.2020
Номер договору про закупівлю: 17/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 січня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 2 631 069,60
UAH (в тому числі ПДВ 438 511,60 UAH)