Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 684 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001635-c 3f911105e6794456814ff37813ff2fb6
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС
Код ЄДРПОУ: 00131334
Вебсайт замовника: http://www.centrenergo.com
Місцезнаходження замовника: 08720, Україна, Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1
Контактна особа замовника: Орлова Ірина
+380445209320
orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 грудня 2019 15:46
Очікувана вартість: 2 684 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,37 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи)(джерело фінансування:власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08720, Україна, Київська обл., Українка, Промислова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 грудня 2019  —  31 березня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Календарні 50
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Календарні 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

25 листопада 2019 16:58
Електронний цифровий підпис
25 листопада 2019 16:58
Зміни.doc
25 листопада 2019 16:58
ЗТД (Акц. склади).doc
25 листопада 2019 16:58
Електронний цифровий підпис
18 листопада 2019 16:38
Електронний цифровий підпис
25 листопада 2019 16:58
Зміни.doc
25 листопада 2019 16:58
ЗТД (Акц. склади).doc
18 листопада 2019 16:38
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо умови виконання аналогічних договорів
Дата подання: 22 листопада 2019 10:00
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:45
На веб-порталі Уповноваженого органу,що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, https://prozorro.gov.ua 18.11.2019 Трипільською тепловою електричною станцією Публічного акціонерного товариства «Центренерго» (далі – Замовник) опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-11-18-001635-c на закупівлю послуг: Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи). Товариство з обмеженою відповідальністю «УА-СИСТЕМИ» (далі – Учасник) має намір взяти участь у вказаній закупівлі, однак не може погодитись з окремими умовами тендерної документації та вважає їх такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та максимальна економія й ефективність. Так, відповідно до пункту 3 додатку № 5 до тендерної документації від учасників вимагається надання: а) довідки у довільній формі про досвід виконання Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника) аналогічних робіт за договором (договорами) на виконання робіт з впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України у якості підрядника або субпідрядника, із зазначенням предмета договору, контрагента (контрагентів), адреси та/або номера (номерів) телефону контрагента (контрагентів); в) позитивного відгуку (відгуків) від замовника (замовників) вже створених Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника) систем обліку та передачі даних на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України за договором (договорами) на виконання робіт з впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах у якості підрядника або субпідрядника. ТОВ «УА-СИСТЕМИ» вважає зазначені умови такими, що порушують положення ЗУ «Про публічні закупівлі» . Свою правову позицію обґрунтовуємо наступним. Відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;- - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, законодавством України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз’ясненні від 22.04.2015 року вих. № 3302-05/13201-07. Аналогічні договори не означає «повністю тотожні» у зв’язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Зокрема, але не виключно вказана правова позиція підтверджується рішенням Одеського адміністративного суду № 82854797 від 05.07.2019 р. На підставі вищевикладеного Товариство зазначає, що умова тендерної документації в частині надання копій договорів на виконання робіт з впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних саме на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України є питанням про ідентичність договору, а не про його аналогічність. Що є порушенням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині. Окрім іншого, відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність. Усунення зазначених положень тендерної документації з надання довідки про досвід виконання аналогічних робіт за договором (договорами) предметом якого (яких) є впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України та їх заміну на надання підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів в будівельно-монтажній сфері та/або сфері автоматизації дозволить взяти участь в дійсній закупівлі більшій кількості учасників, що в свою, чергу сприятиме створенню ефективного конкурентного середовища. На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни в пункт 3 додатку № 5 тендерної документації та викласти його в наступній редакції: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:підтверджується наданням: а) довідки у довільній формі про досвід виконання Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника) аналогічних робіт за договором (договорами) на виконання будівельно-монтажних робіт та/або робіт з автоматизації із зазначенням предмета договору, контрагента (контрагентів), адреси та/або номера (номерів) телефону контрагента (контрагентів); б) довідки у довільній формі щодо відсутності до Учасника та/або субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника), судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання Учасником та/або субпідрядника (у разі залучення субпідрядника для виконання робіт) умов договорів на виконання робіт; в)не менше одного позитивного відгуку від замовника вже створених Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника)об’єктів за договором (договорами) на виконання будівельно-монтажних робіт та/або робіт з автоматизації в якості підрядника або субпідрядника. Крім того звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4.4. розділу 4 строк виконання робіт складає не більш ніж 3 місяці від початку виконання робіт. Початок виконання робіт здійснюється після підписання договору та отримання Виконавцем письмової заявки Замовника про початок виконання робіт по кожному етапу. ТОВ «УА-СИСТЕМИ» зазначає, що визначений тендерною документацію строк виконання робіт в три календарні місяці є заздалегідь не об’єктивним та де-факто неможливим у зв’язку з тим, що закупівля передбачає розробку проектної документації, поставку обладнання (іноземного походження у зв’язку з відсутністю вітчизняних аналогів), монтаж та пусконалагоджувальні роботи. На підставі вищевикладеного просимо внести зміни в пункт 4.4. розділу 4 тендерної документації та збільшити строк виконання робіт протягом семи місяців з моменту отримання Виконавцем письмової заявки Замовника про початок виконання робіт по кожному етапу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕНЕРГОАНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЕКУ" 2 683 080,00
UAH з ПДВ
2 599 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІНТЕХ" 2 684 000,00
UAH з ПДВ
2 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 2 681 004,00
UAH з ПДВ
2 670 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРБУДМОНТАЖ" 2 683 000,00
UAH з ПДВ
2 683 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 13:48
sign.p7s
09 грудня 2019 13:48
ст17_судимiст_.pdf
09 грудня 2019 13:48
ст17_опвязанiст__осiб.pdf
09 грудня 2019 13:48
ст17_корупцiя1.pdf
09 грудня 2019 13:48
ст17_банкрутство.pdf
09 грудня 2019 13:48
ст17.pdf
09 грудня 2019 13:48
ст_17_корупцiя.pdf
09 грудня 2019 13:48
Додаток 4.PDF
09 грудня 2019 13:48
Dovidka_МВС новая.pdf
03 грудня 2019 13:21
sign.p7s
03 грудня 2019 11:40
sign.p7s
03 грудня 2019 11:40
Відгук Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:22
sign.p7s
02 грудня 2019 17:22
Dovidka_МВС новая.pdf
02 грудня 2019 17:16
sign.p7s
02 грудня 2019 17:16
ст17_судимiст_.pdf
02 грудня 2019 17:16
ст17_опвязанiст__осiб.pdf
02 грудня 2019 17:16
ст17_корупцiя1.pdf
02 грудня 2019 17:16
ст17_банкрутство.pdf
02 грудня 2019 17:16
ст17.pdf
02 грудня 2019 17:16
ст_17_корупцiя.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 9 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 8 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 7 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 11 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 10 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 6 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 5 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 4 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 3 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 2 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Статут 1 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Персонал Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
ПДВ Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
Додаток 5 Субпідрядник.pdf
02 грудня 2019 17:16
1 ДФ Субпідрядник 2.pdf
02 грудня 2019 17:16
1 ДФ Субпідрядник 1.pdf
02 грудня 2019 17:16
1ДФ3.xls
02 грудня 2019 17:16
1ДФ 4.xls
02 грудня 2019 17:16
1ДФ 2.txt
02 грудня 2019 17:15
1 Дф-1.xls
02 грудня 2019 17:15
Статут 2019.PDF
02 грудня 2019 17:15
Протокол.PDF
02 грудня 2019 17:15
Пожежна безпека.PDF
02 грудня 2019 17:15
Письмо СМР.pdf
02 грудня 2019 17:15
Перелік вмдів робіт 2018.PDF
02 грудня 2019 17:15
ПДВ.PDF
02 грудня 2019 17:15
Опис.PDF
02 грудня 2019 17:15
Лицензія будівельна.PDF
02 грудня 2019 17:15
КП ТрТЕС.pdf
02 грудня 2019 17:15
Довідка субпідрядник.PDF
02 грудня 2019 17:15
довідка персоналу.PDF
02 грудня 2019 17:15
TI01351DEN_0218.pdf
02 грудня 2019 17:15
Certificate module B OPW (1).jpg
02 грудня 2019 17:15
924b-magnetostrictive-probe (3).pdf
02 грудня 2019 17:15
Skif відгук.jpg
02 грудня 2019 17:15
Договор Инженер.PDF
02 грудня 2019 17:15
Акт 156 Рентойо.PDF
02 грудня 2019 17:15
ТНК відгук.jpg
02 грудня 2019 17:15
Відгук Рентойл.pdf
02 грудня 2019 17:15
ВН 48 Рентойл.PDF
02 грудня 2019 17:15
ВН 37 Рентойл.PDF
02 грудня 2019 17:15
ВН 35 Рентойл.PDF
02 грудня 2019 17:15
ВН 32 Рентойл.PDF
02 грудня 2019 17:15
ВН 01 ПРентойл.PDF
02 грудня 2019 17:15
Аналогічний досвід.PDF
02 грудня 2019 17:15
Додаток 6.PDF
02 грудня 2019 17:15
Додаток 4.PDF
02 грудня 2019 17:15
Додаток 2.PDF

Публічні документи

04 грудня 2019 17:09
Scan 23 мая 2019 г., 15.06.pdf
04 грудня 2019 17:09
Scan 23 мая 2019 г., 15.05.pdf
04 грудня 2019 17:08
Scan 23 мая 2019 г., 15.05 1.pdf
04 грудня 2019 17:08
Scan 23 мая 2019 г., 15.04.pdf
04 грудня 2019 17:08
Scan 23 мая 2019 г., 15.04 1.pdf
04 грудня 2019 17:08
Scan 23 мая 2019 г., 15.03.pdf
04 грудня 2019 17:08
Scan 23 мая 2019 г., 15.02.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 16:39
sign.p7s
04 грудня 2019 16:37
Сертифікат Макарова.pdf
04 грудня 2019 16:37
Протокол_26.05.2017.pdf
04 грудня 2019 16:37
Копія Форма 1ДФ.pdf
04 грудня 2019 16:37
Копії відгуків.pdf
04 грудня 2019 16:37
Комерційна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 16:36
Виписка з ЄДР.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕНЕРГОАНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЕКУ"
#37067411
Очікує рішення 2 599 999,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 16:19

Документи

Актуальні тендери

До пошуку