Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 684 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001635-c ● 3f911105e6794456814ff37813ff2fb6
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Вебсайт: | http://www.centrenergo.com |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Контактна особа: |
Орлова Ірина +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2019 15:46 |
Очікувана вартість: | 2 684 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,37% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи)(джерело фінансування:власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська обл., Українка, Промислова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 грудня 2019
—
31 березня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 10 | Календарні | 50 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 листопада 2019 16:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 листопада 2019 16:58 |
Зміни.doc | |
25 листопада 2019 16:58 |
ЗТД (Акц. склади).doc |
25 листопада 2019 16:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 листопада 2019 16:58 |
Зміни.doc
|
|||
25 листопада 2019 16:58 |
ЗТД (Акц. склади).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо умови виконання аналогічних договорів
Дата подання: 22 листопада 2019 10:00
Дата відповіді: 25 листопада 2019 15:45
На веб-порталі Уповноваженого органу,що реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, https://prozorro.gov.ua 18.11.2019 Трипільською тепловою електричною станцією Публічного акціонерного товариства «Центренерго» (далі – Замовник) опубліковано оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-11-18-001635-c на закупівлю послуг: Технічне переоснащення. Впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах АТЦ та ЦПП Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" у систему електронного адміністрування реалізації пального (45310000-3 — Електромонтажні роботи).
Товариство з обмеженою відповідальністю «УА-СИСТЕМИ» (далі – Учасник) має намір взяти участь у вказаній закупівлі, однак не може погодитись з окремими умовами тендерної документації та вважає їх такими, що порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: недискримінація учасників та максимальна економія й ефективність.
Так, відповідно до пункту 3 додатку № 5 до тендерної документації від учасників вимагається надання:
а) довідки у довільній формі про досвід виконання Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника) аналогічних робіт за договором (договорами) на виконання робіт з впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України у якості підрядника або субпідрядника, із зазначенням предмета договору, контрагента (контрагентів), адреси та/або номера (номерів) телефону контрагента (контрагентів);
в) позитивного відгуку (відгуків) від замовника (замовників) вже створених Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника) систем обліку та передачі даних на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України за договором (договорами) на виконання робіт з впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах у якості підрядника або субпідрядника.
ТОВ «УА-СИСТЕМИ» вважає зазначені умови такими, що порушують положення ЗУ «Про публічні закупівлі» . Свою правову позицію обґрунтовуємо наступним.
Відповідно до частини 2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;-
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, законодавством України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз’ясненні від 22.04.2015 року вих. № 3302-05/13201-07.
Аналогічні договори не означає «повністю тотожні» у зв’язку з тим, що в умовах вільної економіки де-факто не можливо знайти повністю тотожний договір, це зумовлюється свободою договору. Зокрема, але не виключно вказана правова позиція підтверджується рішенням Одеського адміністративного суду № 82854797 від 05.07.2019 р.
На підставі вищевикладеного Товариство зазначає, що умова тендерної документації в частині надання копій договорів на виконання робіт з впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних саме на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України є питанням про ідентичність договору, а не про його аналогічність. Що є порушенням положень ЗУ «Про публічні закупівлі» в цій частині.
Окрім іншого, відповідно до статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія та ефективність.
Усунення зазначених положень тендерної документації з надання довідки про досвід виконання аналогічних робіт за договором (договорами) предметом якого (яких) є впровадження автоматизованої системи обліку та передачі даних на акцизних складах підприємств енергетичної галузі України та їх заміну на надання підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних договорів в будівельно-монтажній сфері та/або сфері автоматизації дозволить взяти участь в дійсній закупівлі більшій кількості учасників, що в свою, чергу сприятиме створенню ефективного конкурентного середовища.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни в пункт 3 додатку № 5 тендерної документації та викласти його в наступній редакції:
3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:підтверджується наданням:
а) довідки у довільній формі про досвід виконання Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника) аналогічних робіт за договором (договорами) на виконання будівельно-монтажних робіт та/або робіт з автоматизації із зазначенням предмета договору, контрагента (контрагентів), адреси та/або номера (номерів) телефону контрагента (контрагентів);
б) довідки у довільній формі щодо відсутності до Учасника та/або субпідрядника (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника), судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання Учасником та/або субпідрядника (у разі залучення субпідрядника для виконання робіт) умов договорів на виконання робіт;
в)не менше одного позитивного відгуку від замовника вже створених Учасником та/або субпідрядником (у разі залучення до виконання робіт субпідрядника)об’єктів за договором (договорами) на виконання будівельно-монтажних робіт та/або робіт з автоматизації в якості підрядника або субпідрядника.
Крім того звертаємо Вашу увагу, що відповідно до пункту 4.4. розділу 4 строк виконання робіт складає не більш ніж 3 місяці від початку виконання робіт. Початок виконання робіт здійснюється після підписання договору та отримання Виконавцем письмової заявки Замовника про початок виконання робіт по кожному етапу.
ТОВ «УА-СИСТЕМИ» зазначає, що визначений тендерною документацію строк виконання робіт в три календарні місяці є заздалегідь не об’єктивним та де-факто неможливим у зв’язку з тим, що закупівля передбачає розробку проектної документації, поставку обладнання (іноземного походження у зв’язку з відсутністю вітчизняних аналогів), монтаж та пусконалагоджувальні роботи.
На підставі вищевикладеного просимо внести зміни в пункт 4.4. розділу 4 тендерної документації та збільшити строк виконання робіт протягом семи місяців з моменту отримання Виконавцем письмової заявки Замовника про початок виконання робіт по кожному етапу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2019 16:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОАНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЕКУ" |
2 683 080,00
UAH з ПДВ
|
2 599 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІНТЕХ" |
2 684 000,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УА-СИСТЕМИ |
2 681 004,00
UAH з ПДВ
|
2 670 999,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "УКРБУДМОНТАЖ" |
2 683 000,00
UAH з ПДВ
|
2 683 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОАНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЕКУ" #37067411 |
Відхилено |
2 599 999,00
UAH з ПДВ
|
13 грудня 2019 15:23
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГІНТЕХ" #35632414 |
Відхилено |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2019 14:39
|
ТОВ УА-СИСТЕМИ #41210946 |
Переможець |
2 670 999,60
UAH з ПДВ
|
19 грудня 2019 12:29
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно рішення протоколу засідання наради Трипільської ТЕС ПАТ «Центренерго» від 18.02.2020 та рішення протоколу засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" №347 від 24.03.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 17/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" № 741 від 15.06.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 17/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Трипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" № 994 від 18.08.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 17/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно Протоколу Засідання тендерного комітетуТрипільської ТЕС ПАТ "Центренерго" №1163 від 08.10.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 17/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |