Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

« Засоби для догляду за руками та нігтями» ( крем манорм, НОР – Еккспрес серветки).
Очікувана вартість
193 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001590-c 736b852af55f4b22a5d532c78c20a7c2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Калантир Вікторія Володимирівна

380443536025 Solomkdc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Солом’янського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 04593340
Вебсайт: http://e-tender.biz
Місцезнаходження: 03067, Україна , Київська обл., Київ, вул. Гарматна, 36
Контактна особа: Калантир Вікторія Володимирівна
380443536025
Solomkdc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 28 листопада 2019 11:01
Очікувана вартість: 193 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 965,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33740000-9: Засоби для догляду за руками та нігтями


№ п/п Назва Од. вим. Кількість
1 НОР – Експрес серветки № 100 шт 1000
2 Крем Манорм регенеруючий ( 1000 мл) шт 200
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1100 штуки
« Засоби для догляду за руками та нігтями» ( крем манорм, НОР – Еккспрес серветки).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03067, Україна, місто Київ, Київ, Гарматна,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33740000-9 — Засоби для догляду за руками та нігтями

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару № п/п Назва Од. вим. Кількість 1 НОР – Експрес серветки № 100 шт 1000 2 Крем Манорм регенеруючий ( 1000 мл) шт 200 Пiсляоплата 6 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-001590-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 19 листопада 2019 12:12
Вимога щодо внесення змін в документацію
Шановний Замовнику! В Додатку №1 Документації для проведення відбору постачальника товару через систему PROZORRO (допорогові закупівлі) (UA-2019-11-18-001590-c) зазначено: «Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" аналогів не пропонувати».

Абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».

Закупівля оголошена Замовником є допороговою, тож підпадає під дію Наказу ДП «ПРОЗОРРО» № 10 від 19.03.2019р. (зі змінами), визначає саме порядок використання під час здійснення допорогових закупівель електронної системи закупівель, до складу якої згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) входять веб-портал Уповноваженого органу (Prozorro), авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами. При цьому сама Інструкція, виключила неоднозначний вираз «або еквівалент», але ніяким чином не змінився Закон України «Про публічні закупівлі», який є єдиним документом. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Тож, звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель, де однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Замовник зазначив, що аналоги не пропонувати. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників.

Зазначення найменувань засобів з його унікальними медико-технічними характеристиками свідчить про те, що Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Зазначення в предметі закупівлі найменування засобів суперечать принципам закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.

З метою уникнення непорозумінь між учасниками та Замовником Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу (аналогів не пропонувати) та внести відповідні зміни згідно із зазначеними вище вимогами для проведення закупівлі через систему електронних торгів, якою передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів товарів, що зазначені в Документації для проведення відбору постачальника товару через систему PROZORRO (допорогові закупівлі) (UA-2019-11-18-001590-c).

Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам документації на предмет встановлених дискримінаційний умов.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 12:25
Згідно Наказу ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019 "Про внесення змін до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі" аналогів не пропонувати» згідно п. 2 « під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: замовника ….. вимоги до предмета закупівлі , кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування , виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 листопада 2019 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 178 380,00
UAH з ПДВ
178 380,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ" 192 000,00
UAH з ПДВ
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 09:48
документи.rar
26 листопада 2019 09:48
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Відхилено 178 380,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 14:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
Переможець 192 000,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 16:04

Документи

04 грудня 2019 14:36
Протокол №143.pdf

Документи

04 грудня 2019 16:04
Протокол №144.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕЗ-ТАЙМ"
#39382835
192 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 грудня 2019 16:04
Протокол №144.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №99.pdf укладений
10 грудня 2019 11:52