Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (системний блок, клавіатура, мишка, монітор, сканер)
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001556-b 79b7d19c199a4b5d9108624b6c9cba13
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Задовська Олена Вячеславівна

+380432550787 vokgivv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 05484439
Місцезнаходження: 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 109-а
Контактна особа: Задовська Олена Вячеславівна
+380432550787
vokgivv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2019 11:00
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 360,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова,109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Клавіатура
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова,109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Мишка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова,109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Монітор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова,109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 шт
Сканер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21037, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Пирогова,109-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:52
Комп_ютерне обладнення.doc
18 листопада 2019 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:52
Комп_ютерне обладнення.doc
18 листопада 2019 14:34
Комп_ютерне обладнення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:15
Дата відповіді: 19 листопада 2019 12:56
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до технічних вимог Учасник може запропонувати аналог (еквівалент), який не погіршує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Учасники зобовязані надати сертифікати якості на предмет закупівлі відповідно до яких і буде визначатись відповідність пропозиції технічним вимогам. Пропозиція учасника, який не надав документів, що підтверджують технічні і якісні характиристики предмету закупівлі буде відхилятись. Вразі, якщо учасник надав не достовірні дані, щодо предмету закупівлі, та здійснить поставку товару, який буде відрізнятись від пропозиції, такий товар буде повернуто, договір розірвано в одностороньому порядку, а учасник буде відмічений як не добросовісний, і в майбутніх закупівлях його пропозиція не буде братись до уваги.
Відповідно до законодавства, всі учасники, незалежно від форми власності та організаціно правової форми мають право приймати участь в закупівлі. Вартість закупівлі є остаточною з урахуваням всіх податків та зборів, в тому числі і ПДВ. Тому ціна пропозиції Учасника повинна включати в себе всі витрти, втому числі:податки і збори.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 34 326,00
UAH з ПДВ
34 326,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 34 326,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 11:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 11:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
34 326,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір поставки укладений
10 грудня 2019 14:14