Витратні матеріали та запасні частини для фотокопіювального та поліграфічного обладнання
Очікувана вартість
500 728,80 UAH
UA-2019-11-18-001352-c 87d2d1d3fbc0473fbd4fa2a5adc7db45
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Київський університет імені Бориса Грінченка
Код ЄДРПОУ: 02136554
Вебсайт замовника: http://kubg.edu.ua/
Місцезнаходження замовника: 04053, Україна, Київська обл., Київ, вул. Бульварно-Кудрявська, 18/2
Контактна особа замовника: Андрєєва Світлана Михайлівна
380442721490
xtender@kubg.edu.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 16:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 14:31
Очікувана вартість: 500 728,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 503,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9307 штуки
Витратні матеріали та запасні частини для фотокопіювального та поліграфічного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04212, Україна, місто Київ, Київ, вул. Маршала Тимошенка, 13-Б, вул. Бульвіарно-Кудрявська, 18/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 листопада 2019 15:53
ТД картриджі.pdf
18 листопада 2019 15:52
Тендерна документація 18.11.19.doc
18 листопада 2019 15:48
Електронний цифровий підпис

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:06
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:59
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Так, ми допускаєм на торги товари, торгова марка або модель яких
відрізняється від торгової марки або моделі, яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі. При цьому, товар із зазначенням марки, виробника та з виразом «або еквівалент» розуміти як аналог товару не гіршої якості з аналогічними (подібними) технічними характеристиками. Перевага надається пропозиції саме на той товар, який визначено у Документації.

2. В своїх наступних закупівлях ми будемо вимагати від учасників вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.

3. Так, ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ. При цьому, цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, до його ціни суму ПДВ 20% не додаватимемо.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕГА УА" 498 000,00
UAH з ПДВ
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Артикль" 500 040,00
UAH з ПДВ
500 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 18:34
sign.p7s
06 грудня 2019 18:33
Довідка ДФС.pdf
06 грудня 2019 18:33
Довідка МВС.pdf
06 грудня 2019 18:33
Довідка Колупаєв НАЗК.pdf
03 грудня 2019 13:15
sign.p7s
03 грудня 2019 12:49
Проект Договору.pdf
01 грудня 2019 18:07
Довідка НАЗК.pdf
01 грудня 2019 17:20
EBA_Сертифікат_KOLEGA_UA_2019.pdf
01 грудня 2019 17:19
Статут КОЛЕГА УА.pdf
01 грудня 2019 17:18
Наказ директор.pdf
01 грудня 2019 17:18
Лист про зміну назви.pdf
01 грудня 2019 17:15
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 23:07
sign.p7s
02 грудня 2019 22:42
Originalnist vutratnyh materialiv.pdf
02 грудня 2019 22:39
VYSNOVOK DCEE MASTERPLIVKA RISO.pdf
02 грудня 2019 22:38
VYSNOVOK DCEE FARBA RISO.pdf
02 грудня 2019 22:38
VYPYSKA.pdf
02 грудня 2019 22:38
TEHNICHNI HARAKTERISTYKY.pdf
02 грудня 2019 22:37
STATUT.pdf
02 грудня 2019 22:37
SERTYFIKACIYA RISO.pdf
02 грудня 2019 22:36
PDV.pdf
02 грудня 2019 22:36
PASPORT BESPEKI MASTERPLIVKA RISO.pdf
02 грудня 2019 22:36
PASPORT BESPEKI FARBA RISO.pdf
02 грудня 2019 22:35
NAYAVNIST MTB TA PERSONALU.pdf
02 грудня 2019 22:35
NAYAVNIST DOSVIDU.pdf
02 грудня 2019 22:34
NAKAZ.pdf
02 грудня 2019 22:34
DOVIDKA_ST17.pdf
02 грудня 2019 22:34
DOVIDKA PRO UCHASNIKA.pdf
02 грудня 2019 22:33
DOGOVIR.pdf
02 грудня 2019 22:32
PROPOSYCIYA.pdf
02 грудня 2019 22:31
AVTORIZACIYA.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕГА УА"
#42110822
Переможець 498 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 09:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 09:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛЕГА УА"
#42110822
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку