Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

37440000-4 Інвентар для фітнесу
Очікувана вартість
1 643 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001317-c de1892144bdc4a6e905b47d2e680bb3f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київська міська клінічна лікарня №18
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 11:17
Очікувана вартість: 1 643 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 215,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37440000-4: Інвентар для фітнесу


Бігова доріжка- 1 од. , Апарат для активно пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок – 4 од.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
Бігова доріжка- 1 од. , Апарат для активно пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок – 4 од. Джерело фінансування закупівлі- кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2019
ДК 021:2015: 37440000-4 — Інвентар для фітнесу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених у специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред"явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 3 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:51
Протокол2441.PDF
26 листопада 2019 15:49
Тендерна документація 37440000-4 Зі змінами.docx
26 листопада 2019 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 15:51
Протокол2441.PDF
26 листопада 2019 15:49
Тендерна документація 37440000-4 Зі змінами.docx
18 листопада 2019 15:44
Тендерна документація 37440000-4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо предмету закупівлі
Дата подання: 22 листопада 2019 11:45
Дата відповіді: 26 листопада 2019 14:55
Добрий день. Шановний Замоник, згідно даного оголошення ви закуповуєте медичне обладання та відповідно зазначаєте в умовах тендерної документації код та назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019. відповідно до Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (зі змінами), під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. Тендерним комітетом зазначено предмет закупівлі в оголошенні з порушенням вимог вищевказаного наказу, адже вказаний код Замовником зазначено лише в тендерній документації. Предмет закупівлі згідно оголошення та відповідно в майбутньому у звіті про проведену процедуру, не містить назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019, а це всвою чергу призведе до відміни закупівлі в майбутному. Звертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 р. № 922-VIII передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та розробленими відповідно до нього нормативно-правовими актами, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи уповноваженого органу та органів, несуть відповідальність згідно із законами України. При цьому за порушення ч. 2 ст. 38 Закону в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) несуть персональну відповідальність. А тому вказану процедуру потрібно привести до вимог законодавста.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Затверджую :
Голова тендерного комітету
Голова комісії з реорганізації
Київської міської
клінічної лікарні № 18
______________ Л.В.Пилипченко
26.11.2019 року
Протокол № 2440
засідання тендерного комітету
про надання відповіді на питання до закупівлі
UA-2019-11-18-001317-c
від 26.11. 2019 р. м. Київ

ПРИСУТНІ:
Голова тендерного комітету:
Пилипченко Л.В. – Голова комісії з реорганізації
Київської міської клінічної лікарні № 18 присутня
Заступник голови тендерного комітету:
Алєксєєнко Н.В. – в.о. головного лікаря присутня
Секретар тендерного комітету:
Гермашева Н.О.-економіст І кат. присутня
Склад тендерного комітету:
Куліш В.В. – заступник головного лікаря з технічних питань присутній
Спащук О.О. – головна медсестра відпустка
Проценко Н.М.– головний бухгалтер присутня
Попсуй Л.О. – завідуюча господарством присутня
Безуглий В.К.- провізор присутній

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про надання відповіді на питання до закупівліUA-2019-11-18-001317-c
СЛУХАЛИ:

Гермашеву Н.О. – секретаря тендерного комітету КМКЛ № 18, яка повідомила, що 18.11.2019 року було подано оголошення про проведення закупівлі відкриті торги UA-2019-11-18-001317-c по коду 37440000-4 Інвентар для фітнесу на закупівлю Бігової доріжки – 1 од. та Апарату для активно пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок – 4 од.

22.11.2019 року ( о 11год. 45 хв. та о 11 год.52 хв.) надійшло два запитання щодо предмету закупівлі, який був визначений Замовником на засіданні тендерного комітету. Ознайомивши присутніх із суттю запитань , секретар тендерного комітету Гермашева Н.О. запропонувала присутнім надати свої пропозиції:
Проценко Н.М. – головного бухгалтера лікарні, яка зазначила: Уважно розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне:
Згідно п. 18 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.».
Із сукупного аналізу вказаних норм випливає, що предмет закупівлі визначається Замовником самостійно, виходячи із його потреб, а також принципу недискримінації учасників.
Отже, пропоную залишити предмет закупівлі 37440000-4 Інвентар для фітнесу у закупівлі відкриті торги UA-2019-11-18-001317-c без змін.
Завідуюча господарством Попсуй Л.О. підтримала пропозицію Проценко Н.М.
Заступник головного лікаря з технічних питань Куліш В.В. також підтримав пропозицію Проценко Н.М.
Секретар тендерного комітету, Гермашева Н.О. поставила на голосування пропозиції Проценко Н.М. , Попсуй Л.О. та Куліша В.В. щодо визначення предмету закупівлі 37440000-4 Інвентар для фітнесу у закупівлі відкриті торги UA-2019-11-18-001317-c .

ГОЛОСУВАЛИ:

№ ПІБ члена комітету Результати поіменного голосування
(за/проти/утримався)
№ ПІБ члена комітету Результати поіменного голосування
(за/проти/утримався)
1. Пилипченко Л.В. «За »
2. Алєксєєнко Н.В. «За»
3. Куліш В.В. «За»
4. Спащук О.О. «Відпустка»
5. Проценко Н.М. «За»
6. Попсуй Л.О. «За»
7. Безуглий В.К. «За»
8. Гермашева Н.О. «За»
Голосували: «за» – 7 членів комітету, «проти» – 0, «утримались» – 0, відсутній один член тендерного комітету.
Всі присутні члени тендерного комітету одноголосно прийняли рішення надати відповідь на запитання Учасника та залишити предмет закупівлі 37440000-4 Інвентар для фітнесу у закупівлі відкриті торги UA-2019-11-18-001317-c без змін.

УХВАЛИЛИ:

1. Надати відповідь на запитання Учасника та залишити предмет закупівлі 37440000-4 Інвентар для фітнесу у закупівлі відкриті торги UA-2019-11-18-001317-c без змін.
2. Оприлюднити протокол про надання відповіді на веб-порталі Уповноваженого органу – відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»



ПІДПИСИ:
ЧЛЕНИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ :

Алєксєєнко Н.В. В.о.головного лікаря

Куліш В.В. Заступник головного
лікаря з технічних питань

Спащук О.О відпустка Головна медсестра


Проценко Н.М Головний бухгалтер


Попсуй Л.О Зав. Господарством


Безуглий В.К. Провізор


Гермашева Н.О. Секретар тендерного комітету

Голова тендерного комітету
Голова комісії з реорганізації КМКЛ № 18 Л.В.Пилипченко
що предмету закупівлі
Дата подання: 22 листопада 2019 11:52
Дата відповіді: 26 листопада 2019 14:55
Добрий день. Шановний Замовник, Вами віднесено апарат для активно пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок до коду основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 37440000-4 — Інвентар для фітнесу, що не відповідає вимогам Наказу № 454 від 17.03.2016 року Міністерства економічного розвитку і торгівлі України. Вказане обладнання має закуповуватися за кодом ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії. вертаємо вашу увагу що ч. 1 ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.15 р. № 922-VIII передбачено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та розробленими відповідно до нього нормативно-правовими актами, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи уповноваженого органу та органів, несуть відповідальність згідно із законами України. При цьому за порушення ч. 2 ст. 38 Закону в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) несуть персональну відповідальність. А тому вказану процедуру потрібно привести до вимог законодавста.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Затверджую :
Голова тендерного комітету
Голова комісії з реорганізації
Київської міської
клінічної лікарні № 18
______________ Л.В.Пилипченко
26.11.2019 року
Протокол № 2440
засідання тендерного комітету
про надання відповіді на питання до закупівлі
UA-2019-11-18-001317-c
від 26.11. 2019 р. м. Київ

ПРИСУТНІ:
Голова тендерного комітету:
Пилипченко Л.В. – Голова комісії з реорганізації
Київської міської клінічної лікарні № 18 присутня
Заступник голови тендерного комітету:
Алєксєєнко Н.В. – в.о. головного лікаря присутня
Секретар тендерного комітету:
Гермашева Н.О.-економіст І кат. присутня
Склад тендерного комітету:
Куліш В.В. – заступник головного лікаря з технічних питань присутній
Спащук О.О. – головна медсестра відпустка
Проценко Н.М.– головний бухгалтер присутня
Попсуй Л.О. – завідуюча господарством присутня
Безуглий В.К.- провізор присутній

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Про надання відповіді на питання до закупівліUA-2019-11-18-001317-c
СЛУХАЛИ:

Гермашеву Н.О. – секретаря тендерного комітету КМКЛ № 18, яка повідомила, що 18.11.2019 року було подано оголошення про проведення закупівлі відкриті торги UA-2019-11-18-001317-c по коду 37440000-4 Інвентар для фітнесу на закупівлю Бігової доріжки – 1 од. та Апарату для активно пасивної механотерапії верхніх і нижніх кінцівок – 4 од.

22.11.2019 року ( о 11год. 45 хв. та о 11 год.52 хв.) надійшло два запитання щодо предмету закупівлі, який був визначений Замовником на засіданні тендерного комітету. Ознайомивши присутніх із суттю запитань , секретар тендерного комітету Гермашева Н.О. запропонувала присутнім надати свої пропозиції:
Проценко Н.М. – головного бухгалтера лікарні, яка зазначила: Уважно розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне:
Згідно п. 18 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 «Про затвердження порядку визначення предмету закупівлі» визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.».
Із сукупного аналізу вказаних норм випливає, що предмет закупівлі визначається Замовником самостійно, виходячи із його потреб, а також принципу недискримінації учасників.
Отже, пропоную залишити предмет закупівлі 37440000-4 Інвентар для фітнесу у закупівлі відкриті торги UA-2019-11-18-001317-c без змін.
Завідуюча господарством Попсуй Л.О. підтримала пропозицію Проценко Н.М.
Заступник головного лікаря з технічних питань Куліш В.В. також підтримав пропозицію Проценко Н.М.
Секретар тендерного комітету, Гермашева Н.О. поставила на голосування пропозиції Проценко Н.М. , Попсуй Л.О. та Куліша В.В. щодо визначення предмету закупівлі 37440000-4 Інвентар для фітнесу у закупівлі відкриті торги UA-2019-11-18-001317-c .

ГОЛОСУВАЛИ:

№ ПІБ члена комітету Результати поіменного голосування
(за/проти/утримався)
№ ПІБ члена комітету Результати поіменного голосування
(за/проти/утримався)
1. Пилипченко Л.В. «За »
2. Алєксєєнко Н.В. «За»
3. Куліш В.В. «За»
4. Спащук О.О. «Відпустка»
5. Проценко Н.М. «За»
6. Попсуй Л.О. «За»
7. Безуглий В.К. «За»
8. Гермашева Н.О. «За»
Голосували: «за» – 7 членів комітету, «проти» – 0, «утримались» – 0, відсутній один член тендерного комітету.
Всі присутні члени тендерного комітету одноголосно прийняли рішення надати відповідь на запитання Учасника та залишити предмет закупівлі 37440000-4 Інвентар для фітнесу у закупівлі відкриті торги UA-2019-11-18-001317-c без змін.

УХВАЛИЛИ:

1. Надати відповідь на запитання Учасника та залишити предмет закупівлі 37440000-4 Інвентар для фітнесу у закупівлі відкриті торги UA-2019-11-18-001317-c без змін.
2. Оприлюднити протокол про надання відповіді на веб-порталі Уповноваженого органу – відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»



ПІДПИСИ:
ЧЛЕНИ ТЕНДЕРНОГО КОМІТЕТУ :

Алєксєєнко Н.В. В.о.головного лікаря

Куліш В.В. Заступник головного
лікаря з технічних питань

Спащук О.О відпустка Головна медсестра


Проценко Н.М Головний бухгалтер


Попсуй Л.О Зав. Господарством


Безуглий В.К. Провізор


Гермашева Н.О. Секретар тендерного комітету

Голова тендерного комітету
Голова комісії з реорганізації КМКЛ № 18 Л.В.Пилипченко

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-11-18-001317-c.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ РМЕД, Код ЄДРПОУ:31922057
Дата подання: 20 грудня 2019 18:34
Скарга на не правомірні дії Замовника
Скарга на не правомірні дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 24 грудня 2019 18:12
рішення від 24.12.2019 № 19222 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 24 грудня 2019 18:12
рішення від 14.01.2020 № 746 .pdf
Дата публікації: 17 січня 2020 21:04

Документи подані скаржником

20 грудня 2019 18:33
скарга

Документи подані замовником

10 січня 2020 16:28
пояснення №1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РМЕД 1 037 980,00
UAH з ПДВ
1 037 980,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант" 1 641 300,00
UAH з ПДВ
1 641 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МК ВІК" 1 641 900,00
UAH з ПДВ
1 641 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 16:53
Електронний підпис
03 грудня 2019 16:36
ч.3.zip
03 грудня 2019 16:36
ч.2.zip
03 грудня 2019 16:36
ч.1-2.rar
03 грудня 2019 16:36
ч.1.zip

Публічні документи

03 грудня 2019 15:10
4_Технічна частина.pdf
03 грудня 2019 15:10
3_Технічна частина.pdf
03 грудня 2019 15:10
1_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РМЕД

Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"

ТОВ "МК ВІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РМЕД
#31922057
Відхилено 1 037 980,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 09:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
Переможець 1 641 300,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 грудня 2019 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Медгарант"
#32157279
1 641 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 20 січня 2020 11:34
Коментар щодо відміни: Відповідно до Статті 31 ч. 2 , Закону України «Про публічні закупівлі» , Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
20 січня 2020 11:33
Протокол № 13.PDF