Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
9 200,00 UAH
UA-2019-11-18-001263-c ● fe661bf1dbb345d3be302e8715959925
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Фінансове управління Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498625 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, проспект Перемоги, 97 |
Контактна особа: |
Журавська Вікторія Петрівна 380444240067 37498625@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 13:40 |
Очікувана вартість: | 9 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Інформація про предмет закупівлі та кваліфікаційні критерії до Учасників зазначені у Оголошенні. Додаток № 1 – Технічні вимоги до предмету закупівлі. Додаток № 2 – Основні умови, які обов’язково будуть включені до договору. Додаток № 3 – Лист-згода на обробіток персональних даних. Додаток № 4 – Форма пропозиції. Додаток № 5 - Довідка щодо відомостей про Учасника.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, місто Київ, Київ, просп. Перемоги, 97
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 листопада 2019
—
26 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Протягом 7 робочих днів після надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника(Покупця) | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 15:32 |
Оголошення та додатки БФП.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:07
Дата відповіді: 19 листопада 2019 14:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! 1) так, до участі допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в оголошенні, у додатку №1 зазначено:”У разі використання в найменуванні або характеристиці товару посилань на конкретну торговельну марку, фірму, назву виробника, після такого посилання слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». Усі показники «еквіваленту» мають бути не гіршими або кращої якості за технічними та якісними характеристиками товару предмету закупівлі”. 2) В оголошенні зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції, зокрема у додатку №1 зазначено:”Якщо пропонується еквівалент товару, Учасник надає порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару вимогам Технічної специфікації (технічних вимог)”. 3) до участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
6 000,01
UAH з ПДВ
|
6 000,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
6 000,01
UAH з ПДВ
|
6 000,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
7 200,01
UAH з ПДВ
|
7 200,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3208111017 |
Переможець |
6 000,01
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 09:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
БФП.pdf | укладений |
09 грудня 2019 09:25
|