Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хек тушка свіжоморожена
Очікувана вартість
576 009,00 UAH
UA-2019-11-18-001244-c c7fa01c5577445848b1b77df6ffcdad7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барко Мар'яна

380960718508 tender_osvitamr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Долинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43314923
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, проспект Незалежності, будинок 12
Контактна особа: Барко Мар'яна
380960718508
tender_osvitamr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 25 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 грудня 2019 14:03
Очікувана вартість: 576 009,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7135 кілограми
Хек тушка свіжоморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Заклади дошкільної освіти, НВК №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару до 7 числа наступного місяця за товар, отриманий з 01 по 31 число попереднього місяця Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-001244-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поронюк Богдан Юрійович, Код ЄДРПОУ:2189819676
Дата подання: 13 грудня 2019 11:23
Про подання недостовірної інформації!
Про подання недостовірної інформації!
Відповідно до результатів закупівлі Хек тушка свіжоморожена (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-11-18-001244-c) Замовником визнано переможцем ТОВ "ГОЛДПРО".
Однак, хочемо повідомити Замовника, що ТОВ "ГОЛДПРО" у своїй пропозиції подає недостовірну інформацію.
Відповідно до п. 2 Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям від учасника вимагається надати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі.
На виконання вищенаведеної вимоги, ТОВ "ГОЛДПРО" надав довідку (файл в системі «Prozorro» 04 грудня 2019 16:43 Довідки та листи.pdf) № 018 від 04.12.2019 року, у якій ТОВ "ГОЛДПРО" зазначає, що орендує у ФОП Партика І.О. автомобіль Мерседес Спринтер рефрижиратор 2005 року випуску.
В обґрунтування подання недостовірної інформації ТОВ "ГОЛДПРО" вказуємо наведене нижче:
ТОВ "ГОЛДПРО" також взяло участь у закупівлі Сир кисломолочний та сир твердий (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-11-20-000850-b) у якій останній відображає аналогічний автомобіль Мерседес Спринтер рефрижиратор 2005 року випуску, але вже орендований у ФОП Шмігельський Юрій Володимирович.
Даний факт ставить під сумнів, що ТОВ "ГОЛДПРО" фактично має в наявності вищенаведений автомобіль для поставок продуктів, що є предметом закупівлі.
Також це можна перевірити за допомогою Порталу державних послуг (https://igov.gov.ua/), який не підтверджує, що ФОП Партика І.О. володіє будь яким транспортним засобом.

Просимо Замовника скасувати своє рішення Протокол №30 від 10.12.2019р. про визнання переможцем ТОВ «ГОЛДПРО».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 08:10
Шановний ФОП Поронюк Богдан Юрійовий, на Ваше зауваження вказуємо наступне: відповідно до п. 2 Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям від учасника вимагається надати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі. На виконання вищенаведеної вимоги, ТОВ «ГОЛДПРО» надало, так як Ви і зауважили, довідку (файл в системі «Prozorro» 04 грудня 2019 16:43 Довідки та листи.pdf) № 018 від 04.12.2019 року у якій зазначило наявність обладнання та матеріально - технічної бази. Тобто вимога, зазначена в тендерній документації, виконана Переможцем у повному обсязі. Крім того, у складі тендерної пропозиції Переможця поданий гарантійний лист вих. № 013 від 04.12. 2019 року, яким Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛДПРО» гарантує достовірність інформації, яку подано у складі тендерної пропозиції. Отже, у Замовника немає підстав скасувати своє рішення Протокол №30 від 10.12.2019р. про визнання переможцем ТОВ «ГОЛДПРО».
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001244-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поронюк Богдан Юрійович, Код ЄДРПОУ:2189819676
Дата подання: 18 грудня 2019 17:02
Вимога Замовнику
Просимо взяти до уваги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 16:51
Шановний Учаснику, на ваше звернення повідомляємо вам таке: в тендерній документації містилася вимога підтвердити в довільній формі наявність обладнання та матеріально-технічної бази  ТОВ "ГОЛДПРО» виконало цю вимогу. Зауважте, документація не містить вимоги , щоб обладнання (в даному випадку автомобіль для перевезення) були у власності учасника, тобто учасник може орендувати для потреб своєї господарської діяльності відповідний транспортний засіб.
Для нас , як Замовників, важливо, щоб товар був доставлений з дотриманням установлених правил і вимог до дитячих дошкільних закладів, згідно з нашим замовленням, з визначеною нами періодичністю. Власним чи орендованим транспортом він виконає наше замовлення  це справа нашого контрагента(ТОВ «ГОЛДПРО»).
Сподіваємось, ви з розумінням поставитесь до нашої позиції.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001244-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поронюк Богдан Юрійович, Код ЄДРПОУ:2189819676
Дата подання: 18 грудня 2019 17:06
Вимога Замовнику
Просимо взяти до уваги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 16:52
Шановний Учаснику, на ваше звернення повідомляємо вам таке: в тендерній документації містилася вимога підтвердити в довільній формі наявність обладнання та матеріально-технічної бази  ТОВ "ГОЛДПРО» виконало цю вимогу. Зауважте, документація не містить вимоги , щоб обладнання (в даному випадку автомобіль для перевезення) були у власності учасника, тобто учасник може орендувати для потреб своєї господарської діяльності відповідний транспортний засіб.
Для нас , як Замовників, важливо, щоб товар був доставлений з дотриманням установлених правил і вимог до дитячих дошкільних закладів, згідно з нашим замовленням, з визначеною нами періодичністю. Власним чи орендованим транспортом він виконає наше замовлення  це справа нашого контрагента(ТОВ «ГОЛДПРО»).
Сподіваємось, ви з розумінням поставитесь до нашої позиції.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001244-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поронюк Богдан Юрійович, Код ЄДРПОУ:2189819676
Дата подання: 20 грудня 2019 15:06
Вимога Замовнику
Шановний Замовнику, у зв’язку з ігноруванням наших звернень, та неправомірним обранням Переможця ТОВ «Голдпро», які у своїй пропозиції надали недостовірну інформацію попереджаємо Вас, що в разі подальшого ігнорування наших звернень, ми змушені звернутись в правоохоронні органи та в Державну аудиторську службу України. Вимагаємо від вас в найкоротші терміни проаналізувати наші звернення та зробити правильні висновки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 16:52
Шановний Учаснику, на ваше звернення повідомляємо вам таке: в тендерній документації містилася вимога підтвердити в довільній формі наявність обладнання та матеріально-технічної бази  ТОВ "ГОЛДПРО» виконало цю вимогу. Зауважте, документація не містить вимоги , щоб обладнання (в даному випадку автомобіль для перевезення) були у власності учасника, тобто учасник може орендувати для потреб своєї господарської діяльності відповідний транспортний засіб.
Для нас , як Замовників, важливо, щоб товар був доставлений з дотриманням установлених правил і вимог до дитячих дошкільних закладів, згідно з нашим замовленням, з визначеною нами періодичністю. Власним чи орендованим транспортом він виконає наше замовлення  це справа нашого контрагента(ТОВ «ГОЛДПРО»).
Сподіваємось, ви з розумінням поставитесь до нашої позиції.

Документи подані скаржником

18 грудня 2019 17:05
Витяг

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГОЛДПРО" 498 023,00
UAH з ПДВ
429 955,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Черкас Ольга Василівна 498 736,50
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мідик Тарас Ярославович 535 125,00
UAH з ПДВ
435 235,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Поронюк Богдан Юрійович 534 696,90
UAH з ПДВ
534 696,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 грудня 2019 12:14
Електронний підпис
06 грудня 2019 10:23
Електронний підпис
04 грудня 2019 17:01
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:43
Довідки та листи.pdf
04 грудня 2019 16:43
9. Установчі документи.pdf
04 грудня 2019 16:43
7. Тендерна пропозиція.pdf
04 грудня 2019 16:43
6.Оренда складу.pdf
04 грудня 2019 16:43
4. Проект договору.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 18:30
Електронний підпис

Публічні документи

04 грудня 2019 17:15
Електронний підпис
04 грудня 2019 16:43
права корпесьо _Боднар.pdf
04 грудня 2019 16:43
мед книжка Корпесьо.pdf
04 грудня 2019 16:43
мед книжка Боднар.pdf
04 грудня 2019 16:43
Лабораторія.pdf
04 грудня 2019 16:43
ідент. код Мідик Т. Я..pdf
04 грудня 2019 16:43
договір оренди майна 4.pdf
04 грудня 2019 16:43
договір оренди майна 2.pdf
04 грудня 2019 16:43
договір оренди майна 1.pdf
04 грудня 2019 16:43
договір оренди майна 3.pdf
04 грудня 2019 16:43
витяг Мідик Т. Я..pdf
04 грудня 2019 16:43
сертифікат.pdf
04 грудня 2019 16:43
відгук освіта риба.pdf
04 грудня 2019 16:43
додаток 5.pdf
04 грудня 2019 16:43
додаток 4.pdf
04 грудня 2019 16:43
додаток 3.pdf
04 грудня 2019 16:43
додаток 2.pdf
04 грудня 2019 16:43
додаток 1.pdf
04 грудня 2019 16:43
перелік документів.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 18:04
Електронний підпис
04 грудня 2019 18:03
Технічна специфікація.PDF
04 грудня 2019 18:03
Тендерна пропозиція.PDF
04 грудня 2019 18:03
Проект договору.PDF
04 грудня 2019 18:03
Паспорт Поронюк.pdf
04 грудня 2019 18:03
Лист-гарантія ст.17.PDF
04 грудня 2019 18:03
Копія Витяг ПДВ.PDF
04 грудня 2019 18:03
Копія Витяг ЄДР 100919.PDF
04 грудня 2019 18:03
Істотні умови.PDF
04 грудня 2019 18:03
ІПН Поронюк.pdf
04 грудня 2019 18:03
Довідка працівники.pdf
04 грудня 2019 18:03
Довідка ціна з ПДВ.PDF
04 грудня 2019 18:03
Довідка мат-техн база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГОЛДПРО"

ФОП Черкас Ольга Василівна

ФОП Мідик Тарас Ярославович

ФОП Поронюк Богдан Юрійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГОЛДПРО"
#38008210
Переможець 429 955,10
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 грудня 2019 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГОЛДПРО"
#38008210
429 955,10
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 09:53
Додаткова угода 3 (до дог. №17).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 09:51
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 15:04
Додаткова угода 2 (до дог. №17).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 16:23
Додаткова угода 1 (до дог. №17).pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:10
Договір.PDF укладений
26 грудня 2019 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реєстрацією платника податку на додану вартість.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись рішенням сесії Долинської міської ради від 08.10.2020 року № 922-20/2020 «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2019 № 384-11/2019 «Про міський бюджет об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» та п. 1. ч. 4. ст. 36 (п. 1. ч. 5 ст.41 в новій редакції) Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору на 270025,06 гривень (двісті сімдесят тисяч двадцять п'ять гривень, 06 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10 відсотків у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку.
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 122 767,50
UAH