Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Хек тушка свіжоморожена
Очікувана вартість
576 009,00 UAH
UA-2019-11-18-001244-c ● c7fa01c5577445848b1b77df6ffcdad7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Долинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43314923 |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, проспект Незалежності, будинок 12 |
Контактна особа: |
Барко Мар'яна 380960718508 tender_osvitamr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 грудня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 грудня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 05 грудня 2019 14:03 |
Очікувана вартість: | 576 009,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7135 кілограми
Хек тушка свіжоморожена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Заклади дошкільної освіти, НВК №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | до 7 числа наступного місяця за товар, отриманий з 01 по 31 число попереднього місяця | Пiсляоплата | 31 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 15:27 |
Додаток 5 форма тендерної пропозиції (3).docx | |
18 листопада 2019 15:27 |
Додаток 4 проект договору.docx | |
18 листопада 2019 15:27 |
Додаток 3 технічні характеристики.docx | |
18 листопада 2019 15:26 |
Додаток 2 відповідність учасника вимогам_ визначеним у ст. 17 Закону.docx | |
18 листопада 2019 15:26 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії.docx | |
18 листопада 2019 15:26 |
Тендерна документація_ риба.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001244-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поронюк Богдан Юрійович, Код ЄДРПОУ:2189819676
Дата подання: 13 грудня 2019 11:23
Про подання недостовірної інформації!
Про подання недостовірної інформації!
Відповідно до результатів закупівлі Хек тушка свіжоморожена (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-11-18-001244-c) Замовником визнано переможцем ТОВ "ГОЛДПРО".
Однак, хочемо повідомити Замовника, що ТОВ "ГОЛДПРО" у своїй пропозиції подає недостовірну інформацію.
Відповідно до п. 2 Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям від учасника вимагається надати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі.
На виконання вищенаведеної вимоги, ТОВ "ГОЛДПРО" надав довідку (файл в системі «Prozorro» 04 грудня 2019 16:43 Довідки та листи.pdf) № 018 від 04.12.2019 року, у якій ТОВ "ГОЛДПРО" зазначає, що орендує у ФОП Партика І.О. автомобіль Мерседес Спринтер рефрижиратор 2005 року випуску.
В обґрунтування подання недостовірної інформації ТОВ "ГОЛДПРО" вказуємо наведене нижче:
ТОВ "ГОЛДПРО" також взяло участь у закупівлі Сир кисломолочний та сир твердий (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-11-20-000850-b) у якій останній відображає аналогічний автомобіль Мерседес Спринтер рефрижиратор 2005 року випуску, але вже орендований у ФОП Шмігельський Юрій Володимирович.
Даний факт ставить під сумнів, що ТОВ "ГОЛДПРО" фактично має в наявності вищенаведений автомобіль для поставок продуктів, що є предметом закупівлі.
Також це можна перевірити за допомогою Порталу державних послуг (https://igov.gov.ua/), який не підтверджує, що ФОП Партика І.О. володіє будь яким транспортним засобом.
Просимо Замовника скасувати своє рішення Протокол №30 від 10.12.2019р. про визнання переможцем ТОВ «ГОЛДПРО».
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до результатів закупівлі Хек тушка свіжоморожена (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-11-18-001244-c) Замовником визнано переможцем ТОВ "ГОЛДПРО".
Однак, хочемо повідомити Замовника, що ТОВ "ГОЛДПРО" у своїй пропозиції подає недостовірну інформацію.
Відповідно до п. 2 Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям від учасника вимагається надати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі.
На виконання вищенаведеної вимоги, ТОВ "ГОЛДПРО" надав довідку (файл в системі «Prozorro» 04 грудня 2019 16:43 Довідки та листи.pdf) № 018 від 04.12.2019 року, у якій ТОВ "ГОЛДПРО" зазначає, що орендує у ФОП Партика І.О. автомобіль Мерседес Спринтер рефрижиратор 2005 року випуску.
В обґрунтування подання недостовірної інформації ТОВ "ГОЛДПРО" вказуємо наведене нижче:
ТОВ "ГОЛДПРО" також взяло участь у закупівлі Сир кисломолочний та сир твердий (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-11-20-000850-b) у якій останній відображає аналогічний автомобіль Мерседес Спринтер рефрижиратор 2005 року випуску, але вже орендований у ФОП Шмігельський Юрій Володимирович.
Даний факт ставить під сумнів, що ТОВ "ГОЛДПРО" фактично має в наявності вищенаведений автомобіль для поставок продуктів, що є предметом закупівлі.
Також це можна перевірити за допомогою Порталу державних послуг (https://igov.gov.ua/), який не підтверджує, що ФОП Партика І.О. володіє будь яким транспортним засобом.
Просимо Замовника скасувати своє рішення Протокол №30 від 10.12.2019р. про визнання переможцем ТОВ «ГОЛДПРО».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 08:10
Шановний ФОП Поронюк Богдан Юрійовий, на Ваше зауваження вказуємо наступне: відповідно до п. 2 Додаток 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям від учасника вимагається надати у складі своєї пропозиції довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі. На виконання вищенаведеної вимоги, ТОВ «ГОЛДПРО» надало, так як Ви і зауважили, довідку (файл в системі «Prozorro» 04 грудня 2019 16:43 Довідки та листи.pdf) № 018 від 04.12.2019 року у якій зазначило наявність обладнання та матеріально - технічної бази. Тобто вимога, зазначена в тендерній документації, виконана Переможцем у повному обсязі. Крім того, у складі тендерної пропозиції Переможця поданий гарантійний лист вих. № 013 від 04.12. 2019 року, яким Товариство з обмеженою відповідальністю «ГОЛДПРО» гарантує достовірність інформації, яку подано у складі тендерної пропозиції. Отже, у Замовника немає підстав скасувати своє рішення Протокол №30 від 10.12.2019р. про визнання переможцем ТОВ «ГОЛДПРО».
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001244-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поронюк Богдан Юрійович, Код ЄДРПОУ:2189819676
Дата подання: 18 грудня 2019 17:02
Вимога Замовнику
Просимо взяти до уваги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 16:51
Шановний Учаснику, на ваше звернення повідомляємо вам таке: в тендерній документації містилася вимога підтвердити в довільній формі наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ "ГОЛДПРО» виконало цю вимогу. Зауважте, документація не містить вимоги , щоб обладнання (в даному випадку автомобіль для перевезення) були у власності учасника, тобто учасник може орендувати для потреб своєї господарської діяльності відповідний транспортний засіб.
Для нас , як Замовників, важливо, щоб товар був доставлений з дотриманням установлених правил і вимог до дитячих дошкільних закладів, згідно з нашим замовленням, з визначеною нами періодичністю. Власним чи орендованим транспортом він виконає наше замовлення це справа нашого контрагента(ТОВ «ГОЛДПРО»).
Сподіваємось, ви з розумінням поставитесь до нашої позиції.
Для нас , як Замовників, важливо, щоб товар був доставлений з дотриманням установлених правил і вимог до дитячих дошкільних закладів, згідно з нашим замовленням, з визначеною нами періодичністю. Власним чи орендованим транспортом він виконає наше замовлення це справа нашого контрагента(ТОВ «ГОЛДПРО»).
Сподіваємось, ви з розумінням поставитесь до нашої позиції.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001244-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поронюк Богдан Юрійович, Код ЄДРПОУ:2189819676
Дата подання: 18 грудня 2019 17:06
Вимога Замовнику
Просимо взяти до уваги
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 16:52
Шановний Учаснику, на ваше звернення повідомляємо вам таке: в тендерній документації містилася вимога підтвердити в довільній формі наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ "ГОЛДПРО» виконало цю вимогу. Зауважте, документація не містить вимоги , щоб обладнання (в даному випадку автомобіль для перевезення) були у власності учасника, тобто учасник може орендувати для потреб своєї господарської діяльності відповідний транспортний засіб.
Для нас , як Замовників, важливо, щоб товар був доставлений з дотриманням установлених правил і вимог до дитячих дошкільних закладів, згідно з нашим замовленням, з визначеною нами періодичністю. Власним чи орендованим транспортом він виконає наше замовлення це справа нашого контрагента(ТОВ «ГОЛДПРО»).
Сподіваємось, ви з розумінням поставитесь до нашої позиції.
Для нас , як Замовників, важливо, щоб товар був доставлений з дотриманням установлених правил і вимог до дитячих дошкільних закладів, згідно з нашим замовленням, з визначеною нами періодичністю. Власним чи орендованим транспортом він виконає наше замовлення це справа нашого контрагента(ТОВ «ГОЛДПРО»).
Сподіваємось, ви з розумінням поставитесь до нашої позиції.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001244-c.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поронюк Богдан Юрійович, Код ЄДРПОУ:2189819676
Дата подання: 20 грудня 2019 15:06
Вимога Замовнику
Шановний Замовнику, у зв’язку з ігноруванням наших звернень, та неправомірним обранням Переможця ТОВ «Голдпро», які у своїй пропозиції надали недостовірну інформацію попереджаємо Вас, що в разі подальшого ігнорування наших звернень, ми змушені звернутись в правоохоронні органи та в Державну аудиторську службу України. Вимагаємо від вас в найкоротші терміни проаналізувати наші звернення та зробити правильні висновки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 16:52
Шановний Учаснику, на ваше звернення повідомляємо вам таке: в тендерній документації містилася вимога підтвердити в довільній формі наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ "ГОЛДПРО» виконало цю вимогу. Зауважте, документація не містить вимоги , щоб обладнання (в даному випадку автомобіль для перевезення) були у власності учасника, тобто учасник може орендувати для потреб своєї господарської діяльності відповідний транспортний засіб.
Для нас , як Замовників, важливо, щоб товар був доставлений з дотриманням установлених правил і вимог до дитячих дошкільних закладів, згідно з нашим замовленням, з визначеною нами періодичністю. Власним чи орендованим транспортом він виконає наше замовлення це справа нашого контрагента(ТОВ «ГОЛДПРО»).
Сподіваємось, ви з розумінням поставитесь до нашої позиції.
Для нас , як Замовників, важливо, щоб товар був доставлений з дотриманням установлених правил і вимог до дитячих дошкільних закладів, згідно з нашим замовленням, з визначеною нами періодичністю. Власним чи орендованим транспортом він виконає наше замовлення це справа нашого контрагента(ТОВ «ГОЛДПРО»).
Сподіваємось, ви з розумінням поставитесь до нашої позиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГОЛДПРО" |
498 023,00
UAH з ПДВ
|
429 955,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Черкас Ольга Василівна |
498 736,50
UAH з ПДВ
|
430 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Мідик Тарас Ярославович |
535 125,00
UAH з ПДВ
|
435 235,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Поронюк Богдан Юрійович |
534 696,90
UAH з ПДВ
|
534 696,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГОЛДПРО" #38008210 |
Переможець |
429 955,10
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2019 14:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2020 09:53
|
Додаткова угода 3 (до дог. №17).pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 09:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 листопада 2020 15:04
|
Додаткова угода 2 (до дог. №17).pdf | зміни до договору |
04 листопада 2020 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 16:23
|
Додаткова угода 1 (до дог. №17).pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2020 16:22
|
Електронний підпис | укладений |
26 грудня 2019 10:10
|
Договір.PDF | укладений |
26 грудня 2019 10:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з реєстрацією платника податку на додану вартість. |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись рішенням сесії Долинської міської ради від 08.10.2020 року № 922-20/2020 «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2019 № 384-11/2019 «Про міський бюджет об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» та п. 1. ч. 4. ст. 36 (п. 1. ч. 5 ст.41 в новій редакції) Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору на 270025,06 гривень (двісті сімдесят тисяч двадцять п'ять гривень, 06 копійок) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків. |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10 відсотків у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |