Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт спортивного стадіону комунальної установи «Шосткинська загальноосвітня школа I-III ступенів № 11 Шосткинської міської ради Сумської області» Україна Сумська обл. м. Шостка вул. Свободи буд.70.
Очікувана вартість
9 627 144,00 UAH
UA-2019-11-18-001236-b e0f79334527548428320ac7e17cbef7e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бортяш Олена Володимирівна

+380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22978663
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9
Контактна особа: Бортяш Олена Володимирівна
+380544971837
shst.mr-osvita@sm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 13:40
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 13:45
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 13:45
Початок аукціону: 04 грудня 2019 11:53
Очікувана вартість: 9 627 144,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 48 136,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт спортивного стадіону комунальної установи «Шосткинська загальноосвітня школа I-III ступенів № 11 Шосткинської міської ради Сумської області» Україна Сумська обл. м. Шостка вул. Свободи буд.70. (90% субвенція 10% місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м. Шостка, вул. Садовий бульвар буд.9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних сторонами довідок про вартість виконаних будівельних робіт. До рахунка додається акт виконаних робіт. Розрахунки за роботи здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України через Шосткинське управління Державної казначейської служби України у Сумській області Замовник може перерахувати Підряднику аванс, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), після того як Підрядник приступить до виконання робіт, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних сторонами довідок про вартість виконаних будівельних робіт. До рахунка додається акт виконаних робіт. Розрахунки за роботи здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України через Шосткинське управління Державної казначейської служби України у Сумській області проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних дні та тільки в межах бюджетних призначень. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 листопада 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 15:03
Протокол.PDF
22 листопада 2019 15:03
Повідомлення про зміни.PDF
22 листопада 2019 15:03
Документація.docx
18 листопада 2019 13:41
Проект договору.doc
22 листопада 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 15:03
Протокол.PDF
22 листопада 2019 15:03
Повідомлення про зміни.PDF
22 листопада 2019 15:03
Документація.docx
18 листопада 2019 13:41
Документація.docx
18 листопада 2019 13:41
Проект договору.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-11-000018 ● fc94479a5cc4421ea468e1294d03418e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 лютого 2020 14:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

11.02.2020 №5

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.02.2020 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-18-001236-b 18.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку. Щодо зауваження «…у додатку 3 до тендерної документації не визначено спосіб документального підтвердження переможцем торгів інформації про відповідність вимогам частини другої статті 17 Закону...». В Додатку 3 до тендерної документації визначено «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону. У відповідності до ст. 14 Закону всі документи надаються в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Інформація підвантажується у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з відповідних документів». Щодо зауваження «…тендерна документація Замовника (пункт 6.4 розділу 6) не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства...». В тендерній документації Замовника в п.6.4 прописані істотні умови, що обов’язково включаються до договору у відповідності статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, п.п.2 п.6.4 містить умови щодо зміни ціни за одиницю товару, що жодним чином не впливає на предмет закупівлі – закупівля робіт (капітальний ремонт). Щодо зауваження «…тендерна документація Замовника не містила окремих вимог щодо наявності в учасника (у власності чи оренді) саме автогрейдера, бульдозера, екскаватора, катка та асфальтоукладальника...». Для підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник подає Довідку «Про наявність матеріально технічної бази» за Зразком 1 Додатку 2 тендерної документації. В даній довідці Учасник повинен надати інформацію про власність/використання обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі. Специфіка робіт та обладнання, яким саме повинні виконуватися такі види робіт зазначені у вимогах тендерної документації (в Додатку 4), а саме: по «Розділу 1 Демонтажні роботи» необхідна наявність у Учасника автогрейдера, бульдозера, а по «Розділу 4 Сектор для штовхання ядра», де зазначено роботи по укладанню сумішей асфальтобетонних гарячих і теплих – асфальтоукладальник. Також, окремо в залежності від найменування робіт в тендерній документації в Додатку 4 зазначені конкретні назви будівельної техніки. Так, Розділ 2 Бігові доріжки «…Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами…», «…Засипання траншей та котлованів бульдозерами….». Розділ 3 Сектор для прижків у довжину «…Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів…», Розділ 4 Сектор для штовхання ядра «… Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів. Учасником ТОВ «КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 02.12.2019 №10-12/2019 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де відсутні зазначені в тендерній документації одиниці будівельної техніки (екскаватор, бульдозер тощо), що не відповідає вимогам тендерної документації. Щодо зауваження «…Щодо не підписання уповноваженою особою учасника додатку 4 до тендерної документації…». Додаток 4 тендерної документації містить «Технічне завдання. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики», де є вимога надати підписаний вищезазначений додаток, а саме « Ми, (назва Учасника) підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у цьому технічному завданні». У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН» міститься довідка від 02.12.2019 №21-12/2019, де Учасник гарантує, що всі роботи будуть відповідати вимогам, що викладені Замовником в тендерній документації згідно Додатку 4 та п.3.6 Розділу 3, але підписаного технічного завдання не надали. Також ТОВ «КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН» надав довідку від 02.12.2019 №10-12/2019 «відомості про учасника», що не відповідає п.4 Додатку 3 тендерної документації, де зазначено, що «Учасник не повинен відступати від даної форми». Таким чином, Учасник порушив вимоги тендерної документації (ст.30 п.1 п.п.4 Закону України «Про публічні закупівлі»). Щодо зауваження «… Замовник не оприлюднив додаток 1 «Договірна ціна» до договору від 17.12.2019 № 32…». Враховуючи, що умови договору № 32 від 17.12.2019 про закупівлю не відрізнялися від змісту цінової пропозиції Додаток 1, він помилково не був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу, але в період розгляду тендерної пропозиції був у наявності. Замовником буде долучено даний додаток до тендерної пропозиції.

2020-02-24 09:14:21


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН" 9 300 000,00
UAH з ПДВ
9 152 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА" 9 152 095,40
UAH з ПДВ
9 152 095,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕСГ-Україна" 9 548 710,12
UAH з ПДВ
9 427 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" 9 600 550,81
UAH з ПДВ
9 427 036,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВКФ Промкомплект " 9 595 622,40
UAH з ПДВ
9 595 622,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 14:36
Електронний підпис
02 грудня 2019 14:35
Протокол зміни.pdf
02 грудня 2019 14:35
Протокол №1 завір..pdf
02 грудня 2019 14:35
Лист щодо санкцій.pdf
02 грудня 2019 14:35
Копія Статистики.pdf
02 грудня 2019 14:35
Копія ліцензії завір..pdf
02 грудня 2019 14:35
Код Мошковський.pdf
02 грудня 2019 14:35
Заходи довкілля.pdf
02 грудня 2019 14:35
Витяг 05.11.rtf
02 грудня 2019 14:35
Баланс+фін.результати.pdf
02 грудня 2019 14:35
1ДФ завір._compressed.pdf
02 грудня 2019 14:35
Кошторис Шостка.rar
02 грудня 2019 14:35
Календарний план.pdf
02 грудня 2019 14:35
Технічні специфікації.rar
02 грудня 2019 14:35
Довідка щодо тех.вимог.pdf
02 грудня 2019 14:35
Ст.17.pdf
02 грудня 2019 14:35
На сайт Червоноград.rar
02 грудня 2019 14:35
На сайт Жовква.rar
02 грудня 2019 14:35
На сайт Гора.rar
02 грудня 2019 14:35
Досвід.pdf
02 грудня 2019 14:35
Наявн. праціників.pdf
02 грудня 2019 14:35
Наявн. обладн..pdf
02 грудня 2019 14:35
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 12:02
Електронний підпис
10 грудня 2019 11:50
Довідка МВС 09.12.jpeg
10 грудня 2019 11:37
Довідка 09.12.pdf
09 грудня 2019 11:14
Електронний підпис
09 грудня 2019 10:28
Проект договору .doc
09 грудня 2019 10:28
Довідка_МВС.pdf
09 грудня 2019 10:28
Графік викон. робіт.pdf
09 грудня 2019 10:28
Договірна ціна.pdf
09 грудня 2019 10:28
Кошторис.rar
02 грудня 2019 17:02
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:48
Уповноважена 25_29.rar
02 грудня 2019 16:48
кошторис.rar
02 грудня 2019 16:48
Технічні 22_24.rar
02 грудня 2019 16:48
Відповідність 13_21.rar
02 грудня 2019 16:48
Кваліфікаційні 7_12.rar
02 грудня 2019 16:48
Кваліфікаційні 2_6.rar
02 грудня 2019 16:48
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 12:51
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:50
Кваліфікаційні.pdf
03 грудня 2019 12:50
Інші.pdf
03 грудня 2019 12:50
Технічні (1).pdf
03 грудня 2019 12:50
Док відповідність.pdf
03 грудня 2019 12:50
Тендерна пропозиція (1).pdf
03 грудня 2019 12:38
Електронний підпис
03 грудня 2019 12:32
Кваліфікаційні.pdf
03 грудня 2019 12:32
Інші.pdf
03 грудня 2019 12:32
Технічні.pdf
03 грудня 2019 12:32
Док відповідність.pdf
03 грудня 2019 12:32
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 13:06
Електронний підпис
03 грудня 2019 13:05
Технічне завдання.pdf
03 грудня 2019 13:05
ст. 17.pdf
03 грудня 2019 13:05
Проект Договір.pdf
03 грудня 2019 13:05
Календарний Графік.pdf
03 грудня 2019 13:05
Рішення.pdf
03 грудня 2019 13:05
Копія ліцензії.pdf
03 грудня 2019 13:05
Копії договорів ЦПХ.pdf
03 грудня 2019 13:05
Договір з ОСББ - копія.pdf
03 грудня 2019 13:05
Довідка МТБ.pdf
03 грудня 2019 13:05
Відгук від ОСББ.pdf
03 грудня 2019 13:05
ТЗ-10.pdf
03 грудня 2019 13:05
Об'єктний кошторис.pdf
03 грудня 2019 13:05
Локальний кошторис.pdf
03 грудня 2019 13:05
ИВР.pdf
03 грудня 2019 13:05
ДЦ.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 10:34
30. Лист згода.pdf
03 грудня 2019 10:34
29. Лист дозвіл.pdf
03 грудня 2019 10:34
27. Лист-гарантія.pdf
03 грудня 2019 10:34
25. ліцензія та дозволи.pdf
03 грудня 2019 10:34
24. Статут+Опис.pdf
03 грудня 2019 10:34
22. Проект договору.pdf
03 грудня 2019 10:34
20. Календарний графік.pdf
03 грудня 2019 10:34
15. Довідка ст 17 ч. 2.pdf
03 грудня 2019 10:34
14. Довідка ст 17 ч. 1 п. 9.pdf
03 грудня 2019 10:34
13. Довідка ст 17 ч. 1 п. 8.pdf
03 грудня 2019 10:34
12. Довідка ст 17 ч. 1 п. 6.pdf
03 грудня 2019 10:34
11. Довідка ст 17 ч. 1 п. 4.pdf
03 грудня 2019 10:34
10. Довідка ст 17 ч. 1 п. 3.pdf
03 грудня 2019 10:34
9. Довідка ст 17 ч. 1 п. 2.pdf
03 грудня 2019 10:34
7. Договір підряду № 76.pdf
03 грудня 2019 10:34
6. Договір підряду № 80.pdf
03 грудня 2019 10:34
5. Відгук.pdf
03 грудня 2019 10:34
3. Довідка про досвід.pdf
03 грудня 2019 10:34
2. Довідка мат-тех база.pdf
03 грудня 2019 10:34
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН"

ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА"

ТОВ "ЕСГ-Україна"

ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД"

ТОВ "ВКФ Промкомплект "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН"
#41831286
Відхилено 9 152 000,00
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 15:33
ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА"
#43129810
Переможець 9 152 095,40
UAH з ПДВ
05 грудня 2019 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 грудня 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА"
#43129810
9 152 095,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 10:39
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 09:19
Додаток 2 до ДУ 2 від 09072020.PDF зміни до договору
09 липня 2020 09:18
Додаткова угода 2 від 09072020.PDF зміни до договору
09 липня 2020 09:18
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 09:50
Додаткова угода _ 1 від 17122019.PDF зміни до договору
17 грудня 2019 09:26
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 08:56
Договір _ 32 від 17.12.2019.PDF укладений
17 грудня 2019 08:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Номер договору про закупівлю: 32
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 152 095,40
UAH