Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шосткинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22978663 |
Місцезнаходження: | 41100, Україна , Сумська обл., Шостка, вул.Садовий бульвар,буд.9 |
Контактна особа: |
Бортяш Олена Володимирівна +380544971837 shst.mr-osvita@sm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 13:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2019 13:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2019 13:45 |
Початок аукціону: | 04 грудня 2019 11:53 |
Очікувана вартість: | 9 627 144,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 136,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних сторонами довідок про вартість виконаних будівельних робіт. До рахунка додається акт виконаних робіт. Розрахунки за роботи здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України через Шосткинське управління Державної казначейської служби України у Сумській області Замовник може перерахувати Підряднику аванс, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), після того як Підрядник приступить до виконання робіт, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником Підряднику виконаних робіт, на підставі підписаних сторонами довідок про вартість виконаних будівельних робіт. До рахунка додається акт виконаних робіт. Розрахунки за роботи здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України через Шосткинське управління Державної казначейської служби України у Сумській області проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних дні та тільки в межах бюджетних призначень. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2019 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2019 15:03 |
Протокол.PDF | |
22 листопада 2019 15:03 |
Повідомлення про зміни.PDF | |
22 листопада 2019 15:03 |
Документація.docx | |
18 листопада 2019 13:41 |
Проект договору.doc |
22 листопада 2019 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2019 15:03 |
Протокол.PDF
|
|||
22 листопада 2019 15:03 |
Повідомлення про зміни.PDF
|
|||
22 листопада 2019 15:03 |
Документація.docx
|
|||
18 листопада 2019 13:41 |
Проект договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-11-000018 ● fc94479a5cc4421ea468e1294d03418e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2020 14:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.02.2020 №5
Суми
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 11.02.2020 №5
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-11-18-001236-b 18.11.2019 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку. Щодо зауваження «…у додатку 3 до тендерної документації не визначено спосіб документального підтвердження переможцем торгів інформації про відповідність вимогам частини другої статті 17 Закону...». В Додатку 3 до тендерної документації визначено «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6 частини першої та частини другої ст. 17 Закону. У відповідності до ст. 14 Закону всі документи надаються в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель. Інформація підвантажується у вигляді кольорових скан-копій, виготовлених з відповідних документів». Щодо зауваження «…тендерна документація Замовника (пункт 6.4 розділу 6) не відповідає нормам абзацу першого частини третьої статті 22 в частині включення до неї інформації не у відповідності до законодавства...». В тендерній документації Замовника в п.6.4 прописані істотні умови, що обов’язково включаються до договору у відповідності статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Зокрема, п.п.2 п.6.4 містить умови щодо зміни ціни за одиницю товару, що жодним чином не впливає на предмет закупівлі – закупівля робіт (капітальний ремонт). Щодо зауваження «…тендерна документація Замовника не містила окремих вимог щодо наявності в учасника (у власності чи оренді) саме автогрейдера, бульдозера, екскаватора, катка та асфальтоукладальника...». Для підтвердження кваліфікаційного критерію – наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасник подає Довідку «Про наявність матеріально технічної бази» за Зразком 1 Додатку 2 тендерної документації. В даній довідці Учасник повинен надати інформацію про власність/використання обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для (виконання робіт, надання послуг) за предметом закупівлі. Специфіка робіт та обладнання, яким саме повинні виконуватися такі види робіт зазначені у вимогах тендерної документації (в Додатку 4), а саме: по «Розділу 1 Демонтажні роботи» необхідна наявність у Учасника автогрейдера, бульдозера, а по «Розділу 4 Сектор для штовхання ядра», де зазначено роботи по укладанню сумішей асфальтобетонних гарячих і теплих – асфальтоукладальник. Також, окремо в залежності від найменування робіт в тендерній документації в Додатку 4 зазначені конкретні назви будівельної техніки. Так, Розділ 2 Бігові доріжки «…Розробка ґрунту в траншеях та котлованах екскаваторами…», «…Засипання траншей та котлованів бульдозерами….». Розділ 3 Сектор для прижків у довжину «…Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів…», Розділ 4 Сектор для штовхання ядра «… Улаштування дорожніх корит коритного профілю з застосуванням екскаваторів. Учасником ТОВ «КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 02.12.2019 №10-12/2019 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де відсутні зазначені в тендерній документації одиниці будівельної техніки (екскаватор, бульдозер тощо), що не відповідає вимогам тендерної документації. Щодо зауваження «…Щодо не підписання уповноваженою особою учасника додатку 4 до тендерної документації…». Додаток 4 тендерної документації містить «Технічне завдання. Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики», де є вимога надати підписаний вищезазначений додаток, а саме « Ми, (назва Учасника) підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі Технічні вимоги Замовника, зазначені у цьому технічному завданні». У складі тендерної пропозиції ТОВ «КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН» міститься довідка від 02.12.2019 №21-12/2019, де Учасник гарантує, що всі роботи будуть відповідати вимогам, що викладені Замовником в тендерній документації згідно Додатку 4 та п.3.6 Розділу 3, але підписаного технічного завдання не надали. Також ТОВ «КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН» надав довідку від 02.12.2019 №10-12/2019 «відомості про учасника», що не відповідає п.4 Додатку 3 тендерної документації, де зазначено, що «Учасник не повинен відступати від даної форми». Таким чином, Учасник порушив вимоги тендерної документації (ст.30 п.1 п.п.4 Закону України «Про публічні закупівлі»). Щодо зауваження «… Замовник не оприлюднив додаток 1 «Договірна ціна» до договору від 17.12.2019 № 32…». Враховуючи, що умови договору № 32 від 17.12.2019 про закупівлю не відрізнялися від змісту цінової пропозиції Додаток 1, він помилково не був оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу, але в період розгляду тендерної пропозиції був у наявності. Замовником буде долучено даний додаток до тендерної пропозиції.
2020-02-24 09:14:21
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 лютого 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН" |
9 300 000,00
UAH з ПДВ
|
9 152 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА" |
9 152 095,40
UAH з ПДВ
|
9 152 095,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕСГ-Україна" |
9 548 710,12
UAH з ПДВ
|
9 427 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЕВМІСЬКБУД" |
9 600 550,81
UAH з ПДВ
|
9 427 036,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВКФ Промкомплект " |
9 595 622,40
UAH з ПДВ
|
9 595 622,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМПАНІЯ СПОРТ-ІН" #41831286 |
Відхилено |
9 152 000,00
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 15:33
|
ТОВ "СПОРТ ТЕХНІКА" #43129810 |
Переможець |
9 152 095,40
UAH з ПДВ
|
05 грудня 2019 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 10:39
|
Електронний підпис | укладений |
09 липня 2020 09:19
|
Додаток 2 до ДУ 2 від 09072020.PDF | зміни до договору |
09 липня 2020 09:18
|
Додаткова угода 2 від 09072020.PDF | зміни до договору |
09 липня 2020 09:18
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 09:50
|
Додаткова угода _ 1 від 17122019.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2019 09:26
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 08:56
|
Договір _ 32 від 17.12.2019.PDF | укладений |
17 грудня 2019 08:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...) |
Номер договору про закупівлю: | 32 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |