Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля, горох сушений, квасоля сушена
Очікувана вартість
429 561,00 UAH
UA-2019-11-18-001159-c b51f9e49aace4f03ae2f49e3b9fbea67
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Барко Мар'яна

380960718508 tender_osvitamr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Долинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43314923
Місцезнаходження: 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, проспект Незалежності, будинок 12
Контактна особа: Барко Мар'яна
380960718508
tender_osvitamr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 00:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 11:01
Очікувана вартість: 429 561,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,58%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Товар
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30416 кілограми
Картопля, горох сушений, квасоля сушена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77500, Україна, Івано-Франківська область, Долина, Заклади дошкільної освіти, НВК №2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару до 7 числа наступного місяця за товар, отриманий з 01 по 31 число попереднього місяця Пiсляоплата 31 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-001159-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:3565608144
Дата подання: 06 грудня 2019 16:50
Вимога про скасування рішення
1.Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям
Документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям
Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі

Учасник ФОП Баворовський Є.О. надав документ «008 Довідка про мат базу» згідно якого декларує «наявність транспортного засобу на підставі договору найму б/н від 16.01.2019р., який укладено з ТОВ «Барком», DAF55.250 тип фургон-рефрижератор-С ВС3815СХ. На підтвердження надано документ «001 Договір оренди автомобіля» згідно п.4 якого зазначено, що транспортний засіб передається наймачеві на підставі акту прийому-передачі транспортного засобу. Акт приймання-передачі до договору найму завірений печатками та підписами сторін, де орендарем виступає згідно відбитку печатки особа з ІПН 2369118655, що належить ФОП КАДИЛО ОЛЕГ ЛЬВОВИЧ. Факт передачі автомобіля ФОП Баворовському Є.О. відсутній.
Тендерна пропозиція Учасника ФОП Баворовський Є.О. не відповідає кваліфікаційним критеріям з причини відсутності підтвердження наявності автомобіля для постачання продукції.
Згідно Додаток 3 до тендерної документації
2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Якість предмета закупівлі згідно технічної специфікації має відповідати чинним державним стандартам.

Учасник ФОП Баворовський Є.О. не надав підтвердження відсутності ГМО у запропоноваму товарі згідно технічної специфікації.
Учасник ФОП Баворовський Є.О. не надав підтвердження дотримання гігієнічних вимог щодо умов зберігання та транспортування продуктів харчування, а саме належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також автомобіля згідно пунктів 3 та 4 Додатку 3.

Згідно Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції

Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення на неї ЕЦП або КЕП.

Учасником ФОП Баворовський Є.О. було накладено ЕЦП sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.12.2019 17:19
Версія документу від: 04.12.2019 13:24
Розкрито: 04.12.2019 11:28

Який не Ідентифіковує Учасника і не пройшов перевірку перевірку справжності ЕЦП/КЕП.Згідно даних системи Prozorro https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-18-001159-c

Дата початку аукціону 04.12.2019 11:01 - 04.12.2019 11:28


Підпис ЕЦП Учасника торгів нанесений на тендерну пропозицію, містить інформацію про документи, на які його накладено, у даному випадку «суму пропозиції початкову і за результатами торгів»

Жоден з накладених підписів не містить інформації про підписану пропозицію.

Учасником ФОП Баворовський Є.О. згодом було завантажено «Форма пропозиція ОНОВЛЕНА.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 04.12.2019 13:24
Версія документу від: 04.12.2019 13:24
Розкрито: 04.12.2019 13:24

І накладено ЕЦП повторно вже вірний підпис, який система ідентифікує, а саме Електронний файл sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 06.12.2019 09:20
Версія документу від: 06.12.2019 14:51
Розкрито: 06.12.2019 09:20

Отже,тендерна пропозиція учасника ФОП Баворовський була не підписана відповідним ЕЦП на час аукціону, і згідно вимог Замовника мала би не братись до розгляду взагалі, адже вірний підпис ЕЦП було довантажено після проведення аукціону.
Згідно п.1 Розділу 3 Тендерної документації
У випадку, якщо визначені цієї документацією документи не завантажені учасником до моменту завершення часу на прийом тендерних пропозицій електронною системою закупівель, пропозиція такого учасника відхиляється згідно ст. 30 Закону


Просимо Замовника Скасувати своє рішення «Протокол №27» від 06 грудня 2019р. про визнання переможцем закупівлі ФОП Баворовський Є.О.

В іншому випадку будемо змушені звертатися до органу оскарження.

З повагою Моцьо Л.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 грудня 2019 15:19
Шановний Учасник!
Розглянувши Вашу вимогу про скасування рішення щодо визнання переможцем ФОП Баворовський Є.О., повідомляємо Вам наступне:
1) Згідно тендерної документації Додаток 1 Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно якого Учасник мав подати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі.
Учасник подав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, чим виконав умову Тендерної документації.
2) Згідно пункту 3 та 4 Додатку 3 Тендерної документації:
3. Поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів. Водій цього транспорту, а також особи, що супроводжують продукти у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халатом, рукавицями).
4. Виконавець забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни.
Підтверджуючих документів Замовником не вимагалося.
Звертаємо вашу увагу, що Додаток № 3 до Тендерної документації підписаний та посвідчений печаткою Учасника ФОП Баворовський Є.О., що підтверджує його гарантію стосовно дотримання п.3 та п.4.
3) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а також Закону України «Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладення на неї електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати ЕЦП або КЕП тендерну пропозицію, то такий учасник надає лист-пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини ненакладення на неї ЕЦП або КЕП.
Учасник ФОП Баворовський Є.О до моменту завершення часу на прийом тендерних пропозицій електронною системою закупівель, завантажив ЕЦП (Час підпису 03.12.2019 17:19:20), який успішно пройшов перевірку справжності кваліфікованого електронного підпису на сайті https://czo.gov.ua
Отже, у Замовника немає підстав скасувати своє рішення «Протокол №27» від 06 грудня 2019р. про визнання переможцем закупівлі ФОП Баворовський Є.О. та визнати його тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001159-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:3565608144
Дата подання: 13 грудня 2019 13:20
Подання недостовірної інформації
Згідно вимог Додатку 1 Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям Учасник повинен надати «Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі»
Учасник ФОП Баворовський Є.О. надав «Довідка про наявність матер.техн бази» згідно якої декларує оренду автомобіля у ТОВ «Барком» автомобіль DAF 55.250 тип фургон рефрижератор-С ВС3815СХ. Договір оренди автомобіля з актом приймання-передачі від 16.01.2019р.
Маємо підстави вважати подання Учасником недостовірної інформації щодо наявності автотранспорту, так як саме цей автомобіль було передано в користування згідно договору найму та акту передачі від 17.04.2019р. ФОП Наум Любові Андріївні, дані згідно закупівлі UA-2019-11-26-004339-b.
Так само подані недостовірні дані щодо приміщення та водія траспортного засобу.
Просимо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Баворовський переможцем закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 грудня 2019 08:07
Згідно тендерної документації Додаток 1 Замовником було встановлено кваліфікаційний критерій - Наявність обладнання та матеріально-технічної бази, згідно якого Учасник мав подати довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі використання), про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідної для виконання поставок товарів, що є предметом даної закупівлі. Учасник подав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, чим виконав умову Тендерної документації.

Документи подані скаржником

06 грудня 2019 16:50
Скан підпису ЕЦП

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 361 950,40
UAH з ПДВ
319 976,32
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА 396 943,60
UAH з ПДВ
319 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Черкас Ольга Василівна 410 819,50
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2019 14:51
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:50
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:50
Електронний підпис
06 грудня 2019 14:46
Довідка МВС.pdf
06 грудня 2019 14:46
Довідка ДПІ.PDF
06 грудня 2019 09:20
Електронний підпис
04 грудня 2019 13:24
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:19
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:19
Форма пропозиція.pdf
03 грудня 2019 17:19
Технічні вимоги.pdf
03 грудня 2019 17:19
Проект договору.pdf
03 грудня 2019 17:18
Лист щодо ціни.pdf
03 грудня 2019 17:18
Лист щодо санкцій ТД.pdf
03 грудня 2019 17:18
Лист щодо постачання.pdf
03 грудня 2019 17:18
Захист довкілля товар.pdf
03 грудня 2019 17:18
Довідка про субпідряд.pdf
03 грудня 2019 17:18
Довідка про санкції ГК.pdf
03 грудня 2019 17:18
022 Лист про санкції.pdf
03 грудня 2019 17:18
020 Довідка по ст 17.pdf
03 грудня 2019 17:18
019 Довідка по ст 17 ч 1 ч 2.pdf
03 грудня 2019 17:18
017 Аналогічні договори.pdf
03 грудня 2019 17:18
015 Договір з водієм.pdf
03 грудня 2019 17:18
012 тех паспорт.pdf
03 грудня 2019 17:18
010-1 Експ дозвіл.pdf
03 грудня 2019 17:18
010 Оренда Собенко.pdf
03 грудня 2019 17:18
009 Оренда Барком.pdf
03 грудня 2019 17:18
008 Довідка про мат базу.pdf
03 грудня 2019 17:18
005 Витяг 02.10.2018.pdf
03 грудня 2019 17:18
004 Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 грудня 2019 11:42
Електронний підпис
03 грудня 2019 11:40
Ціна без ПДВ.PDF
03 грудня 2019 11:40
Тендерна пропозиція.PDF
03 грудня 2019 11:40
Протокол випробувань.pdf
03 грудня 2019 11:40
Лист-гарантія ст.17.PDF
03 грудня 2019 11:40
Лист-гарантія санкції.PDF
03 грудня 2019 11:40
Згода істотні умови.PDF
03 грудня 2019 11:40
Додаток 3.PDF
03 грудня 2019 11:40
Довідка мат.-техн. база.pdf
03 грудня 2019 11:40
Витяг ЄДР.PDF
03 грудня 2019 11:39
Витяг Єдиний податок.PDF
03 грудня 2019 11:39
Виписка з ЄДРПОУ.PDF
03 грудня 2019 11:39
1.Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФОП МОЦЬО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА

ФОП Черкас Ольга Василівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3135420598
Переможець 319 976,32
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 13:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАВОРОВСЬКИЙ ЄВГЕНІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3135420598
319 976,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 19:26
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 17:58
Додаткова угода 3 (до дог. №14).pdf зміни до договору
29 січня 2021 17:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:24
Додаткова угода 2 (до дог. №14).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:22
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 14:24
Додаткова угода 1 (до дог. №14).pdf зміни до договору
04 листопада 2020 14:22
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 15:06
Договір.PDF укладений
24 грудня 2019 15:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись рішенням сесії Долинської міської ради від 08.10.2020 року № 922-20/2020 «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2019 № 384-11/2019 «Про міський бюджет об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» та п. 1. ч. 4. ст. 36 (п. 1. ч. 5 ст.41 в новій редакції) Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити ціну Договору на 170000,04 гривень (сто сімдесят тисяч гривень, 04 копійки) у зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року.
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі 29900,00 грн., що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 14
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 158 662,64
UAH (в тому числі ПДВ 26 443,77 UAH)