Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних класах).
Очікувана вартість
95 938,00 UAH
UA-2019-11-18-001151-b 5c39db58c8454022b82dbae156bdd222
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кривоконь

+380975717957 7-17-10@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД І-ІІІ СТУПЕНІВ № 2 ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО ОЛЕКСАНДРІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24145677
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м. Олександрія, вул. Пролетарська, 1
Контактна особа: Тетяна Кривоконь
+380975717957
7-17-10@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 13:20
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2019 15:00
Початок аукціону: 04 грудня 2019 13:52
Очікувана вартість: 95 938,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 479,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних класах).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Святомиколаївська, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 13:20
ЗНЗ-2 ТД Інтерактивний мультимедійний комплекс.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про інтерактивний комплекс
Дата подання: 19 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 22 листопада 2019 10:23
Доброго дня, Шановний замовнику. В Додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ щодо предмету закупівлі: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивний мультимедійний комплекс для дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в спеціальних класах)» Вами вказано вимогу, що кожен учасник повинен надати: • Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивних навчальних комплексів із зазначенням даних конкретної закупівлі. • Копію чинного на дату проведення аукціону сертифікату ISO 9001:2015 на систему управління якістю на виробництво інтерактивних навчальних комплексів, cepвісне обслуговування інтерактивного обладнання, дійсного на дату кінцевого дня подання тендерних пропозицій, завірений печаткою та підписом виробника • Копію чинного на дату проведення аукціону висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на інтерактивний навчальний комплекс, що пропонується до постачання • Копії декларацій про відповідність вимогам технічних регламентів на інтерактивний навчальний комплекс, що пропонується до постачання • Копію сертифікату відповідності на інтерактивний навчальний комплекс, що пропонується до постачання • Копію свідоцтва МОН України "Використання в закладах освіти України дозволяється" на інтерактивний навчальний комплекс • Копію листа про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання у закладах загальної середньої освіти) на спеціалізоване програмне забезпечення інтерактивного навчального комплексу виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») Тобто, всі документи стосуються ІНТЕРАКТИВНОГО КОМПЛЕКСУ. Хочемо Вас повідомити, шановник замовнику, що дана вимога є дискримінаційною та штучно звужує коло можливих учасників. Ви розумієте, що якість всього комплексу підтверджується якістю окремих його складових. У звʼязку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації, додавши до вимог про документи якості фразу «або на окремі складові». Окрім того, просимо відповісти, чи будете ви розглядати пропозицію, де документи якості та характеристики будуть вказані на окремі складові комплексу, а не на комплекс, як єдину одиницю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу Увагу, що предметом закупівлі є Інтерактивний мультимедійний комплекс, як єдиний виріб. Отже немає ніякої дискримінації чи обмежень щодо вимоги надання документів якості на предмет закупівлі, а саме інтерактивний мультимедійний комплекс.
Про внесення змін до документації
Дата подання: 19 листопада 2019 10:38
Дата відповіді: 22 листопада 2019 10:25
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, чому Ви вказали у вимогах, що якість інтерактивних комплексів, які пропонуються до постачання, повинна відповідати стандартам і технічній документації виробника (для підтвердження надати копії сторінок технічних умов та копію листа про погодження технічних умов МОН України)? Доводимо до вашого відома, що ця вимога є безпідставною та дискримінючою, такою, що звужує коло учасникі та суперечить принципам публічної закупівлі. Звертаємо увагу, що ст. 23 Закону України “Про стандартизацію” визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. В статті 16 цього закону вказано, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільній основі. Технічні умови - це ВНУТРІШНІЙ документ виробника, який містить інформацію про виріб, методику його виробництва, зберігання, транспортування, використання тощо. Наявність даного документу жодним чином не впливає на якість товару. До того ж, ви вимагаєте навіть не самі технічні умови, а лише титульну сторінку, а одже всі нюанси виробництва та зберігання продукції вас не цікавлять. Враховуючи вище викладене, просимо виключити вимогу стосовно надання копії сторінок технічних умов та копії листа про погодження технічних умов МОН України із тендерної документації. Давайте зробимо публічні закупівлі прозорими та не будемо порушувати законодавство, надаючи перевагу одному учаснику і обмежуючи інших. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Звертаємо Вашу Увагу, що предметом закупівлі є Інтерактивний мультимедійний комплекс, як єдиний виріб. Відповідно до чинного законодавства вироби можуть вироблятися відповідно до Галузевого стандарту (далі – ГС) , Державного Стандарту (далі – ДСТУ) або Технічних умов (далі – ТУ) (Технічного опису тощо). Даний вид продукції не регулюється ГС та ДСТУ, а виробляється відповідно до ТУ, та погоджується профільним міністерством і рештою компетентних органів. ТУ розробляється самим підприємством виробником, отже будь яка компанія чи організація може розробити та погодити ТУ і розпочати виробництво інтерактивних комплексів. Отже немає ніякої дискримінації чи обмежень, будь яка компанія має таку можливість.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:23
Дата відповіді: 22 листопада 2019 10:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Відповідно до Тендерної документації Замовником не визначено конкретну торгову марку чи модель, але одночасно повідомляємо, що відповідно до Тендерної документації міститься наступна інформація “ всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”.
2.До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-001151-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 листопада 2019 10:39
Внесення змін до документації і вимог
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, чому Ви вказали у вимогах, що якість інтерактивних комплексів, які пропонуються до постачання, повинна відповідати стандартам і технічній документації виробника (для підтвердження надати копії сторінок технічних умов та копію листа про погодження технічних умов МОН України)?
Доводимо до вашого відома, що ця вимога є безпідставною та дискримінючою, такою, що звужує коло учасникі та суперечить принципам публічної закупівлі. Звертаємо увагу, що ст. 23 Закону України “Про стандартизацію” визначено, що національні стандарти застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. В статті 16 цього закону вказано, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільній основі. Технічні умови - це ВНУТРІШНІЙ документ виробника, який містить інформацію про виріб, методику його виробництва, зберігання, транспортування, використання тощо. Наявність даного документу жодним чином не впливає на якість товару. До того ж, ви вимагаєте навіть не самі технічні умови, а лише титульну сторінку, а одже всі нюанси виробництва та зберігання продукції вас не цікавлять.
Враховуючи вище викладене, просимо виключити вимогу стосовно надання копії сторінок технічних умов та копії листа про погодження технічних умов МОН України із тендерної документації. Давайте зробимо публічні закупівлі прозорими та не будемо порушувати законодавство, надаючи перевагу одному учаснику і обмежуючи інших. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 10:43
Звертаємо Вашу Увагу, що предметом закупівлі є Інтерактивний мультимедійний комплекс, як єдиний виріб. Відповідно до чинного законодавства вироби можуть вироблятися відповідно до Галузевого стандарту (далі – ГС) , Державного Стандарту (далі – ДСТУ) або Технічних умов (далі – ТУ) (Технічного опису тощо). Даний вид продукції не регулюється ГС та ДСТУ, а виробляється відповідно до ТУ, та погоджується профільним міністерством і рештою компетентних органів. ТУ розробляється самим підприємством виробником, отже будь яка компанія чи організація може розробити та погодити ТУ і розпочати виробництво інтерактивних комплексів. Отже немає ніякої дискримінації чи обмежень, будь яка компанія має таку можливість.
Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001151-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 19 листопада 2019 10:40
Про сертифікат та реєстр розробників ПЗ
Доброго дня, Шановний замовнику. В тендерній документації ви вимагаєте Копію свідоцтва про внесення розробника програмного забезпечення до Реєстру виробників та розповсюджувачів програмного забезпечення. Обгрунтуйте, будь ласка, свою вимогу, адже програмне забезпечення йде в комплекті з інтерактивною дошкою та окремо не виділяється. Таким чином, надання саме цього сертифікату навмисно звужує коло учасників, перешкоджаючи всім бажаючим подати свою пропозицію. Дякуємо та чекаємо Вашого рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 10:45
Звертаємо Вашу Увагу, що Замовник вимагає підтвердження можливості учасником розробляти або розповсюджувати програмне забезпечення. Отже немає ніякої дискримінації чи обмежень, будь яка компанія має таку можливість.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001151-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 20 листопада 2019 12:15
Щодо внесення змін до Тендерної документації
Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Ви вимагаєте надання Учасниками усіх підтверджуючих документів на інтерактивний навчальний комплекс. Зазначена Вами вимога є дискримінаційною та звужує коло Учасників цієї закупівлі. До комплексу, що є предметом цієї закупівлі входять Інтерактивна дошка, Мультимедійний проектор з короткофокусним обʹєктивом та портативний комп'ютер (ноутбук). Ці товари виготовляються різними виробниками окремо, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний комплекс), тому і документи, що підтверджують їх якість видаються відповідними органами окремо на Дошку, окремо на Проектор та окремо на ноутбук. Об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, Учасники не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення. Саме тому, надання Учасниками документів на інтерактивний комплекс або на його складові ніяким чином не впливає на якість запропонованого товару та підтверджує відповідність одним і тим же стандартам. Таким чином, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 Тендерної документації та вказати необхідність надання підтверджуючих документів на інтерактивний навчальний комплекс АБО на його складові.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 листопада 2019 10:49
Доброго дня. Відповідно до частини третьої ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, відповідності предмета закупівлі технічним, якісним характеристикам. Згідно визначення наказу МОН № 704 комплекс – системна комбінація будь-яких видів засобів навчання, обладнання, навчальних видань, функціонально пов’язаних між собою та організованих як єдине ціле для забезпечення досягнення визначеної навчально-виховної мети. Отже немає ніякої дискримінації чи обмежень щодо вимоги надання документів якості на предмет закупівлі, а саме інтерактивний мультимедійний комплекс.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 грудня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ" 95 640,00
UAH з ПДВ
95 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС” 95 800,00
UAH з ПДВ
95 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2019 10:49
Електронний підпис
09 грудня 2019 10:48
Електронний підпис
09 грудня 2019 10:48
Електронний підпис
09 грудня 2019 10:47
Електронний підпис
09 грудня 2019 10:46
Тендерна пропозиція.PDF
02 грудня 2019 15:24
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:24
Електронний підпис
02 грудня 2019 15:23
Якість комплексів.pdf
02 грудня 2019 15:23
Cert_N16_N17_2019_ВВ 042-19442138649.pdf
02 грудня 2019 15:23
АСЕР 1 СЭС.pdf
02 грудня 2019 15:23
Якість Optoma.pdf
02 грудня 2019 15:23
Асер 2 СЭС.pdf
02 грудня 2019 15:23
N16_N17_042-19TR-PO dek.pdf
02 грудня 2019 15:23
V2_letter_N17.pdf
02 грудня 2019 15:23
Статут.PDF
02 грудня 2019 15:23
Технічна специфікація.PDF
02 грудня 2019 15:23
Проект договору.PDF
02 грудня 2019 15:23
Виписка.PDF
02 грудня 2019 15:23
Опис.PDF
02 грудня 2019 15:23
Витяг з ЄДР 02.10.2019.PDF
02 грудня 2019 15:23
Витяг ПДВ.PDF
02 грудня 2019 15:23
Лист-гарантія п4 ст17.PDF
02 грудня 2019 15:23
Наказ на директора.PDF
02 грудня 2019 15:23
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"

ТОВ „АВТОКЕЙСЕРВІС”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
Переможець 95 640,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2019 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 грудня 2019 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІС ВІНЕР КОМПАНІ"
#43176766
95 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:41
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 16:19
Договір 86 від 19.12.19.PDF укладений
20 грудня 2019 16:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 95 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 940,00 UAH)