Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя (Лот1-НКК 10+1; Лот 2 - комп’ютери учнівські)
Очікувана вартість
962 200,00 UAH
UA-2019-11-18-001139-b dd35f614c4cd40d7b918e7f65389d399
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Ващенок

+380951004951 osvitamrda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Управління освіти, молоді та спорту Мукачівської районної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 02143347
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., м.Мукачево, вул. Штефана Августина, 21
Контактна особа: Микола Ващенок
+380951004951
osvitamrda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2019 14:00
Очікувана вартість: 962 200,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Тендерна документація

26 листопада 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:25
Тендерна зі змінами 2).docx
26 листопада 2019 14:25
Перелік змін до ТД2.docx
22 листопада 2019 17:09
Перелік змін до ТД1.docx
26 листопада 2019 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 листопада 2019 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2019 14:25
Тендерна зі змінами 2).docx
22 листопада 2019 17:09
Тендерна зі змінами.docx
18 листопада 2019 13:17
Тендерна.docx
26 листопада 2019 14:25
Перелік змін до ТД2.docx
22 листопада 2019 17:09
Перелік змін до ТД1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-001139-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 19 листопада 2019 12:23
Умови
Шановний Замовнику!

Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є ДК 021:2015 30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя (Лот1-НКК 10+1).

Проте тендерна документація містить наступні неправомірні вимоги: «Монтаж:
включає встановлення групового щитка електроживлення у місці встановлення навчального комп'ютерного комплексу;
прокладання лінії електроживлення від розподільчого (поверхового) щитка школи до групового щитка у місці встановлення навчального комп'ютерного комплексу;
підключення лінії електроживлення до поверхового щитка.
Для підключення комп'ютерів та іншого обладнання на робочих місцях слід передбачити окремі стаціонарні мережеві розетки та з'єднувальні шнури. У місці встановлення активного мережевого обладнання всі лінії зв'язку мають бути
підключені до закритого розподільчого щитка (патч-панелі) або групи компактно змонтованих мережевих розеток.
Для підключення до портів активного мережевого обладнання застосовуються з'єднувальні шнури.
Прокладка комунікаційних ліній виконується в пластикових коробах.
Усі необхідні матеріали для встановлення локальної комп'ютерної та електричної мереж згідно з нижченаведеними вимогами у визначеному місці встановлення навчального комп'ютерного комплексу відповідно до стандарту ISO/IEC-11801:2002 (з наданням гарантії працездатності протягом 10 років) забезпечує постачальник.
Довжина будь-яких фізичних мідних ліній передачі даних та сегментів ліній електроживлення не має перевищувати максимально дозволеної довжини мідної лінії, визначеної стандартом ISO/IEC-11801:2002 для структурованих кабельних мереж відповідної категорії та класу застосування »

Зазначені Замовником вимоги є окремим видом РОБІТ , що виконується відповідними електромонтажними компаніями. Дані роботи не входять до компетенції компаній, що займаються ПРОДАЖЕМ комп’ютерної техніки та сервісних центрів, що займаються ремонтом/усуненням поламок/ налаштуванням техніки.

Таким чином Замовником встановлено неправомірні вимоги щодо проведення додаткових робіт, що не відповідає предмету закупівлі. За наданням послуг подібного характеру Замовник має звернутися окремо до відповідних спеціалістів безпосередньо по місцю свого розташування до або після отримання обладнання за результатами цієї закупівлі, або провести відповідну окрему закупівлю послуг/робіт в системі Прозорро.

Вбачаємо в діях Замовника порушення с. 3 ЗУ «Про публічну закупівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.

З метою дотримання норм чинного законодавства, звертаємося до Замовника з проханням переглянути дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації, виключивши ці вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 листопада 2019 09:58
Дякуємо за звернення.Тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015 30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя (Лот1-НКК 10+1)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 912 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 122,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 грудня 2019 13:20
Закінчення: 05 грудня 2019 13:53
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 комп
Лот1-НКК 10+1
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 25 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться на підставі накладної після відпуску товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:23
Дата відповіді: 19 листопада 2019 13:29
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації вказано відомі торгові марки, які є орієнтиром по технічним характеристикам. Якщо ви зможете надати інші, але тотожні за технічними характеристиками торгові марки або моделі, то ми їх розглянемо. В тендерній документації додатку №3 Технічне завдання наведені необхідні технічні характеристики, а учасник повинен вказати конкретні характеристики, тобто конкретний товар який пропонує. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 грудня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДІА-СЕРВІС" 695 000,00
UAH з ПДВ
695 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕРА МОБАЙЛ" 890 000,00
UAH з ПДВ
775 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Туряниця І.В. 880 000,00
UAH з ПДВ
774 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович 900 000,00
UAH з ПДВ
889 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 грудня 2019 17:40
19-лист_подтв.pdf
03 грудня 2019 17:40
18-лист_пов.pdf
03 грудня 2019 17:40
17-згода_перс_дан.pdf
03 грудня 2019 17:40
11-Захист довкілля.pdf
03 грудня 2019 17:40
10-Реквізити.pdf
03 грудня 2019 17:40
9-Довідка (ст 17).pdf
03 грудня 2019 17:40
7-Працівники.pdf
03 грудня 2019 17:40
6-Обладнання.pdf
03 грудня 2019 17:40
4-Проект договору.pdf
03 грудня 2019 17:40
3-Сертифікат ISO14001-2015.pdf
03 грудня 2019 17:40
3-Сертифікат ISO9001-2015.pdf
03 грудня 2019 17:40
3-Санітарний висновок.pdf
03 грудня 2019 17:40
3-Атестат виробництва.png
03 грудня 2019 17:40
1-Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

12 грудня 2019 15:01
Електронний підпис
03 грудня 2019 18:01
Електронний підпис
03 грудня 2019 17:58
03. Проект договору.pdf
03 грудня 2019 17:58
02. Технічне завдання.pdf
03 грудня 2019 17:58
01.Цінова Пропозиція.pdf
03 грудня 2019 17:58
12. Лист підтвердження.pdf
03 грудня 2019 17:58
11. Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 17:58
09. Установчі документи.pdf
03 грудня 2019 17:58
06. Гарантійні листи.pdf
03 грудня 2019 17:58
05. Гарантійний лист.pdf
03 грудня 2019 17:58
03. Проект договору.pdf
03 грудня 2019 17:58
02. Технічне завдання.pdf
03 грудня 2019 17:58
01.Цінова Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 грудня 2019 12:45
Електронний підпис

Публічні документи

16 грудня 2019 18:59
Електронний підпис
16 грудня 2019 18:58
Довідка ДФС.pdf
16 грудня 2019 18:58
Довідка МВС.pdf
12 грудня 2019 22:04
Електронний підпис
12 грудня 2019 22:04
Пропозиція переможця.pdf
04 грудня 2019 13:23
Електронний підпис
04 грудня 2019 13:20
13._Технiчне_завдання.pdf
04 грудня 2019 13:20
12._Проект_договору.pdf
04 грудня 2019 13:20
1.4 Витяг з ЄДР.pdf
04 грудня 2019 13:20
Висновок_СЕС_ПК_2018.pdf
04 грудня 2019 13:20
Висновок_СЕС_ТУ.pdf
04 грудня 2019 13:20
11._Тендерна_пропозицiя.pdf
04 грудня 2019 13:20
1.1 Паспорту і код.pdf
04 грудня 2019 13:20
6._Довiдка_Стаття_17.pdf
04 грудня 2019 13:20
1.3 Виписка.pdf
04 грудня 2019 13:20
3._Аналогiчнi.pdf
04 грудня 2019 13:20
7._Санкцii.pdf
04 грудня 2019 13:20
8._Гарантiйний_термiн.pdf
04 грудня 2019 13:20
4._Працiвники.pdf
04 грудня 2019 13:20
2._МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДІА-СЕРВІС"

ТОВ "ЕРА МОБАЙЛ"

ФОП Туряниця І.В.

Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДІА-СЕРВІС"
#30459003
Відхилено 695 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 13:56
ФОП Туряниця І.В.
#3185612893
Відхилено 774 000,00
UAH з ПДВ
10 грудня 2019 14:09
ТОВ "ЕРА МОБАЙЛ"
#41464492
Відхилено 775 000,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 15:54
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович
#3310301014
Переможець 889 500,00
UAH з ПДВ
12 грудня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 грудня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Микулець Василь Васильович
#3310301014
889 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:52
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 15:06
дог 576.pdf укладений
23 грудня 2019 15:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 889 500,00
UAH