Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30213000-5 Персональні комп’ютери (ноутбук)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001138-b ● 6d45cea99e4649028fb64f225798e52c
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02006082 |
Місцезнаходження: | 14005, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 24 |
Контактна особа: |
Лариса Михайлівна Федоренко +380462915938 tender@okd.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2019 13:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 листопада 2019 13:30 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2019 14:54 |
Очікувана вартість: | 15 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
ДК 021:2015 30213000-5 Персональні комп’ютери (ноутбук)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. В"ячеслава Чорновола, буд. 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2019
—
09 грудня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 15:22 |
оголошення КП.doc | |
18 листопада 2019 13:17 |
договір поставки компютера.docx |
19 листопада 2019 15:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2019 15:22 |
оголошення КП.doc
|
|||
18 листопада 2019 13:17 |
договір поставки компютера.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:24
Дата відповіді: 19 листопада 2019 15:18
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за ваші запитання. Наша відповідь:
- на розгляд до участі в торгах ми допускаємо виключно товар марок та моделей вказаних в нашій тендерній документації (додаток №2 Оголошення – Технічні вимоги до предмету закупівлі)
- до Оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель (додаток №1 - Форма цінової пропозиції) будуть внесені зміни
- цінова пропозиція ФОП-неплатника ПДВ буде розглядатись як остаточна
- на розгляд до участі в торгах ми допускаємо виключно товар марок та моделей вказаних в нашій тендерній документації (додаток №2 Оголошення – Технічні вимоги до предмету закупівлі)
- до Оголошення для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель (додаток №1 - Форма цінової пропозиції) будуть внесені зміни
- цінова пропозиція ФОП-неплатника ПДВ буде розглядатись як остаточна
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001138-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 27 листопада 2019 15:00
Вимога, щодо перегляду Вашого рішення про нашу дискваліфікацію
Шановний Замовнику! Протоколом № 74 нас безпідставно дискваліфіковано, оскільки підстава про те, що технічні вимоги запропоновані Учасником, а саме, що ми зазначили, що: «гарантія 12 мiсяцiв вiд виробника» - не є дійсною.
Звертаємо увагу, що ми запропонували товар, що відповідає Вашим вимогам та підтвердили окремими документами (надаємо їх повторно разом із цією заявою), що наша пропозиція відповідає Вашим вимогам, а гарантійний термін на виріб - є 36 місяців. Вважаємо нашу дискваліфікацію випадковою, тому, просимо переглянути Ваше рішення про нашу дискваліфікацію.
З повагою, директор ТОВ "Екопром Сістем" - Кісіль І.В.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу, що ми запропонували товар, що відповідає Вашим вимогам та підтвердили окремими документами (надаємо їх повторно разом із цією заявою), що наша пропозиція відповідає Вашим вимогам, а гарантійний термін на виріб - є 36 місяців. Вважаємо нашу дискваліфікацію випадковою, тому, просимо переглянути Ваше рішення про нашу дискваліфікацію.
З повагою, директор ТОВ "Екопром Сістем" - Кісіль І.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2019 16:02
Просимо Вас надати сканкопію офіційного гарантійного талону виробника даного товару, в якому вказано, що гарантійний термін обслуговування цього товару складає 36 місяців. Дякуємо за розуміння.
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001138-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 29 листопада 2019 00:48
Вимога про усунення порушення у процесі проведення закупівлі
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Ідентифікаційний код юридичної особи: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, буд. 6
тел: +380968574193, e-mail: ecoprom_s@ukr.net
Замовник закупівлі:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
"ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"
ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006082
Адреса: 14005, Україна, Чернігівська область,
м. Чернігів, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 24
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2019-11-18-001138-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-18-001138-b
Вид процедури закупівлі – допорогова закупівля.
Предмет закупівлі: Персональні комп’ютери (ноутбук)
Вимога про усунення порушення у
процесі проведення закупівлі
Шановний Замовнику! Протоколом № 74 нас безпідставно дискваліфіковано, оскільки підстава про те, що технічні вимоги запропоновані Учасником, а саме, що ми зазначили, що: «гарантія 12 мiсяцiв вiд виробника» - не є дійсною. Звертаємо увагу, що ми запропонували товар, що відповідає Вашим вимогам та підтвердили окремими документами (надаємо їх повторно разом із цією заявою), що наша пропозиція відповідає Вашим вимогам, а гарантійний термін на виріб - є 36 місяців.
У відповіді на нашу попередню заяву, Ви, не визнаючи своє необ’єктивне рішення, щодо нашої дискваліфікації - висуваєте додаткову вимогу, про яку не заявляли раніше в тендерній документації, що, цитуємо: «Просимо Вас надати сканкопію офіційного гарантійного талону виробника даного товару, в якому вказано, що гарантійний термін обслуговування цього товару складає 36 місяців. Дякуємо за розуміння.».
Під час телефонної розмови, де ми Вам заявляємо, що не можемо завантажити гарантійний талон, який Ви додатково вимагаєте, оскільки ми є дискваліфікованими, Ви нам повідомляєте, що дану закупівлю буде скасовано і оголошено повторну.
Натомість, на слідуючий день Ви визнаєте переможцем закупівлі учасника, у якого найдорожча цінова пропозиція, до цього ж, пропозиція якого не відповідала Вашим технічним вимогам, до цього ж, який взагалі не приймав участі в аукціоні.
Звертаємо увагу, що згідно п.2.5. Вашого документа «ОГОЛОШЕННЯ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель», критерієм оцінки (за умови відповідності всім вимогам) є найнижча ціна, яка відповідає якості товару, в Додатку № 1.
Стверджуємо, що Ви визнали переможцем закупівлі учасника, у якого ціна на 7,3% (1012,98 грн.) більша від нашої цінової пропозиції. Також, зауважуємо, що ТОВ "КОМЕЛ" не надає ніяких додаткових документів, які Ви вимагали від нас, а саме: гарантійний талон виробника на 36 місяців та не приймав участі в аукціоні взагалі.
Також, зауважуємо, що ТОВ "КОМЕЛ" вже після проведення аукціону надає іншу цінову пропозицію (другу), де вже пропонується інший товар, а саме: «Ноутбук Dell Vostro 3580 (N2066VN3580ERC UBU)», ніж той, який пропонувався в першій ціновій пропозиції, а саме: «Ноутбук»; та надає документ про технічні характеристики виробу, що пропонує, в той час, як до проведення аукціону - таких характеристик не надавав.
Стверджуємо, що при визначенні переможця закупівлі було порушено ст. 3 закону уукраїни «Про публічні закупівлі» а саме: принципи максимальної економії та ефективності (нас було дискваліфіковано із значно нижчою ціною і повною відповідністю пропозиції Вашим вимогам); відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (встановлення додаткових вимог, які не були висунуті до учасників вже після проведення аукціону і після необґрунтованої нашої дискваліфікації); недискримінації учасників (нас дискваліфіковано, що ми не надаємо додатково документ, який об’єктивно не можемо завантажити в систему електронних закупівель, оскільки знаходимося в стадії дискваліфікації; а визнаєте іншого учасника переможцем закупівлі, який не надавав такого документа взагалі та і інших документів не надавав до початку аукціону); об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (нас дискваліфіковано і з нижчою ціновою пропозицією і повною відповідністю Вашим вимогам, а визнано переможцем закупівлі учасника із значно вищою ціновою пропозицією і не відповідністю його пропозиції вашим вимогам), які є обов’язковими до виконання, згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
Також зауважуємо, що українське законодавство, а саме: ч.1 ст. 29 закону України Про публічні закупівлі» визначає, що «Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін…, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.», виходячи із визначення електронного аукціону, стверджуємо, що ТОВ "КОМЕЛ" не приймало участь в аукціоні, оскільки пропозиція ТОВ "КОМЕЛ" до проведення аукціону була 14 995,98 грн з ПДВ, після проведення аукціону залишилась 14 995,98 грн з ПДВ, що суперечить змісту проведення аукціону на визначенню поняття «електронний аукціон».
Також, зауважуємо, що Наказом №10 від 19.03.2019 р.
«Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» (далі – Інструкція) п. 5. Визначено, що «На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.». Звертаємо увагу, що ТОВ "КОМЕЛ" подав дві цінові пропозиції, одну із яких і іншу за змістом - вже після проведення аукціону.
Звертаємо увагу, що п. 6. Інструкції регламентує, що «Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону. ЕСЗ надає можливість учаснику відкликати (анулювати) свою пропозицію до закінчення строку її подання, встановленого замовником.». Зауважуємо, що якщо ж Ви вважаєте, що ТОВ "КОМЕЛ" не подавав другої цінової пропозиції, а доповнив (змінив) першу, то, згідно зазначеної норми ТОВ "КОМЕЛ" немає право такого вчиняти.
Керуючись п. 12. Інструкції, а саме, що: «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.»,
Вимагаємо:
Усунути порушення в процесі визначення переможця даної закупівлі, та провести усі необхідні кроки до перегляду Вашого рішення про нашу дискваліфікацію та визнання нас переможцем даної закупівлі.
29 листопада 2019 року
директор ТОВ "Екопром Сістем" - Кісіль І.В.
Розгорнути
Згорнути
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Ідентифікаційний код юридичної особи: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, буд. 6
тел: +380968574193, e-mail: ecoprom_s@ukr.net
Замовник закупівлі:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО
"ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"
ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02006082
Адреса: 14005, Україна, Чернігівська область,
м. Чернігів, вул. В'ячеслава Чорновола, буд. 24
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2019-11-18-001138-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-18-001138-b
Вид процедури закупівлі – допорогова закупівля.
Предмет закупівлі: Персональні комп’ютери (ноутбук)
Вимога про усунення порушення у
процесі проведення закупівлі
Шановний Замовнику! Протоколом № 74 нас безпідставно дискваліфіковано, оскільки підстава про те, що технічні вимоги запропоновані Учасником, а саме, що ми зазначили, що: «гарантія 12 мiсяцiв вiд виробника» - не є дійсною. Звертаємо увагу, що ми запропонували товар, що відповідає Вашим вимогам та підтвердили окремими документами (надаємо їх повторно разом із цією заявою), що наша пропозиція відповідає Вашим вимогам, а гарантійний термін на виріб - є 36 місяців.
У відповіді на нашу попередню заяву, Ви, не визнаючи своє необ’єктивне рішення, щодо нашої дискваліфікації - висуваєте додаткову вимогу, про яку не заявляли раніше в тендерній документації, що, цитуємо: «Просимо Вас надати сканкопію офіційного гарантійного талону виробника даного товару, в якому вказано, що гарантійний термін обслуговування цього товару складає 36 місяців. Дякуємо за розуміння.».
Під час телефонної розмови, де ми Вам заявляємо, що не можемо завантажити гарантійний талон, який Ви додатково вимагаєте, оскільки ми є дискваліфікованими, Ви нам повідомляєте, що дану закупівлю буде скасовано і оголошено повторну.
Натомість, на слідуючий день Ви визнаєте переможцем закупівлі учасника, у якого найдорожча цінова пропозиція, до цього ж, пропозиція якого не відповідала Вашим технічним вимогам, до цього ж, який взагалі не приймав участі в аукціоні.
Звертаємо увагу, що згідно п.2.5. Вашого документа «ОГОЛОШЕННЯ для проведення допорогової закупівлі через систему електронних закупівель», критерієм оцінки (за умови відповідності всім вимогам) є найнижча ціна, яка відповідає якості товару, в Додатку № 1.
Стверджуємо, що Ви визнали переможцем закупівлі учасника, у якого ціна на 7,3% (1012,98 грн.) більша від нашої цінової пропозиції. Також, зауважуємо, що ТОВ "КОМЕЛ" не надає ніяких додаткових документів, які Ви вимагали від нас, а саме: гарантійний талон виробника на 36 місяців та не приймав участі в аукціоні взагалі.
Також, зауважуємо, що ТОВ "КОМЕЛ" вже після проведення аукціону надає іншу цінову пропозицію (другу), де вже пропонується інший товар, а саме: «Ноутбук Dell Vostro 3580 (N2066VN3580ERC UBU)», ніж той, який пропонувався в першій ціновій пропозиції, а саме: «Ноутбук»; та надає документ про технічні характеристики виробу, що пропонує, в той час, як до проведення аукціону - таких характеристик не надавав.
Стверджуємо, що при визначенні переможця закупівлі було порушено ст. 3 закону уукраїни «Про публічні закупівлі» а саме: принципи максимальної економії та ефективності (нас було дискваліфіковано із значно нижчою ціною і повною відповідністю пропозиції Вашим вимогам); відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель (встановлення додаткових вимог, які не були висунуті до учасників вже після проведення аукціону і після необґрунтованої нашої дискваліфікації); недискримінації учасників (нас дискваліфіковано, що ми не надаємо додатково документ, який об’єктивно не можемо завантажити в систему електронних закупівель, оскільки знаходимося в стадії дискваліфікації; а визнаєте іншого учасника переможцем закупівлі, який не надавав такого документа взагалі та і інших документів не надавав до початку аукціону); об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій (нас дискваліфіковано і з нижчою ціновою пропозицією і повною відповідністю Вашим вимогам, а визнано переможцем закупівлі учасника із значно вищою ціновою пропозицією і не відповідністю його пропозиції вашим вимогам), які є обов’язковими до виконання, згідно абз. 3 ч.1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі", що «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.».
Також зауважуємо, що українське законодавство, а саме: ч.1 ст. 29 закону України Про публічні закупівлі» визначає, що «Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін…, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу.», виходячи із визначення електронного аукціону, стверджуємо, що ТОВ "КОМЕЛ" не приймало участь в аукціоні, оскільки пропозиція ТОВ "КОМЕЛ" до проведення аукціону була 14 995,98 грн з ПДВ, після проведення аукціону залишилась 14 995,98 грн з ПДВ, що суперечить змісту проведення аукціону на визначенню поняття «електронний аукціон».
Також, зауважуємо, що Наказом №10 від 19.03.2019 р.
«Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"» (далі – Інструкція) п. 5. Визначено, що «На етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.». Звертаємо увагу, що ТОВ "КОМЕЛ" подав дві цінові пропозиції, одну із яких і іншу за змістом - вже після проведення аукціону.
Звертаємо увагу, що п. 6. Інструкції регламентує, що «Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Уся історія внесених змін до пропозиції зберігається у ЕСЗ та стає доступною для перегляду користувачами після закінчення етапу електронного аукціону. ЕСЗ надає можливість учаснику відкликати (анулювати) свою пропозицію до закінчення строку її подання, встановленого замовником.». Зауважуємо, що якщо ж Ви вважаєте, що ТОВ "КОМЕЛ" не подавав другої цінової пропозиції, а доповнив (змінив) першу, то, згідно зазначеної норми ТОВ "КОМЕЛ" немає право такого вчиняти.
Керуючись п. 12. Інструкції, а саме, що: «У випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації на етапі розгляду пропозицій учасник має можливість протягом 2 робочих днів з моменту оголошення через електронну форму в ЕСЗ звернутися до замовника з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі.»,
Вимагаємо:
Усунути порушення в процесі визначення переможця даної закупівлі, та провести усі необхідні кроки до перегляду Вашого рішення про нашу дискваліфікацію та визнання нас переможцем даної закупівлі.
29 листопада 2019 року
директор ТОВ "Екопром Сістем" - Кісіль І.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 листопада 2019 13:38
Доброго дня.
Учасник торгів, ТОВ «КОМЕЛ», м. Київ, надіслав нам фото інформаційного ярлика ноутбука, який він пропонує, на якому є серійний номер (ServiceTag).
На офіційному сайті DELL, є розділ «Гарантии и контракты», де ми можемо ввести цей Service Tag та визначити офіційну гарантію. (https://www.dell.com/support/home/ua/ru/uabsdt1?app=warranty). Таким способом визначення гарантії користуються всі покупці продукції DELL на світовому ринку.
ТОВ "КОМЕЛ", м. Київ є ЄДИНИМ учасником закупівлі, який довів офіційну гарантію від виробника - 36 місяців.
Під час телефонної розмови ви повідомили, що не можете надати інформацію щодо офіційної гарантії від віробника, тому що вона у вас відсутня.
Ваше підприємство не надало такої офіційної інформації щодо гарантії від виробника, тому ми відхиляємо вашу вимогу.
Дякуємо за розуміння.
Учасник торгів, ТОВ «КОМЕЛ», м. Київ, надіслав нам фото інформаційного ярлика ноутбука, який він пропонує, на якому є серійний номер (ServiceTag).
На офіційному сайті DELL, є розділ «Гарантии и контракты», де ми можемо ввести цей Service Tag та визначити офіційну гарантію. (https://www.dell.com/support/home/ua/ru/uabsdt1?app=warranty). Таким способом визначення гарантії користуються всі покупці продукції DELL на світовому ринку.
ТОВ "КОМЕЛ", м. Київ є ЄДИНИМ учасником закупівлі, який довів офіційну гарантію від виробника - 36 місяців.
Під час телефонної розмови ви повідомили, що не можете надати інформацію щодо офіційної гарантії від віробника, тому що вона у вас відсутня.
Ваше підприємство не надало такої офіційної інформації щодо гарантії від виробника, тому ми відхиляємо вашу вимогу.
Дякуємо за розуміння.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівторг |
11 979,00
UAH з ПДВ
|
11 436,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
11 936,00
UAH з ПДВ
|
11 636,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ШЕРЕМЕТ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
13 500,00
UAH з ПДВ
|
13 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
14 433,00
UAH з ПДВ
|
13 983,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" |
15 000,00
UAH з ПДВ
|
14 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
14 750,00
UAH з ПДВ
|
14 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" |
14 848,00
UAH з ПДВ
|
14 848,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
14 882,00
UAH з ПДВ
|
14 882,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
14 995,98
UAH з ПДВ
|
14 995,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівторг #35687180 |
Відхилено |
11 436,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 11:59
|
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" #43120417 |
Відхилено |
11 636,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 12:04
|
ФОП "ШЕРЕМЕТ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" #3413806111 |
Відхилено |
13 500,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 12:10
|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Відхилено |
13 983,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 14:14
|
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" #42668690 |
Відхилено |
14 130,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 14:23
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
14 750,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 16:30
|
ФОП "БЕЛИХ МАРИНА МИКОЛАЇВНА" #2374106008 |
Відхилено |
14 848,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 16:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" #42792039 |
Відхилено |
14 882,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2019 16:42
|
ТОВ "КОМЕЛ" #24083083 |
Переможець |
14 995,98
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 11:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 грудня 2019 10:04
|
Дог_86.pdf | укладений |
05 грудня 2019 10:01
|