Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001073-c b363331abe844c74ade5a9a0461f9d65
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жека Сергій Леонідович

+380967782126 41860521@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41860521
Місцезнаходження: 11201, Україна , Житомирська обл., СЕЛИЩЕ МІСЬКОГО ТИПУ ЄМІЛЬЧИНЕ, ВУЛИЦЯ ВІЙСЬКОВА, БУДИНОК 9
Контактна особа: Жека Сергій Леонідович
+380967782126
41860521@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 листопада 2019 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 21 листопада 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 27 листопада 2019 12:52
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Комп’ютерне обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський район, смт.Ємільчине
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 листопада 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2019 14:47
Оголошення .docx
18 листопада 2019 14:47
Додаток 3.doc
18 листопада 2019 14:47
Додаток 2.doc
18 листопада 2019 14:47
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 18 листопада 2019 17:54
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:54
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Зверність увагу на п.2.7. Додатку 2 "Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи та встановлення комп’ютерного обладнання за рахунок постачальника"
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:14
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До участі у закупівлі допускається вказаний товар та товар з кращими технічними характеристиками. Допускаються і платники і неплатники ПДВ, за наявності відповідних документів. Порівнюватись буде загальна вартість цінової пропозиції учасників та технічні характеристики товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-11-18-001073-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МАЙСОФТ", Код ЄДРПОУ:43044727
Дата подання: 20 листопада 2019 15:26
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до Технічних вимог зазначених у Додатку 2 до Документації Учасник має надати в складі пропозиції: свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний навчальний мультимедійний комплекс; гриф МОН про погодження інтерактивного навчального мультимедійного комплексу, що порушує принцип недискримінації встановлений ЗУ «Про публічні закупівлі» ч.1.ст 3. Участь у відповідній закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які отримали його раніше, ніж була опублікована закупівля.
Згідно з п.п. 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.11 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого Наказом МОН від 17.06.2008р. №537, далі - Порядок, загальний строк отримання свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифів МОН складає понад 3 (три) місяці. Відповідно до п.п. 2.8, 2.9,2.11 Порядку після засідання комісії та прийняття рішень про видачу свідоцтва про відповідність педагогічним вимогам, проходить ще приблизно місяць до того моменту, коли суб’єкт господарювання отримає відповідні свідоцтва.
Дана закупівля опублікована 18 листопада 2019 року із зазначенням кінцевого строку подання пропозицій до 26 листопада 2019 року.
Таким чином для нас жодним чином неможливо отримати відповідні свідоцтва в період подання тендерної пропозиції.
Вищевказане суперечить ст.3 Закону, - а саме принципам недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та ст. 5 Закону – недискримінації учасників.

Отримання відповідного свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим для отримання.
Жодним актом чинного законодавства України, для нас як Учасника, не передбачено обов’язкової наявності документа «свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам».
Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво або інші суб’єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання твору, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом - клопотанням до Інституту модернізації змісті освіти.
ТОВ «МАЙСОФТ», як постачальник, не є ні автором, ні видавництвом, та не має виключних прав на використання цього товару (Комп’ютерне обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор)), а отже не є суб’єктом, який має право або зобов’язаний звертатись за отриманням Свідоцтва чи Грифу МОН.
Згідно з ст.19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Згідно з ч.4. ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, в тому числі для фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Таким чином положеннями чинного законодавства не закріплено обов’язок отримання грифів та свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам для ТОВ «МАЙСОФТ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 10:01
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання. Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65.
Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам".
Виходячи з вище зазначеного Тендерна документація містить вимоги згідно переліку документації, що передбачена у Наказі Міністерства освіти і науки України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА 110 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Товстенко 118 400,00
UAH з ПДВ
118 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 145 344,00
UAH з ПДВ
145 344,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна 158 500,00
UAH з ПДВ
158 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 14:54
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:53
Стаття 17 полная.pdf
26 листопада 2019 14:52
довідка досвід_1.pdf
26 листопада 2019 14:49
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:49
гарантійний лист.pdf
26 листопада 2019 14:46
цінова пропозиція.pdf
26 листопада 2019 14:45
технічні характеристики.pdf
26 листопада 2019 14:41
проект договору.pdf
26 листопада 2019 14:39
лист гарантія.pdf
26 листопада 2019 14:38
лист гарантія новий товар.pdf
26 листопада 2019 14:37
лист гарантія _1.pdf
26 листопада 2019 14:29
Лист авторизації.pdf
26 листопада 2019 14:29
ISO 14001-2004 Certificate _Issue 10.pdf
26 листопада 2019 14:29
ISO 9001-2015 Certificate_Issue 18.pdf
26 листопада 2019 14:28
Свідоцтво пед.вимогам Optoma.pdf
26 листопада 2019 14:28
СЕС_Optoma.pdf
26 листопада 2019 14:28
МОН Yesvision.pdf
26 листопада 2019 14:27
Висновок СЕС Yesvision.pdf
26 листопада 2019 14:27
довідка про діяльність.pdf
26 листопада 2019 14:26
лист пояснення статут.pdf
26 листопада 2019 14:26
довідка 4 ОПП.pdf
26 листопада 2019 14:25
довідка підпис.pdf
26 листопада 2019 14:24
паспорт.pdf
26 листопада 2019 14:24
Інформація_учасника.pdf
26 листопада 2019 14:23
Витяг_єдин_под.pdf
26 листопада 2019 14:23
Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 листопада 2019 14:23
Виписка-ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 13:12
Електронний підпис
26 листопада 2019 13:10
предст підпис товстенко.pdf
26 листопада 2019 13:10
лист згода.pdf
26 листопада 2019 13:10
договір.pdf
26 листопада 2019 13:10
сес серт декл yes.pdf
26 листопада 2019 13:10
сес optoma.pdf
26 листопада 2019 13:10
серт деклар оптома.pdf
26 листопада 2019 13:10
Свідоцтво пед.вимогам-2 yes.pdf
26 листопада 2019 13:10
Свідоцтво пед.вимогам-1 yes.pdf
26 листопада 2019 13:10
пед проектор2.pdf
26 листопада 2019 13:10
пед проектор.pdf
26 листопада 2019 13:10
Лист авторизації.pdf
26 листопада 2019 13:10
довідка.pdf
26 листопада 2019 13:10
техн.pdf
26 листопада 2019 13:10
санкції товстенко.pdf
26 листопада 2019 13:10
паспорт товстенко.PDF
26 листопада 2019 13:10
лист довкілля товстенко.pdf
26 листопада 2019 13:10
код товстенко.PDF
26 листопада 2019 13:10
відом товстенко.pdf
26 листопада 2019 13:10
витяг єдиний товстенко.pdf
26 листопада 2019 13:10
витяг 24.10.2019.pdf
26 листопада 2019 13:10
виписка товстенко.pdf
26 листопада 2019 13:10
цінова.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 14:33
22. Проект договору.pdf
26 листопада 2019 14:33
21. Лист-пояснення.pdf
26 листопада 2019 14:33
18.НАКАЗ (1).pdf
26 листопада 2019 14:32
15. Копія СТАТУТУ.pdf
26 листопада 2019 14:32
14. Лист-пояснення.pdf
26 листопада 2019 14:32
10. Гарантійний термін.pdf
26 листопада 2019 14:32
5. ГРИФ.pdf
26 листопада 2019 14:32
1. Тендерна прозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 14:47
СЕС_INTECH.pdf
26 листопада 2019 14:47
Паспорт_код.pdf
26 листопада 2019 14:47
Лист-повідомлення.pdf
26 листопада 2019 14:47
Довідки-листи.pdf
26 листопада 2019 14:47
Довідка про діяльність.pdf
26 листопада 2019 14:47
Гарантійниий лист.pdf
26 листопада 2019 14:47
Витяг1.pdf
26 листопада 2019 14:47
Витяг.pdf
26 листопада 2019 14:47
Виписка.pdf
26 листопада 2019 14:47
банк.pdf
26 листопада 2019 14:47
Авторизация_Сергєєва.pdf
26 листопада 2019 14:47
Cан гігієна Проектори.pdf
26 листопада 2019 14:47
Cан гігієна Проектори1.pdf
26 листопада 2019 14:47
Технічні вимоги.pdf
26 листопада 2019 14:47
Тендерна пропозиція.pdf
26 листопада 2019 14:47
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА

ФОП Товстенко

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА
#3181010709
Відхилено 110 000,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 12:33
ФОП Товстенко
#3223013381
Відхилено 118 400,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 12:37
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Відхилено 145 344,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 12:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна
#2631713187
Переможець 158 500,00
UAH з ПДВ
02 грудня 2019 12:48

Документи

02 грудня 2019 12:32
Електронний підпис

Документи

02 грудня 2019 12:37
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

02 грудня 2019 12:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 грудня 2019 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна
#2631713187
158 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:00
10._ДОГОВІР.pdf укладений
11 грудня 2019 16:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 158 500,00
UAH