Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2019-11-18-001073-c ● b363331abe844c74ade5a9a0461f9d65
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41860521 |
Місцезнаходження: | 11201, Україна , Житомирська обл., СЕЛИЩЕ МІСЬКОГО ТИПУ ЄМІЛЬЧИНЕ, ВУЛИЦЯ ВІЙСЬКОВА, БУДИНОК 9 |
Контактна особа: |
Жека Сергій Леонідович +380967782126 41860521@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 листопада 2019 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 27 листопада 2019 12:52 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Закупівля проводиться на очікувану вартість на 2019 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Комп’ютерне обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11201, Україна, Житомирська область, Ємільчинський район, смт.Ємільчине
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 листопада 2019 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 листопада 2019 14:47 |
Оголошення .docx | |
18 листопада 2019 14:47 |
Додаток 3.doc | |
18 листопада 2019 14:47 |
Додаток 2.doc | |
18 листопада 2019 14:47 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 18 листопада 2019 17:54
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:54
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Зверність увагу на п.2.7. Додатку 2 "Доставка товарів транспортом постачальника, завантажувально-розвантажувальні роботи та встановлення комп’ютерного обладнання за рахунок постачальника"
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 листопада 2019 11:14
Дата відповіді: 20 листопада 2019 10:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До участі у закупівлі допускається вказаний товар та товар з кращими технічними характеристиками. Допускаються і платники і неплатники ПДВ, за наявності відповідних документів. Порівнюватись буде загальна вартість цінової пропозиції учасників та технічні характеристики товару.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-11-18-001073-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "МАЙСОФТ", Код ЄДРПОУ:43044727
Дата подання: 20 листопада 2019 15:26
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до Технічних вимог зазначених у Додатку 2 до Документації Учасник має надати в складі пропозиції: свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на інтерактивний навчальний мультимедійний комплекс; гриф МОН про погодження інтерактивного навчального мультимедійного комплексу, що порушує принцип недискримінації встановлений ЗУ «Про публічні закупівлі» ч.1.ст 3. Участь у відповідній закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які отримали його раніше, ніж була опублікована закупівля.
Згідно з п.п. 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.11 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого Наказом МОН від 17.06.2008р. №537, далі - Порядок, загальний строк отримання свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифів МОН складає понад 3 (три) місяці. Відповідно до п.п. 2.8, 2.9,2.11 Порядку після засідання комісії та прийняття рішень про видачу свідоцтва про відповідність педагогічним вимогам, проходить ще приблизно місяць до того моменту, коли суб’єкт господарювання отримає відповідні свідоцтва.
Дана закупівля опублікована 18 листопада 2019 року із зазначенням кінцевого строку подання пропозицій до 26 листопада 2019 року.
Таким чином для нас жодним чином неможливо отримати відповідні свідоцтва в період подання тендерної пропозиції.
Вищевказане суперечить ст.3 Закону, - а саме принципам недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та ст. 5 Закону – недискримінації учасників.
Отримання відповідного свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим для отримання.
Жодним актом чинного законодавства України, для нас як Учасника, не передбачено обов’язкової наявності документа «свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам».
Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво або інші суб’єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання твору, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом - клопотанням до Інституту модернізації змісті освіти.
ТОВ «МАЙСОФТ», як постачальник, не є ні автором, ні видавництвом, та не має виключних прав на використання цього товару (Комп’ютерне обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор)), а отже не є суб’єктом, який має право або зобов’язаний звертатись за отриманням Свідоцтва чи Грифу МОН.
Згідно з ст.19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Згідно з ч.4. ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, в тому числі для фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Таким чином положеннями чинного законодавства не закріплено обов’язок отримання грифів та свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам для ТОВ «МАЙСОФТ».
Розгорнути
Згорнути
Згідно з п.п. 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.11 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України, затвердженого Наказом МОН від 17.06.2008р. №537, далі - Порядок, загальний строк отримання свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифів МОН складає понад 3 (три) місяці. Відповідно до п.п. 2.8, 2.9,2.11 Порядку після засідання комісії та прийняття рішень про видачу свідоцтва про відповідність педагогічним вимогам, проходить ще приблизно місяць до того моменту, коли суб’єкт господарювання отримає відповідні свідоцтва.
Дана закупівля опублікована 18 листопада 2019 року із зазначенням кінцевого строку подання пропозицій до 26 листопада 2019 року.
Таким чином для нас жодним чином неможливо отримати відповідні свідоцтва в період подання тендерної пропозиції.
Вищевказане суперечить ст.3 Закону, - а саме принципам недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та ст. 5 Закону – недискримінації учасників.
Отримання відповідного свідоцтва є добровільним, а не обов’язковим для отримання.
Жодним актом чинного законодавства України, для нас як Учасника, не передбачено обов’язкової наявності документа «свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам».
Відповідно до п.2.3. Порядку, для одержання грифа МОН або Свідоцтва, автор, видавництво або інші суб’єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання твору, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом - клопотанням до Інституту модернізації змісті освіти.
ТОВ «МАЙСОФТ», як постачальник, не є ні автором, ні видавництвом, та не має виключних прав на використання цього товару (Комп’ютерне обладнання (інтерактивна дошка, мультимедійний проектор)), а отже не є суб’єктом, який має право або зобов’язаний звертатись за отриманням Свідоцтва чи Грифу МОН.
Згідно з ст.19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Згідно з ч.4. ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, в тому числі для фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Таким чином положеннями чинного законодавства не закріплено обов’язок отримання грифів та свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам для ТОВ «МАЙСОФТ».
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 листопада 2019 10:01
Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України №704 від 22.06.2016 року (із змінами згідно з наказом МОН України №1036 від 14.07.2017 року), навчальне обладнання, що поставляється та використовується в освітньому процесі у закладах освіти, повинно мати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, сертифікат походження продукції та/або технічний паспорт на виріб, декларації про відповідність вимогам технічних регламентів, свідоцтво Міністерства освіти і науки України про визнання відповідності педагогічним вимогам, бути укомплектованою україномовними інструкціями про використання та зберігання. Обладнання предмету закупівлі повинні відповідати усім обов’язковим вимогам що, встановлені ГСТУ 79.001-99 «Обладнання закладів освіти. Загальні вимоги», затвердженого наказом МОН України від 12.03.1999 р. № 65.
Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам".
Виходячи з вище зазначеного Тендерна документація містить вимоги згідно переліку документації, що передбачена у Наказі Міністерства освіти і науки України.
Таким чином усе обладнання, яке поставляється у загальні навчальні заклади повинно мати висновки експертиз, протоколи випробувань та мати дозвіл на використання у загальних навчальних закладах. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 №537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» визначено, що офіційне визнання відповідності засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам".
Виходячи з вище зазначеного Тендерна документація містить вимоги згідно переліку документації, що передбачена у Наказі Міністерства освіти і науки України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 листопада 2019 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
110 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Товстенко |
118 400,00
UAH з ПДВ
|
118 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
145 344,00
UAH з ПДВ
|
145 344,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна |
158 500,00
UAH з ПДВ
|
158 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП СИРОТА ЮЛІЯ АНДРІЇВНА #3181010709 |
Відхилено |
110 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 12:33
|
|
ФОП Товстенко #3223013381 |
Відхилено |
118 400,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 12:37
|
|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
145 344,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 12:43
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФОП Сергєєва Олена Дмитрівна #2631713187 |
Переможець |
158 500,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 12:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2019 17:00
|
10._ДОГОВІР.pdf | укладений |
11 грудня 2019 16:58
|